Filtre

Bosje Olivia voor levering in Slowakije besteld...

Helaas was de levering niet naar wens maar zoals goed ondernemerschap betaamt is dit naar volle tevredenheid opgelost door Fleurop. Hier kan menig ondernemer voorbeeld aannemen.

• Boeket

Een mooie bos bloemen werd er afgeleverd.Heel netjes de mail die ik kreeg dat de bloemen op een andere adres waren bezorgd omdat er niemand aanwezig was op het juiste adres.Zeer tevreden hier over.

• Boeket

Niet bezorgd op bestelde datum

Ik had een boeket besteld, bezorging op 16 okt, helaas is t boekt pas op de 17e bezorgd wat t feestelijke gevoel ervan sterk verminderd heeft! Jammer

• Boeket

Voor het eerst besteld bij Fleurop. Ging soepel en het maandboeket sprak mij aan.

Snel en als verwacht

Snelle levering en boeket als verwacht. Prachtig.

Mooie bos en op tijd

De ontvangster was er erg blij mee!

prachtige bos bloemen bezorgd

fijne ervaring, snel en vakkundig

teleurgesteld

Wat er op de website uitzag als een mooi vol boeket viel mij erg tegen, heel veel groen en weinig bloemen. Ik vond het er een beetje triestig uitzien. Daarmee vond ik het te duur voor wat ik kreeg bezorgd

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Netjes bestelde boeket op dag geleverd

Ik heb echter geen bevestiging gehad van Fleurop dat het boeket geleverd was. Dat hoorde ik van de ontvanger.

• Boeket

Mijn wensen zijn allemaal gerealiseerd!

Prima en gemakkelijk.

• Boeket

op tijd geleverd , mooi en vers boeket

Op tijd geleverd , mooi boeket en vers

bezorging

ik kreeg een E-mail dat het niet bezorgt was , terwijl het wel bezorgt was Beetje vreemd !!

• Boeket

prima service, echter bestelprocedure onduidelijk

prima service, bestelprocedure onduidelijk

Een prachtig opfleur-boeket

Bij thuiskomst uit ziekenhuis opgefleurd

Heel mooi boeket !

Mijn vriendin was heel blij met de bloemen...

Ontevreden

Ik ben een ontevreden omdat ik geen bevestiging heb gehad dat het boeket is afgeleverd aan het opgeven adres.

• Bezorging N.v.t.

Handig en snel

Twee boeketten besteld voor collega’s. De ene collega had echt een mooi boeket zoals de afbeelding met dezelfde soort bloemen. Andere collega had beduidend een minder boeket met minder mooie bloemen en opvulling van “goedkoper groen en bloemen” heel erg jammer… teleurstelling. Dat was het adres in Meppel.

• Boeket

Makkelijk te bestellen, goede terugkoppeling

Makkelijk te bestellen, goede terugkoppeling. Een minpunt is het verschil van boeket. Op 1 dag 2 boeketten besteld van dezelfde prijs. Helaas zat hier een enorm verschil in. Een (zeeland) was meer blad dan bloem en erg klein/compact en de ander (Brabant) groot fleurig en gezellig. Ik kan helaas maar een foto uploaden en geen pdf of WORD document van de 2 boeketten naast elkaar dus heb ik de minst mooie geüpload. Erg jammer.

basis bos

Een seizoensboeket van de plaatselijke bloemist... Ik keek er naar uit! Helaas is het boekt saai, niet origineel, basis.

• Boeket

Prachtige boeketten bij goede bloemisten

Hier krijg ik waar voor mijn geld

De bloemen waren prachtig

De bloemen die we bij mijn schoonzuster in het noorden van het land hadden bezorgd waren prachtig en wat zeer belangrijk was voor de middag . Zij kon de bloemen mooi op vaas zetten voordat de visite kwam en kregen een mooi plaatsje in de kamer. Prima

Gewoon goed

Gewoon goed