Filtre

Makkelijk!

Makkelijk te regelen, goede stappen om te volgen nette behandeling met afhandeling.

Snel te vinden

Correcte berichtgeving

Is prima bevallen via fleurop te bestellen

• Boeket

Mooi boeket, maar voldoet niet aan beschrijving

Een toegankelijke en fijne manier van bestellen. Helaas voldeed het boeket niet volledig aan de verwachtingen en leek een heel ander boeket dan besteld.

Klantgericht

Goede service snelle reactie fijn contact klantvriendelijk

Beautiful flowers

Loved being to order from the USA! The flowers were absolutely gorgeous! Highly recommend.. brightened my friends day for her Mother’s funeral!

• Boeket

Gekregen wat ik wilde in de juiste kleur

Wilde graag bloemen met een blauw / paars accent. Na contact met de klantenservice een voorstel gekregen

• Boeket

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd

Ik wilde snel een mooi boeket laten bezorgen met een kaartje erbij en werd erg makkelijk gemaakt. Ook de ontvangster was erg blij met de mooie bos bloemen (en het kaartje)

• Boeket

Goed en een prachtig boeket

De ontvanger vond het ook een mooi boeket.

• Boeket

mooi boeket en juiste bezorging

Ruime keuze uit boeketten en het uitgekozen boeket kwam overeen met het bezorgde. Ook op je juiste dag bezorgd en op tijd.

Nazorg behoeft aandacht

Een bestelling plaatsen gaat eenvoudig en prettig. Je ontvangt een email met een bevestiging en de boodschap dat je een bericht ontvangt als het boeket geleverd is. Ik bestelde tijdig nav een sterfgeval zodat de ontvanger dit daags na de uitvaart als steun in de rug bezorgd zou krijgen. Op de bezorgdag kreeg ik geen bevestiging dat het boeket bezorgd was. Overigens tot op de dag van vandaag heb ik noch van Fleurop, noch van de bloemist niks vernomen. Ik heb me de bewuste avond middels mail gemeld bij jullie. Daags erna hoorde ik van ontvanger dat het boeket toch geleverd is. Jullie klantenservice heeft wel nog gereageerd op de mail. In zulke situaties zou het prettig zijn dat de besteller in elk geval een bezorg bevestiging ontvangt. Puntje van aandacht wat mij betreft.

• Boeket N.v.t.

Betrouwbaar

Fantastische service!

Uitstekend!

Bestellen was eenvoudig. En de bos bloemen is snel en op tijd geleverd.

• Boeket N.v.t.

Praktisch, prettig en professioneel!

Grote keus

Netjes bezorgt met vooraf een belletje.

Boeket

Een prachtig boeket geleverd bij onze zoon.

Doen wat ze beloven.

Telefonisch nog een wijziging toegevoegd. Alles keurig geregeld.

.. onbezorgd bezorgd ..

...

• Boeket

MOOI BOEKET alleen staat niet zo lang

Het boeket was netjes verzorgd door Lemkes maar van ons is altijd bekend dat de bloemen van Lemkes maar heel kort in de vaas staan Dat is op zich wel zonde vinden we van dit boeket want we betaalden er ook flink voor. De levering is netjes verlopen.

• Boeket

Ik heb bloemen besteld voor Oekraïne. Super snel geregeld en op tijd bezorgd. Ik ben blij dat ik vrienden heb kunnen verrassen.

• Boeket

Goede kwaliteit, op tijd en goede service

Nog nooit gedaan, maar ben er nu heel positief over. Kan het van harte aanbevelen

Was goed

Bloemen waren heel mooi

• Boeket

fijn op tijd werd het boeket afgeleverd.

Een goede ervaring.

weer prima service

mooi boeket weer op tijd geleverd

• Boeket

Bezorger heeft het echt verpest

Alles was prima, website zag er prima uit, mailtjes van fleurop waren keurig. Waar ik enorm van baalde was degene die het boeket heeft bezorgd. Ik was namelijk de toevoeging bij het huisnummer vergeten en degene bij wie ik het had bezorgd was die dag helaas niet thuis. Ik snap dat het voor de bezorger van fleurop onhandig is dat er geen toevoeging bij was aangegeven, maar vervolgens werd de bezorger boos (en schreeuwde) op de ontvanger toen deze de bos later kwam ophalen!! Hij zei dat zij ervoor had moeten zorgen dat degene die het besteld had de juiste toevoeging zou aangeven. Naar mijn mening hqd hij het nooit mogen afreageren op de ontvanger. Deze ontvanger had net iets moeilijks meegemaakt en wilden we ‘opfleuren’ met een bloemetje. Dit maakte de ontvanger juist verdrietig en wilde ons wel bedanken maar schoot in de tranen wegens dit voorval, dat moet toch niet de bedoeling zijn… Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen, want dit is echt niet leuk. Alleen hierdoor zou ik het niet aanbevelen, wat erg jammer is.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ