Filtre

Voldoende

Het boeket is op tijd en netjes bezorgd. De ontvangers stuurden een foto om te bedanken. Ik vond het boeket mooi, maar niet zo groot gezien de prijs. Het was bijna 60 euro! Dat zag ik er niet van af en vond ik teleurstellend.

Prachtige bos bloemen

Een bos bloemen besteld namens de kinderen voor onze Vader en Opa en in de ochtend een prachtige bos bloemen bezorgd.

Goede serviceb

Mijn vriendin heeft een hele mooi bloemen gekregen. Prijs kwaliteit heel goed! Zij was niet thuis maar met veel bellen is het toch gelukt.perfect Bedankt

• Boeket

Goede en snelle afhandeling van m’n opdracht

Jullie site was gebruiksvriendelijk. De opdracht was snel geplaatst en een paar uur later had m’n vriendin in Westervoort al een mooi boeket

Een goede ervaring

Dit was voor mij de eerste keer dat ik het via Fleur op de bloemen heb besteld, en zeer tevreden hoe het resultaat was! Dank je wel

• Boeket

Snel bezorgd op de plek van bestemming.

• Boeket

Fijn om via Fleurop een persoonlijke attentie te kunnen laten bezorgen

• Boeket

Gezien de prijs kleine bos bloemen

Gezien de prijs kleine bos bloemen. Beer is leuk

• Boeket

Wij hadden in eerste instantie een te klein rouwboeket besteld op zondagavond. Aangezien dit boeket de volgende dag al geleverd moest worden, heb ik na de bevestiging direct een e-mail gestuurd. En de volgende ochtend kreeg ik gelijk bericht dat zij het boeket zouden aanpassen naar het gewenste formaat. Top service!

• Boeket

het is ons tegen gevallen

wat er afgebeeld is op de site en wat ze ontvangen hebben leek totaal niet hetzelfde

• Boeket

Goede levering in VS, maar met hobbels

Fijn dat je via Fleurop een bos bloemen kan laten bezorgen in de VS, en al heel snel. Wat ik heel stressvol vond, was het feit dat je een Amerikaans adres probeert in te voeren (op de speciaal daarvoor ingerichte pagina, met VS al ingevuld als land van bezorging), maar dat je daar het Nederlandse systeem van postcode, huisnummer en woonplaats moet hanteren. Wat totaal niet passend is voor Amerikaanse adressen. Eigenlijk voor geen ander land dan Nederland. Als jullie dat aan zouden passen, zou je het iedereen een stuk gemakkelijker maken die bloemen in het buitenland wil laten bezorgen. Dank.

• Boeket

mooi boeket maar slechte communicatie

Ik heb besteld voor dezelfde dag, maar ik heb geen maitje gekregen met dat het boeket onderweg was of was afgeleverd. Was het wel, maar ik had het prettig gevonden om een melding te krijgen.

Onduidelijk

Doordat we geen bericht kregen van Fleurop dat de bloemen waren bezorgd was het onduidelijk voor ons hoe of wat. Om 22.00 uur 's avonds reageerde de persoon aan wie we het boeket hadden gestuurd. Mogelijk kreeg zij het ook pas zo laat bezorgd??

• Boeket N.v.t.

Request not taken into account

I had asked not to use lilies because I have cats and the flower can be deadly to cats. Unfortunately the bouquet I received included lilies. The bouquet also included an unnecessary amount of foliage.

• Boeket

‘s ochtends besteld en begin van de middag al geleverd. Geweldig! Dat is nog eens service.

• Boeket

webside is goed bloemen slecht

Voor een boeket wat € 32,95 kost verwacht ik veel meer. Er zaten welgeteld 4 bloemen in en de rest was tak en groen. Belachelijke prijs voor zo'n schamel 'boeket'.

• Boeket

bezorging niet goed maar boeket prachtig

ze vonden pas op zaterdag een kaartje dat de bloemen in de schuur waren gelegd. na zoeken vonden ze de bloemen dus pas op zaterdag in een kruiwagen. dus ze hebben een nacht zonder water daar gelegen. mensen waren wel heel blij met boeket, dat zag er prachtig uit.

• Boeket

Het boeket was prachtig en mooi op tijd afgeleverd.

Mooi Boeket bezorgd

Ik had zelf wat emoticons op de bijgevoegde kaart gedaan maar dat kon niet, daarom was dat niet gelukt. Wel terug gebeld door Fleurop om te zeggen dat dat daarom niet was gelukt, Fleurop heeft toen voor mij een kaartje erbij ingevuld. Prima !

kaartje niet toegevoegd

Kwaliteit van bloemen is prima, maar ik ben zwaar ontevreden dat het kaartje (met een persoonlijke boodschap en waar ik extra voor heb betaald) niet was toegevoegd aan het boeket.

• Boeket

Service altijd op tijd geleverd en prachtige boeketten die lang staan.

• Boeket

gemakkelijk besteld een prachtige bos bloemen

een hele goede ervaring, blij mee!! GA ZO DOOR.

Middelmatig

In ons geval werd een boeket bezorgd met een klein bij hun besteld kaartje vd afzender aan het inpakpapier. Helaas is dit waarschijnlijk zo klein dat het met uitpakken over het hoofd is gezien waardoor de ontvanger vh Rouwboeket niet wist van wie het boeket afkomstig was. Gelukkig dat ik zelf nog met ontvanger contact heb gehad anders wisten ze niet eens van wie het afkomstig was. De kosten waren duur genoeg voor het boeket, dus wij waren toch wel teleurgesteld. Mijn advies ie om of grotere kaarten te verkopen of het kaartje aan het boeket te bevestigen.

Uitstekend naar volle tevredenheid

Enigszins hoge prijs, maar verder prima

mooie bloemen

Ik had wat moeite met het betalen, misschien dat jullie dat wat makkelijker kunnen maken

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ