Filtre

Bloemen al dood na 1 dag

Ik had een bos bloemen met vaas besteld. Een dag na bezorging kreeg ik een foto van de ontvanger en schrok er van. Na 1 dag zag ik al een paar bloemen die dood waren.

Hele snelle bezorging

Had een klein rouwboeket besteld. Zag er redelijk uit zoals op de online foto. Vond het iets wat prijzig voor de maat maar had dit er voor over omdat het dezelfde dag nog bezorgd zou worden. In dit geval was het boeket al binnen 1,5 uur bij de ontvanger. Dat heeft me positief verrast!

• Boeket

Tevreden over de bloemen, iets minder over de bezorging

Goedemorgen, over het algemeen ben ik heel tevreden met Fleurop. Echter werd ik gebeld door de bezorger, wat normaal is. Ik zit alleen jn Nieuw Zeeland, dus sliep op het moment van bellen. Ik weet niet precies wat er gebeurd is met bezorgen, maar mijn vriendin kreeg de bloemen van de medebewoner van het appartementencomplex omdat deze op de gang ergens waren neergelegd...

Prima geregeld

Ik was op vakantie en wilde m'n dochter een bosje bloemen geven i.v.m verhuizing. Ruime keuze op de website qua prijs en bloemen, en makkelijk geregeld. Ik ben zeer tevreden.

• Boeket

Boeket geleverd als verwacht Echter deze e-mail op een zondagochtend 0630 versturen niet zo’n slim idee

• Boeket

Gekregen wat we verwachtten...

Alles is prima geregeld

• Boeket

Bloemen voor mijzelf besteld met een bloemenbon van mijn dochter. Netjes afgeleverd op afgesproken datum door een vriendelijke dame. Bloemen zijn naar verwachting.

Altijd heel goed

De bloemen inclusief de bezorging van Fleurop is altijd erg goed. Zeer tevreden.

• Boeket

Het werkt goed, maar iets aan de prijzige kant voor wat je krijgt

De website en ervaring is snel goed en effectief, alleen zijn de bossen bloemen in de werkelijkheid niet zoals het op t plaatje staat. Het komt in de buurt maar haalt t niet op de foto's zijn de bossen veel gevarieerder dan in de werkelijkheid, zo iets als een hamburgerplaatje van een voedsel keten...

Prijs kwaliteit is goed.

NVT

Prima !!

Mijn ervaring met Fleurop is heel goed ! On line bestelling is gemakkelijk uit te voeren . Het boeket is op de door mij aangegeven tijd bezorgd en beantwoord helemaal aan de verwachtingen !!

Keurige verzorgt!

X

perfect

goede en snelle aflevering bloemen

• Boeket

Alles is top de bezorging de bloemen de versheid van de bloemen

Bedankt

Voor de eerste keer fantastiese service bedankt

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Bloemen waren niet bezorgd en ook geen briefje achtergelaten

De bestelde bloemen waren niet bezorgd en er was geen briefje achtergelaten.

• Boeket

Niet thuis kunnen afleveren, maar netjes briefje in brievenbus gadaan.

Ontvangers waren niet thuis, maar netjes een berichtje gekregen in de brievenbus, waar het bezorgd is. Ik als verzender hierover keurig geïnformeerd per e-mail.

• Boeket

Kwalitatief goede bloemen samen in een boeket.

Kwalitatief goede bloemen samen in een boeket, waarvoor dank. Het cadeau was waardevol.

Ellendig

Niet aan de nederlandse kant maar een troosteloze en uitgebloeide bos rozen op de stoep achtergelaten. Email naar klantenservice met foto gestuurd.

• Boeket

Mevr.A.Huberts -Jacobs Afferden is heel tevreden met de orchidee incl. pot

Mevr. Huberts Jacobs uit Afferden is heel tevreden met de plant en pot.

• Boeket

Ik besteld altijd bij Fleurop...en tot nu toe geen negatieve mening! Besteld, betaald en het komt op de plaats van bestemming.

Net voldoende

Het bestellen en betalen ging soepel, maar ik heb foto's gezien van de bestelde bloemen en ik vond de niet mooi. Te groot, grof boeket, heel anders dan de foto op Internet. Had ik geweten dat dit boeket bezorgd zou worden, dan had ik ze nooit besteld. Jammer

Geen

Geen

• Boeket

Mooie bos bloemen die helaas een dag te laat kwam

Na een mailtje dat het boeket nog niet binnen was (en dag te laat) een keurig mailtje ontvangen dat er iets mis was gegaan. Als pleister op de wond werd aangeboden dat de verzendkosten zouden worden teruggestort. Dit is inmiddels gebeurd. Boekt werd na het mailtje snel geleverd. Mooi boekt.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ