Filtre

Mooi geregeled en snel

Snel geregeld

• Boeket

Voldeed aan mijn verwachtingen.

Makkelijk via de site te bestellen. Daarna een zéér vlotte bezorging.

Geen idee

Heb een mooi boeket gekocht, tenminste dat denk ik. Het is aangekomen. Men vond het mooi maar ik heb het zelf niet gezien. Het zou een leuke geste zijn dat wanneer je een pakket koopt wat op een ander adres afgeleverd wordt, de besteller een foto krijgt via een WA of een SMS van het gestuurde boeket zodat je weet wat de ontvanger gekregen heeft.

• Boeket N.v.t.

Niet goed

Ik heb een rouwstuk besteld en er stond een boeket

Nette bos, goed ontvangen

Makkelijk bestellen, goed afgeleverd.

Goed verzorgd

Een goed contakt telefonich als je iets wil weten

Uitstekende dienstverlening

Heel makkelijke website, de betaling lukte me niet direct maar ik werd uitstekend geholpen door een medewerker!

Bravo

Prachtig boeket en op tijd geleverd

Slechte bezorging!

Ik stuur iemand bloemen die ziek is... heb ook het telefoonnummer doorgegeven van die persoon. Hij was deze even aan het wandelen toen de bezorger aan de deur kwam. Hij heeft een briefje in de brievenbus gekregen met het adres van een bloemenwinkel waar hij nu zelf de bloemen moet ophalen. Dit is echt zo vreemd, dan had ik beter zelf de bloemen kunnen brengen. Dit is toch niet waarvoor ik bloemen laat bezorgen. Ik vind dit heel slecht geregeld! Ik zal hier dan ook nooit meer bestellen!

Zelfde dag geleverd!

De afspraak met een zieke vriendin ging op het laatste moment niet door omdat zij zich echt te slecht voelde. Ik wilde haar toch graag een hart onder de riem steken dus snel bloemen besteld (om kwart voor 12). Om 15.00 uur kreeg ik al een appje van haar om te bedanken voor het beeldige boeket (zoals ze zelf zei).

Keurig en goede service

Had hulp.nodig, via de app meteen goede uitleg Thanks

• Boeket

Op 1 dag besteld én bezorgd, top!

• Boeket

Een prachtig boeket, de kleuren en ook heel mooi opgemaakt, dochter was er erg blij mee...dank!

• Boeket

Mijn moeder heeft een mooie bos van ons gekregen, echt prachtig.

• Boeket

Mooie bloemen, uitstekende service!

Ik wilde iemand verassen met een mooie bos bloemen, deze persoon was op de betreffende datum in Center Parcs België. Geïnformeerd of dit mogelijk was en dat kon. Afgesproken dat ze het bij de receptie van het parc zouden afgeven, maar ook voor de zekerheid het huisje nummer doorgegeven. De bezorger was zo lief om het echt tot de deur van hun huisje te bezorgen! Heel attent en een echte verassing voor de ontvanger. Het was een prachtige bos bloemen die ruim een week heeft gestaan. Dank je wel lieve mensen van Fleurop!

• Boeket

Fleurop heeft een prachtig grafstuk bezorgd.

Wanneer een dierbare in Nederland overlijdt en je kan niet persoonlijk bij de uitvaart zijn omdat je zelf in de tropen zit, laat dan door Fleurop een tropisch grafstuk bezorgen. Prima service, prachtig stuk.

Snel besteld

Eenvoudige navigatie, mooi assortiment en redelijke prijzen

alles ging gesmeerd.

geen opmerkingen. alles ging goed en zelfs een laatste wijziging was geen probleem. ontvangende partij was er erg blij mee. Groet Rene

Hele goede service

Super fijne service, makkelijk bestellen.

• Boeket

Vlotte bestelling met geweldig mooi resultaat!

Bestellen gaat heel gemakkelijk, het betalen ook en mijn ouders hebben een prachtig boeket mogen ontvangen. Iedereen tevreden en blij.

Heel erg tevreden

De bloemen waren super mooi

Uitstekend!

Prachtig boeket en netjes bezorgd!!

• Boeket

Mooi boeket en snelle levering

Mooi boeket geleverd en een snelle levering. Bedankt

Snel, goede kwaliteit.

• Boeket

Klein boeketje voor het bedrag

Prijs kwaliteit niet in verhouding

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ