Filtre

Erg weinig bloemen voor een zeer hoge prijs

Het boeket kwam totaal niet overeen met de plaatjes op de website. Veel te duur voor wat je krijgt. Voel me ontzettend afgezet en koop zelf hier nooit weer iets. Mvg Laura

Wel erg duur

Bestelproces en bezorging prima in orde. Wel erg veel geld uitgegeven aan een paar bloemen. Volgende keer zal ik een bloemist rechtstreeks benaderen.

Niet geleverd

Jammer, hoop dat het goed komt

• Boeket

Mooie bos en op tyd bezorgd.

• Boeket

Snelle goede bezorging met hele vrolijke bezorger in Rotterdam van een prachtige bos bloemen!

• Boeket

Medewerker van Fleurop heeft tot 3 x toe contact opgenomen om te overleggen over aanpassen van het boeket en over bezorgdatum. Bij Fleurop was bekend dat de ontvanger mogelijk niet thuis zou zijn en stelde voor de levering te vervroegen. Ondanks dat ik 2 keer niet in de gelegenheid was de telefoon aan te nemen, werd nogmaals een poging gewaagd. Wat een service!

Aflevering conform afspraak.

Aflevering op 1 november kon niet plaatsvinden, feestdag in Duitsland. Werd keurig gebeld om alternatieve datum te bespreken. Heel goed.

Snelle, last minute, levering

Ik vond dat erg vervelend dat ik er niet bij kon zijn, maar op het laatste moment besloot ik, vanwege een flinke storm met code oranje, niet met de auto voor een rit van anderhalf uur om naar de crematie van de vader van mijn vriendin te gaan. Ook het openbaar vervoer was geen optie. 's Avond laat alsnog een boeket besteld en er bij vermeld dat de plechtigheid om 10 uur 's morgen zou zijn. Mijn vriendin meldde de volgende dag dat de plechtigheid enkele minuten werd uitgesteld, omdat er nog iets gebracht zou worden. En ja hoor, het was gelukt! Fijn dat de bloemisten van Fleurop contact hadden opgenomen met het crematorium en de bloemen alsnog bij de kist konden worden geplaatst. Ik was er niet bij, maar het gaf zowel aan mijn vriendin als aan mij troost. Dank jullie wel! Later hoorde ik dat één van de kleinkinderen precies dat boeket graag mee naar huis wou nemen. De andere bloemen en bloemstukken bleven achter voor de allerheiligerviering.

• Boeket

Mooi boeket en op tijd bezorgd, zeer tevreden

• Boeket

Zoals gewoonlijk weer goed afgehandeld

Makkelijk via de website bestellen en een mooie bos bloemen afgeleverd.

Mooi boeket

Mijn moeder heeft het mooie boeket bloemen van gemiddelde grote ontvangen en was er erg blij mee. De bloemen zien er goed uit en het was een mooie samenstelling. Werd keurig geleverd zoals gevraagd.

Prachtig!

Hartelijk dank voor het prachtige herfstboeket met chrysanten in donkere, warme kleuren!

• Boeket

Mooi aanbod, goede en snelle service!

Mooi aanbod, goede en snelle service. Fijn dat je een boeket kunt regelen vanachter je bureau!

• Boeket N.v.t.

Top geregeld

Super fijn om een mail te krijgen dat het geleverd is

Geweldig boeket!

Was onder de indruk van de snelheid van bezorgen en de bloemschikking.

Prachtige bos!

Top service! De volgende dag werd er een prachtige bos bezorgd. Zeker een aanrader.

• Boeket

Prachtige bloemen in precies de juiste kleuren!

Goede service vanuit Fleurop.! We werden door de klantenservice opgebeld dat een vaas niet nodig was bij het betreffende rouwboeket. Vanwege een aantal dagen liggen werd vervolgens het boeket aangepast van liggend naar een oase stuk. Heel fijn dat wij zo geholpen werden!

• Boeket N.v.t.

Levering in het buitenland. Niet alles lukte, maar dat werd prima opgelost!

Helemaal prima!

Op tijd geleverd en een mooie bos bloemen.

• Boeket

Kleine bos was groot genoeg, prachtig en op tijd bezorgd. Top!

Prachtige bloemen

Hele mooie bos, mag uiteraard ook wel voor 150€. Helaas kan je niet zien hoe laat de bloemen afgeleverd worden waardoor je de ontvanger dus met smoesjes thuis moet houden (als het zoals bij mij een verrassing is). Dit zou echt een verbeterpunt mogen zijn, een track and trace.

Goede service. verbetering mogelijk

Website is duidelijk en werkt goed De bezorging was volgens afspraak. Aangezien het hier om een rouwstuk ging moet de afmelding plaatsvinden als de bezorging is gedaan ipv aan het eind van de dag.

• Boeket

Makkelijk besteld en snel bezorgd, prima tevreden over Fleurop

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ