Filtre

mooie bloemen

Ik had wat moeite met het betalen, misschien dat jullie dat wat makkelijker kunnen maken

Uitgebloeid boeket

Het boeket werd op maandag bezorgt. Op woensdag was al zichtbaar dat een deel van de bloemen lichtjes ging hangen. De rozen waren al over hun top heen. Op vrijdag waren een aantal bloemen niet mooi meer en op zaterdag hebben we het boeket in de container gedaan. Eigenlijk is het boeket maar één dag mooi geweest. Er jammer wanneer je het als verrassing geeft aan je partner!

• Boeket

Ik had een klacht en die is heel erg goed opgelost

Fijn dat er adequaat gereageerd werd

• Boeket

De keuze van de bouquetten kan gevarieerder, maar de 'begeleiding' was uitstekend. Hier het telefonisch contact. Positief en constructief.

• Boeket

Prachtige bos bloemen, wel laat in de middag bezorgd. Had graag eerder op de dag bezorgd willen hebben. Liever in de ochtend rond 11 uur omdat het een verjaardagscadeautje was. Kanttekening: kreeg 1 dag later de bevestiging dat de bloemen net bezorgd waren, waardoor ik de indruk kreeg dat ze een dag na de afgesproken datum pas bezorgd waren...

• Boeket

Mooi boeket en op tijd afgeleverd

In tegenstelling tot andere bedrijven mooi boeket. De betaalde prijs waardig.

Zie aantal sterren

Nvt

• Boeket

Zoals gewoonlijk weer perfect!

Ruime keuze aan assortiment en toebehoren. Snelle levering , betrouwbaar , en zeer goede communicatie!

• Boeket

Makkelijk mooie bos bloemen laten bezorgen.

Bloemen besteld, deze op de dag als afgesproken bezorgd. Prachtig boeket!

• Boeket

Ik vind alleen de verzendkosten te hoog

Super goede service

Ik heb de bos bloemen gezien super mooi. Zou hem zelf ook wel willen.

• Boeket

Snel te bestellen, mooie bloemen.

Mooie bos bloemen. Kaartjes mogen wat moderner. Wel eenvoudig om tekst toe te voegen. Op de fles wijn zat geen etiket, misschien een gepersonaliseerde optie toevoegen.

Snelle levering prachtboeket

Zelfde dag bezorging, sneller dan verwacht, maar bovenal een prachtig boeket!!

• Boeket

Het boeket wat ik besteld heb lijkt niet op het boeket wat geleverd is

Ik heb het oktober boeket besteld en laten bezorgen. Bezorging ging super snel en de communicatie hierover was heel duidelijk en goed. Maar ik kreeg een foto van het boeket van mijn briendin en ik mis heel wat bloemen in het boeket. Het lijkt niet op het boeket op de foto’s. Bloemen sturen is duur, dat vind ik geen probleem. Het kan dat de bloemist niet alle bloemen op voorraad heeft, maar er zat nu wel echt een heel groot verschil tussen! Het boeket wat bezorgd is vind ik geen 25,95 waard.

• Boeket

Er is een prachtig boeket bezorgd.

Goede klantvriendelijke website. Makkelijk om een boeket te kiezen en makkelijk om te bestellen en te betalen. Afgeleverd op de juiste datum. En ook de ontvangers waren erg enthousiast over dit prachtige boeket.

Heel mooi

Ik had een bloemstuk besteld voor een uitvaart. Deze waren mooi op tijd geleverd en het bloemstuk was prachtig en vers.

• Boeket

Niet het boeket wat ik heb besteld.

Het was een mooi boeket,wat er is bezorgd. Mijn vriendin houdt van rozen en zonnebloemen en die zaten er niet in.

Service Prima

Superservice & prachtige bloemstukken

Ik wilde een bloemstuk laten bezorgen en had abusievelijk het verkeerde adres opgegeven. Door de bezorg(st)er is toen telefonisch contact met de geadresseerde opgenomen en is het boeket alsnog goed terecht gekomen. Service ten top!

Alles ging naar wens

Alles ging naar wens

Naar tevredenheid

Na enige miscommunicatie is dit door Fleurop op een prima manier gecompenseerd Het boeket was ook prachtig

Prima bos bloemen

• Boeket

Boeket is door geadresseerde niet ontvangen

Zeer teleurstellend

• Boeket N.v.t.

Mooie boeketten

Mooie boeketten voor elke gelegenheid

• Boeket

Niet helemaal naar mijn verwachting, maar goed.

Het boeket was niet helemaal naar verwachting, ik zag op de foto dat er een zonnebloem bij zat en heb een medium boeket besteld zodat ik naar mijn idee er zeker van kon zijn dat die er bij zat omdat mijn partner daar zo van houd. Ik heb een foto gekregen van mijn partner en ze had een klein boeketje gekregen.. voor 40€ vind ik dat erg schaars en dan klopt de foto op de website ook niet dus dat vond ik persoonlijk wel erg jammer :( ze was er gelukkig wel blij mee..

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ