Filtre

Valt tegen

Ik vond het geen mooie bos bloemen voor 19,95, het waren maar een paar stelen.

Beetje karig

Op de foto zag de bos er groter uit dan in werkelijkheid.

Mooi boeket

De bloemen die ik bestelde waren mooi MAAR ik heb geen e-mail gehad dat het boeket bezorgd is.

Goed en snel bezorgd

• Boeket

Bloemen in orde, bezorging zwaar onvoldoende

Helaas was de ontvanger niet thuis. De bloemen zijn zonder water voor de deur achtergelaten, zonder enige mededeling. Gelukkig heeft een oplettende buurman ze mee naar binnen genomen, anders hadden de bloemen het zeker niet overleefd.

Mooie boeketten razendsnel.

Ik heb 's morgens een boeket besteld voor bezorging dezelfde dag. Ik heb het boeket gezien en de levering was dezelfde middag nog. Top !

Zeer mooi boeket

Een zeer mooi boeket Het was een troostboeket wat ik heb besteld en laten bezorgen in Limburg Het was zeer ingetogen Harstikke bedankt

• Boeket

Mooi boeket, maar leek totaal niet op foto van website

Omschrijving boeket was “zacht najaar”, met zacht rose, licht geel, licht groene kleuren en vleugje oranje. Zag er prachtig uit op de website. Boeket dat werd geleverd had vele rode rozen en knal oranje bloemen. Ook zat er veel hard groen bij. Leek niks op hoe dit er op de website uit zag. In eerste instantie viel deze afwijking volgens klantenservice (email contact) "binnen de richtlijnen". Maar na het versturen van deze beoordeling werd ik gebeld door de klantenservice en begrepen ze mijn teleurstelling. Ze hebben mij alsnog geholpen en de bloemist zal een nieuw boeket leveren wat wel zal lijken op het boeket wat ik via de website heb uitgezocht. Daar ben ik blij mee. Verder hoop ik dat dit eenmalig was, want de service is verder goed!

• Boeket

Zoals steeds perfecte uitvoering en bezorging.

Fleurop biedt het gemak van geolied online bestellen en volgens afspraak op tijd afleveren.

• Boeket

Prima service en communicatie!

De ontvanger was zeer tevreden over de bos bloemen.

• Boeket

Heel tevreden over de bestelling, goede bezorging, en het mooie boeket

Ik ben heel tevreden over de bestelling, goede bezorging, en het mooie boeket

• Boeket

De bloemen zijn goed bezocht ondanks dat ze niet thuis was ze heeft ze gekregen

• Boeket

Ik heb nu al enkele malen via Fleurop iets laten bezorgen. Iedere keer tot grote tevredenheid.

• Boeket

snel geleverd + super mooi boeket

makkelijk een fijne verrassing geregeld

Service binnen één dag!

Geweldig dat bij een bestelling vóór twee uur 's middags nog dezelfde dag geleverd wordt.

Goed!

Mooie bloemen, snel bezorgd

3x verzendkosten betalen..

Ik moest 3x verzendkosten betalen voor 3 bossen bloemen. Jammer. Ik kon niet 3 bossen tegelijk bestellen voor 1x verzendkosten. Dit terwijl de gekozen bloemisten in de buurt waren en niet die 7 euro nodig hadden. Laat staan 21 euro.

• Boeket

Niet helemaal zoals verwacht tav timing en boeket

Helaas was mijn rouwboeket niet op de beloofde dag bezorgd en zag het er ook niet uit zoals op het plaatje. Wel vriendelijke dames die mijn klacht in ontvangst namen en mij op de hoogte hielden van de logistiek. Een foto van wat je krijgt zouden zij ook moeten krijgen zodat ze weten wat er in de wereld (in mijn geval Portugal) wordt gemaakt onder de naam Fleurop.

• Boeket

Beautiful flowers and outstanding service!

I live abroad and ordering flowers from afar can be difficult. However with the florist help I was able to order the most beautiful flowers. Delivery was also fast and they even provided a picture of the flowers. Amazing! I highly recommend.

Misleiding van consumenten door Fleurop

De foto's die op de website worden getoond zijn niet realistisch/haalbaar voor de bloemist om na te maken voor het bedrag waarvoor het boeketten worden verkocht door Fleurop. Een afbeelding tonen op de website waarop een boeket staat die EUR 80,- om te maken en dan verkopen voor EUR 40,- en vervolgens een totaal ander boeket leveren dan op de website wordt aangeboden is simpelweg misleiding van consumenten. De foto zou het boeket zacht najaar moeten zijn en dan de grote uitvoering. Lijkt totaal niet op de foto die op de website staat.

wel betaald, niet geleverd

helaas moest ik achteraf constateren dat de betreffende persoon, het boeket niet had ontvangen. Nadat ik zelf contact heb opgenomen werd ik teruggebeld, dat de order niet was uitgevoerd, de betaling was wel ontvangen. uiteindelijk is het boeket bezorgd. Helaas.

Fleurig Goed!

Boeket, keurig op tijd bezorgd!

• Boeket

Mooi boeket en snelle levering

Het boekte was is geleverd was precies zoals aangegeven. Het was mooi en vers en op de juiste dag geleverd

Snelle en verzorgde levering

Fijn dat ik zelfs op de dag van levering nog kon bestellen

• Boeket

Geen idee of mijn bloemen zijn aangekomen

Tijdens het bestellen kon ik een kaartje toevoegen. Bij het afrekenen kreeg ik ook na meerdere keren proberen de melding dat het kaartje niet geleverd kon worden. Ik heb alleen bericht gehad dat de bloemen zijn bezorgd maar niet op t adres waar ze bezorgd hadden moeten worden omdat daar niet open werd gedaan. Geen idee dus of de bloemen zijn aangekomen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ