Filtre

Snelle levering, prachtig boeket

Mooie bloemen

Mooie verse bloemen

Snel en goed!

Uw onderneming was snel met mijn bestelling ! Mijn zoon is vervoerder van bloemen en zijn conclusie was,VERSE BLOEMEN!

• Boeket

Fijn contact en goed besef van urgentie en nauwkeurigheid in hun branche

• Boeket

Goed geregeld, boeket iets minder

De bos zelf vond ik qua kleur lang niet zo mooi dan op het plaatje.

Zondag eind van de dag besteld , maandag bezorgd . Top ! Mooi boeket

• Boeket

Mooi boeketje, dezelfde dag geleverd

Mooi boeketje

Alles naar wens!

Alles naar wens!

• Boeket

Veel te duur voor wat er bezorgd wordt

Bos bloemen besteld voor een kleine 40 euro. Degene voor wie het was stuurde een fotootje.... Ik schrok van de bloemkeuze en de grootte (klein dus) van het boeket Nooit meer dus!

• Boeket

Goed en mooi boeket. Goede klantenservice

• Boeket

s'ochtends de opdracht gegeven, een paar uur later bezorgd!

duidelijke site, hele snelle service, boekt was oke

• Boeket

Prachtig boeket. De ontvangers waren er heel blij mee

Prachtig boeket. De ontvangers waren er heel blij

• Boeket

Prima verzorging, en familielid heel blij.

Prima verzorging, en familielid heel blij. Bestelling en uitvoering liepen dus volgens de website uitstekend, zonder al teveel moeite. Mijn dank.

snelle afhandeling!

Binnen 2 uur vanaf mijn bestelling was het boeket gebracht!

• Boeket

Mooi herfstboeket, wel duur.

Veel keus uit soorten boeketten. De ontvanger stuurde een foto en het herfstboeket zag er mooi uit. Wel vind ik alle boeketten erg duur. Het boeket is op tijd bezorgd.

Keurig

Mooi boeket, goed afgeleverd de

makkelijk te bestellen

Website en keuzes duidelijk. Boeket aan de kleine kant voor die prijs

Vertrouwd adres

Goede kwaliteit bloemen en snelle bezorging.

Fleurop is geweldig!

Ik bestel regelmatig bloemen bij Fleurop. Het allerbelangrijkste eerst: mensen die bloemen - besteld via jullie - krijgen zijn altijd blij verrast. Ik krijg altijd geweldige feedback over de boeketten! Daarnaast, als ik een vraag of een probleem heb, wordt ik altijd vriendelijk en adequaat geholpen door jullie mensen. Cijfer 10!

• Boeket

Het zou fijn zijn dat we bevestiging krijgen dat bloemen afgeleverd zijn

Contact

Opdracht goed uitgevoerd

Mijn ervaringen met fleurop zijn goed.

Kan beter

De bloemen die ik heb besteld lijken niet op het uiteindelijke boeket bloemen. Het boeket is overigens mooi en de ontvanger is er blij mee maar het lijkt er niet op. Er zit veel meer groen/blad tussen dan wat ik had besteld. Geen ontvangstbevestiging ontvangen na bezorging.

• Boeket

Er was geen kaartje meegeleverd

De ontvanger wist niet van wie de bloemen waren. Was geen afzender meegeleverd. Ook vond ik de bos erg klein voor het bedrag wat hij koste is me erg tegengevallen.

Geen verder communicatie

Besteld op zaterdagochtend, bezorgd rond 13:00, maar nooit bericht over gehad (via de ontvanger wel) 1 paradijsvogelbloemsteel (onthouden voor scrabble) was geknakt. De rest van de bos was prachtig. Beetje jammer voor een bos van 63€ Niet volledig tevreden dus

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ