Filtre

In 1 woord geweldig

Prachtige bossen die iedere keer samen worden gesteld

• Boeket

Goede service en prachtig boeket

Ik bestelde een rouwboeket en dit moest op een wat andere locatie dan gebruikelijk worden afgeleverd. Na mijn online bestelling heb ik daarom meteen even contact gezocht met Fleurop. Ik werd heel snel, goed en vriendelijk geholpen met een afsluitendend 'veel sterker voor u deze tijd'. Zeer attent.

• Boeket

Te klein boeket voor die prijs

Bezorging was goed,maar voor bijna 50 euro verwacht ik toch iets meer,ik had laats een gemengd boeket bij een kiosk voor 25 euro een prachtig vol boeket.vraag me af wat dat bij jullie is3 takjes?

Zeer teleurstellend!

Niet nakomen van toezegging dat er een bericht word gestuurd na bezorging! Men zit dus continu in het ongewisse of er nu wel/niet is bezorgd en dat geeft geen fijn gevoel. Ik heb van mijn relatie moeten vernemen of de bestelling is bezorgd en dat is waardeloos.

• Boeket

Binnen een uur waren de bloemen bezorgd. Mooi en snel! Top!!!

Positief

Zeer positief. Boeket besteld voor charterchauffeur en zijn vrouw ivm 25 jarig huwelijk. Via slinkse vragen van mij er achter gekomen waar ze werkt. Boeket op haar werk laten bezorgen waar ze, verteld door haar man, compleet overdonderd was!! Ondanks dat ik onze namen vergeten was op het kaartje te zetten, was een telefoontje naar de hoofdvestiging genoeg om dit alsnog te kunnen realiseren. Kortom, een zeer positieve ervaring met Fleurop. Boeket voldeed aan de verwachting.

Een prachtig boeket!

Ik kan geen afbeelding toevoegen, maar ik heb het boeket wel gezien tijdens de in streaming vanuit het buitenland gevolgde uitvaart van onze vriendin in Nederland.

• Boeket

Zelfs na aandringen dat het echt een spoedbestelling was om het boekt te gebruiken voor mijn huwelijksaanzoek, hebben jullie er voor gezorgd dat de bezorger een tweede keer langs ging. BEDANKT!

Prachtig boeket

• Boeket

Mooi boeket op dezelfde dag geleverd.

Uiterst tevreden over afhandeling en mooi boeket ervan gemaakt. Totaal plaatje wel duur.

• Boeket

Prima geleverd . Wij konden helaas zelf niet het boeket brengen hebben het via een video kunnen zien staan. En het zag er goed uit.

Eenvoudig te bestellen

Website werkt goed. De bloemen die geleverd werden zijn van goede kwaliteit.

• Boeket

Op de gekozendag netjes bezorgd. Een mooie bos

Prachtige bos rozen!

Wat een mooie bos rozen! En veel groter dan ik dacht. Ze ruiken ook nog heerlijk.

• Boeket

Fijn online bestel service om een mooi boeket te laten leveren.

Boeket online besteld voor een vriend, ging heel makkelijk. Levering ging ook goed. Bloemen vielen in de smaak.

• Boeket N.v.t.

Prima service, maar wat prijzig

Uitgebreide keuze en gemakkelijk bestelproces. Ook de kevering en terugkoppeling naar de klant zijn heel goed. Alleen jammer dat het vrij duur is, en dan komen daar nog de verzendkosten bij.

Spam

Ik heb twee boeketten laten bezorgen en in totaal elf emails ontvangen. Bizar.

De bloemen waren goed en de “ compositie “ mooi

Na de vorige teleurstellende ervaring van een paar weken terug nu gelukkig een goede bos op tijd bezorgd. Maar opnieuw geen bericht van Fleurop dat deze bezorgd was. Dat moest bij de begiftigde uit mijn navraag blijken. Niet goed, daarom drie sterren. Jammer moet meer mogelijk zijn voor deze prijzen. Toch blijf ik het nog een keer proberen omdat ik tot voor kort alleen maar vier of vijf sterren geven kon.

• Boeket

Bestellen en bezorgen top, bloemen slecht

Vrijdag de 13e bloemen besteld van een bon die ik gekregen had dacht op deze dag beetje kleur. Een klein boeketje inclusief vaas. Vrijdag gekregen, zaterdag al bruin vandaag (maandag) kan ik er in ieder geval al twee bloemen uithalen bruin.

Prachtig boeket snel geleverd

Wat een prachtig groot boeket heeft mijn moeder mogen ontvangen. Het boeket en de levering is allemaal volledig naar wens gegaan. Grote aanrader!

Fleurop is top!

Makkelijk te bestellen en te betalen via iDeal. Er is keuze uit diverse soorten boeketten en ook nog in verschillende groottes. Heel fijn dat de optie voor het kopen van een vaas er ook is. Aflevering is perfect verlopen op gewenste dag.

Eenvoudig keuze maken

Door de overzichtelijke indeling welke bloemen beschikbaar zijn is het gemakkelijk kiezen!

Goed en snel geregeld

Een mooi vol boeket werd nog dezelfde dag bezorgd!

Geen terugkoppeling

Dus geen idee of ze zijn aangekomen

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ