Filtre

Bezorger heeft het echt verpest

Alles was prima, website zag er prima uit, mailtjes van fleurop waren keurig. Waar ik enorm van baalde was degene die het boeket heeft bezorgd. Ik was namelijk de toevoeging bij het huisnummer vergeten en degene bij wie ik het had bezorgd was die dag helaas niet thuis. Ik snap dat het voor de bezorger van fleurop onhandig is dat er geen toevoeging bij was aangegeven, maar vervolgens werd de bezorger boos (en schreeuwde) op de ontvanger toen deze de bos later kwam ophalen!! Hij zei dat zij ervoor had moeten zorgen dat degene die het besteld had de juiste toevoeging zou aangeven. Naar mijn mening hqd hij het nooit mogen afreageren op de ontvanger. Deze ontvanger had net iets moeilijks meegemaakt en wilden we ‘opfleuren’ met een bloemetje. Dit maakte de ontvanger juist verdrietig en wilde ons wel bedanken maar schoot in de tranen wegens dit voorval, dat moet toch niet de bedoeling zijn… Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen, want dit is echt niet leuk. Alleen hierdoor zou ik het niet aanbevelen, wat erg jammer is.

Ze was er blij mee

makkelijk te bestellen

De bos bloemen namens onze vereniging was gauw besteld. Alles bij elkaar best wel een behoorlijk bedrag. De ontvanger was erg blij met het boeket.

Perfect verlopen!

Prachtige boeket op de verjaardag van mijn beste vriendin in de VK afgeleverd!

• Boeket

Makkelijk te bestellen, altijd mooie verse bloemen

Snel besteld vanuit buitenland. Helaas geen bezorg melding gekregen pas nadat ik bedankt werd een dag later wist ik dat de bloemen bezorgd waren. Zou Leuk zijn als er een foto bij de bezorg bevestiging meegestuurd zou worden wat het geworden is bij een najaars verrassingsboekrt.

Zeer slecht

Op 6 november heb ik online een boeket besteld, wat bezorgd zou worden op 7 november. Een erg belangrijke datum, omdat het een rouwboeket betrof die op de dag van de uitvaart bezorgd had moeten worden. Ik heb de opmerking er extra bij gezet dat het boeket, in geval van niemand thuis, voor de deur of bij de buren achtergelaten mocht worden. In plaats daarvan ontving ontvanger een briefje dat zij niet thuis werden aangetroffen en het boeket is dagen later opnieuw bezorgd. Dit vind ik geen stijl en ben er echt een beetje boos over.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket

Niet helemaal volgens bestelling geleverd

Geen bevestiging van bezorging ontvangen. Felicitatie kaartje ontbrak, was wel besteld.

• Boeket

Prima; mooie bloemen die lang goed blijven en goede service

Ik hoor vaak terug dat de boeketten mooi zijn en zorgvuldig samengesteld en lang goed blijven.

Geen goede ervaring

Boeket Kleurrijk Najaar besteld, formaat middel, op de foto die ik daarna kreeg, vind ik een kleine en rommelige bos terug, die in mijn beleving niet de waarde van € 31,95 laat zien. Normaliter tevreden, maar nu absoluut niet.

Matige levering

Alhoewel ik geen keuze had gemaakt voor het tijdstip van het leveren van bloemen is het toch raar dat een verjaardagbouquet om ca. 20.30 uur wordt afgeleverd Dan als je een bos bloemen van ca 70 euro op dat tijdstip levert kun je misschien ook nadenken dat de bloemen even bewatert moeten worden als de ontvanger extern op een verjaardagsdiner is uitgenodigd

Mooie bos

Mooie bos bloemen. Wijntje was er niet een werd later bezorgd (bij de buren). Systeem waar je een voorkeur tijdslot kan aangeven (zonder garantie) zou handig zijn.

matig

de bestelling ging goed via de website echter de bloemen die bezorgd zijn waren echt minimaal. Het gaat om order 1122612. Ik heb het boeket zelf gezien en voor €26,95 wat voor middel bont geplukt stond vond ik het niet echt waar voor zijn geld.

Prachtig

Website is gemakkelijk en de bloemen waren er op tijd en van hoge kwaliteit.

• Boeket

Bestellen eenvoudig, bezorging en kwaliteit pico bello, prijs alleszins redelijk.

Om vaker te doen!

Mooi boeket, snelle levering

Prima service voor een mooi boeket bloemen en snelle levering. Bestellen was eenvoudig.

• Boeket

Mooi bos bloemen, maar niet in het thema/kleurenpallet die besteld was.

Niet het kleurenpallet dat besteld was.

Matig

13 roze rozen besteld, en maar 10 ontvangen

• Boeket

Mooi, kleurig boeket en op tijd bezorgd

Zie titel, plus dat door mij gemaakte, storende tikfout tijdens de bestelling nog op tijd is gecorrigeerd,

Oude bloemen

Terleurstellend. Bloemen waren al aan het hangen op aankomst. Daarbij als notitie gaf ik aan na 4 uur leveren ivm werk. Bezorgd bij buren om 15:20

• Boeket

Mooi boeket en snelle bezorging

Mooi boeket, netjes bezorgd

Door goede website snek keuze gemaakt en besteld

• Boeket

mooi boeket, met veel bloemen en niet volgestopt met groen.

niets aan toe te voegen

• Boeket

De kaart vergeten bij rouwboeket te doen

Erg slordig en onherstelbaar Hoe moeilijk kan het zijn?

Prijs versus bezorgd boeket

1) Ik had een groter boeket verwacht voor € 34.00! 2) Boeket is pas om ca. 15.00 uur bezorgd. Best laat.

Valt tegen

Ik vond het geen mooie bos bloemen voor 19,95, het waren maar een paar stelen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ