Filtre

17-10 rond 15u besteld en pas 20-10 in de avond afgeleverd.

Veel te traag. Bouquet was voor zieke collega en dan hoop je dat het maximaal 1 dag na bestelling (zoals op de website geclaimd wordt) wordt bezorgd. Voor mij geen fleurop meer.

Super Zelfde dag nog geleverd! Mooie keuze in prachtige boeketten

• Boeket

Net voor 14 uur besteld, twee uur later bezorgd. Top.

• Boeket N.v.t.

Good but the bouquet wasn't exactly the one I ordered

The experience on the website went very well, as did the delivery, however the bouquet did not look too much like the one I had ordered (delirious autumn), as you can see on the picture (taken the day we received them), a lot of flowers had not bloomed and this is still not the case for some of them almost a week later unfortunately.

mooi assortiment, duidelijke communicatie

Dit was de 1ste keer dat ik bestelde bij Fleurop. Ze hebben een mooi assortiment en een duidelijke communicatie wat betreft levering etc. Ik kreeg van de geadresseerde bericht, bedankt voor het mooie boeket. (heb het zelf niet gezien, dus kan ik niet beoordelen).

• Boeket N.v.t.

Prima geregeld

• Boeket

Snel en conform afspraak geleverd

‘s Ochtends boeket & chocolade besteld en ‘s middags al afgeleverd. Top geregeld!

• Boeket

Goede kwaliteit bloemen, netjes op tijd bezorgd.

• Boeket

Mooie bloemen, veel te duur voor wat je krijg.

Het is een mooie herfstbos bloemen. Erg klein ook al hadden we de middel besteld. Vind het geld in totaal €42,- met bezorgen niet in verhouding staan. En zal dit ook niet meer bestellen bij jullie.

Goede en snelle levering

Zoals altijd een prachtig en mooi boeket snel geleverd.

Mooi boeket, snelle levering

Mooi boeket

Mooi boeket, zoals ik had besteld. Het boeket was bij de buren afgeleverd, terwijl ik zelf thuis was. Dit was wel iets minder, maar ze staan nu mooi op mijn tafel.

• Boeket

Had een leuke zin erbij geschreven om mijn vrouw blij te maken maar bleek dat er. Geen notitie erbij stond. Waardoor ze twijfelde wie het had gestuurd. Bezorging was goed.

prachtig

mijn vriendin was erg blij met het prachtige boeket

• Boeket

Mooi boeket snelle levering.

Mooi boeket snelle levering helemaal top!

• Boeket

De enige site waar geen problemen bij bestelling waren

Zie boven

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

goede service en goed verzorgd

Een opmerking. Ik zou een sms’je krijgen als het boeket bezorgd zou zijn. Dat is helaas NIET gebeurd!

• Boeket

ben tevreden over de bezorging

Tevreden over de bezorging

Prima service!

Mijn moeder was niet thuis om de prachtige bos bloemen in ontvangst te nemen. Gebeld met de klantenservice - supervriendelijk en efficiënt geholpen, het was zo geregeld! Top!

De juiste service

Zeker aan te bevelen, als er iets niet naar wens is dan lossen ze dit heel goed op.

• Boeket

Super snel en mooie bloemen

Super service van en mooie bloemen

Verwachting waargemaakt

De bos bloemen die ik had besteld is netjes bezorgd en heeft mijn verwachting ervan waargemaakt. Blij!

• Boeket

Top service en mooie bloemen

Gebruikersvriendelijk en ruim assortiment

• Boeket

Bestelling verliep goed, boeket leek anders.

Heb plukboeket besteld van 26,95 met kaartje. Bestelling ging eenvoudig. En is netjes de volgende dag bezorgd. Toen ik de foto’s van de bloemen zag leek het wel alsof het een ander boeket was met heel andere kleuren. Meer een herfstboeket ipv fleurig. Verder ben ik bij andere bezorgdiensten gewend dat je een seintje krijgt als de bloemen bezorgd zijn en dat was hier niet het geval.

• Boeket

Prijs kwaliteit verhouding is niet goed

Voor 27,50 had ik een betere bos verwacht. Het boeket krijgt 1 ster omdat het niet in verhouding staat tot 27,50. Verder is de bos bloemen prima

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ