Filtre

Zeer slecht

Ik heb een boeket besteld maar ben helemaal teleurgesteld naar jullie boeket. Ik weet niet met wie jullie zaken doen. Maar zou echt jullie adviseren om geen zaken meer met hun te doen. Heb wel €84,- voor betaald en heb een levering ontvangen van ongeveer €7,50 (SRD 300,-). Dus daarom ben ik zeer teleurgesteld in jullie nu.

• Boeket

Zo ga je met cliënten om!,

Vriendelijk , op de hoogte gehouden worden…het boeket verzorgd achter laten als de cliënt niet huis is…kortom…zeer te vreden, zowel de ontvanger als wij! Complimenten !

• Boeket

Ik had een boeket besteld voor 4 november. Het boeket werd een week eerder geleverd. Ik had gemaild op zaterdag en op maandag werd ik gebeld dat het boeket nogmaals geleverd wordt, maar dan op de goede datum. Mijn tante,m die 80 werd, was erg blij met beide boeketten

• Boeket

Boeket is geleverd op de juiste datum alleen niet op het adres waar ik Op had gegeven. Is bij een ander huisnummer terecht gekomen en ook niet bekend gemaakt op het juiste adres. Erg jammer

• Boeket

Niet de bloemen gekregen die besteld zijn

De bos bloemen die bezorgd is heeft de verwachtingen niet waargemaakt bij de online foto van de bos bloemen die besteld is. Niet qua kleur, niet qua stijl, niet qua bloemen. Zal een volgende keer niet meer bij Fleurop bestellen.

Ik ben tevreden

Was alles dodelijk

• Boeket

Zoals de website aangeeft, betrouwbaar en kwaliteitsgarantie.

Waardeloos

Na eerdere goede ervaringen met Fleurop is dit boeket volgens de ontvanger een aanfluiting gebleken. Lijkt in niets op de foto op de site: heel veel groen en heel weinig bloemen. Eigenlijk schandalig voor dat geld!

• Boeket

Mooi boeket op tijd bezorgd

Boeket bezorgd in Australie en heel mooi

• Boeket

snelle afhandeling, mooie bloemen!

bloemen mooi en keurig op tijd bij ontvanger aangekomen

Teleurstellend

Ik heb een bestelling gedaan voor een groot vrolijk plukboeket. Op 3 november om op 4 november te bezorgen. Op zaterdag om 11.55 krijg ik een mail dat de bestelling niet is bezorgd. Om 12 uur krijg ik een mail dat deze wel is bezorgd. Heel verwarrend! Einde middag krijg ik bericht van de ontvanger die bedankt voor een herfstboeket?? Dat vind ik vreemd en teleurstellend als ik een vrolijk plukboeket bestel. Verneem graag uw reactie. Ik heb geen foto gevraagd dat vind ik niet passend als het om een cadeau gaat en de ontvanger dit niet zelf stuurt.

• Boeket

Op zaterdag rond 10:30 uur besteld en voor 12 uur dezelfde dag al geleverd. Heel fijn! De bloemen waren wel iets afwijkend van het internet plaatje. Maar de ontvangers waren blij en daar doe je het voor!

• Boeket

Keurig geregeld op afstand perfect

• Boeket

snel en makkelijk te bestellen

5e ster als de kaart opmaak wat eleganter gebeurd. Nu is het memostijl, zonder enige vorm van gevoel geprint.

• Boeket

We hebben al meerdere keren bloemen besteld en gekregen van Fleurop. Service en kwaliteit van de bloemen is goed.

• Boeket

Vlotte bezorging, ook in buitenland

Duidelijke website, keuze genoeg en bezorging in het buitenland ook prima en mooi op tijd.

Makkelijk

Alles op de website is goed ,alleen ,bij de levering van het boeket hebben ze het kaartje vergeten met de zender. Vandaar geen volle score.

• Boeket N.v.t.

Snel en goed gehandeld

Bestelling was snel gedaan. Prima dat een medewerkster nog belde om aanvullende informatie te vragen. Bloemen waren keurig op tijd op plaats van bestemming. Boeket zag er inderdaad ongeveer zo uit als via foto bestelt. Helaas was tekst op het afgeleverde kaartje niet overeenkomstig de tekst die we hadden aangeleverd. Kwam een beetje slordig over. Lijkt me toch niet zo heel moeilijk om aangeleverde tekst 1 op 1 over te nemen.

• Boeket

Werkt prima maar erg duur

Duurduurduurduur

Matig

We hebben een wit boeket besteld en er is een bont boeket geleverd

• Boeket

Mooi boeket prachtige bloemen!

Snel en goed geregeld online! Ontvanger was enorm blij met het boeket! Prachtig gebonden!

• Boeket

Prachtige bos bezorgd in grote zaal

Bos werd goed bezorgd in grote zaal waar persoon een van de muzikanten was. Erg tevreden ben ik hierover.

Goede ervaring

Bestellen ging makkelijk, direct bericht na afleveren en een blije ontvanger.

• Boeket

Mooi boeket en snelle levering.

De keuze voor een prachtig betaalbaar boeket was prettig. De ontvanger was zeer tevreden en het werd keurig aan huis afgegeven.

Normaal gesproken goed

Maar laatste boeket vond ik niet mooi. De bloemen en bladeren leken niet vers.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ