Filtre

Prachtige bloemen op afgesproken datum geleverd.

Mijn vriendin was blij verrast met het prachtige bouquet bloemen.

Perfect geregeld

Fantastisch!

De bloemen die ik had besteld om de buren te feliciteren met hun verloving waren binnen 2 uur na bestellen bezorgd, echt super! Ik had het oktober "mystery" boeket gekozen, ik heb het boeket zelf dus niet gezien, maar de buren vonden ze mooi en waren er blij mee :)

zeer goed, snelle service

Rond 10 uur de bloemen besteld en om 13 uur al bericht van de ontvanger. Die heel blij was met het mooie boeket

uitstekend

wat moet ik nog meer vertellen bij het woord uitstekend?

Mooie bos prima service

Mooie bos prima service

Prachtig boeket

Het boeket wat ik besteld had was prachtig alleen het bestellen ging voor mij niet zo goed. Het is heel gebruiksvriendelijk maar als je in het buitenland is het moeilijker. Wij hebben hier bijv geen postcodes en die zijn verplicht om in te vullen. Ik had al aangegeven dat ik de factuur per e-mail wou hebben maar ik moest ook een factuur adres invullen.

• Boeket

Voor zo’n bedrag, zo’n kleine bos

Ik vind deze prijs niet waardig. Het zou een middelgroot boeket moeten voorstellen, maar ik vind het een te kleine bos…en een beetje slordig ook. Het was voor mijn broertje die geopereerd was bedoeld. Teleurstelling voor 35 euro!

• Boeket

Degene die de bos bloemen ontvangen heeft, had nog nooit zo’n mooi boeket gezien! Compliment!

Perfect!

Diegene die mij geholpen heeft is attent, oplettend. Mijn bestelling was eigenlijk niet zoals ik wilde,je kunt nl. bij jullie NIET verschillende boeketten bestellen in 1 X Dus maar 3 dezelfde besteld,want kan raar genoeg wel. Deze medewerkster was dit opgevallen en belde mij,bood een passende oplossing,en probleem opgelost.

Helaas

Bloemen besteld en mvr was niet aanwezig Dus krijgt ze een Fleurop zaak gemeld waar het boeket is op te halen op 2 km afstand van haar huis. Ze is 92 jaar! Dus nee geen Fleurop voor mij meer! Jammer dat een berichtje teveel is wanneer het boeket opnieuw aangeboden wordt.

Slechte bloemen

Slechte bos bloemen en dat voor 43 euro. Vette schande. Volgende keer gewoon weer naar de benzinepomp

Wat een prachtig boeket!

Al vaak besteld, altijd tot volle tevredenheid!

• Boeket

Niet geleverd wat was besteld.

Ik begrijp dat producten geshowed op de webpagina niet altijd beschikbaar zijn. Vind dat de klant VOOR DE KOOP een alternatief moet worden aangeboden.

• Boeket

Het boeket viel erg tegen.

Eigenlijk schaamde ik me voor het boeket dat geleverd is. Het leek niet op een veldboeket zoals ik besteld heb en voor een 'groot' rouwboeket a €150,00 vond ik het nogal miezerig.

• Boeket

Simpel om de bestelling te plaatsen

Makkelijk om boeket te selecteren en de noodzakelijke gegevens in te vullen. Ook betalen gaat soepel ( koppeling met RABO Bank )

• Boeket

Geen bericht van aflevering ontvangen

Ik vond het jammer dat ik geen bericht ontving over de aflevering, terwijl dat wel in de bevestiging stond. Toen ik telefonisch twee dagen later (ivm weekend) hier navraag naar deed werd gemeld dat voor bestellingen naar Duitsland er geen bericht van aflevering komt. Dat is verwarrend want ik hield nu constant mijn mailbox in de gaten omdat ik een bericht verwachtte.

• Bezorging N.v.t.

waardeloos boeket

Reeds afgelopen zaterdag geklaagd en foto gestuurd en gisteren ook nog op jullie verzoek extra foto,s

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket

De bloemen zijn snel bezorgd en de ontvanger vond ze prachtig!

Ronduit telleurstellend

Bloemen zijn gewoon NIET bezorgd en dan om een review vragen? Ja dan kun je hem krijgen.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Variatie in keuzes, mooie foto's die een goed beeld geven.

Makkelijk om een keuze te maken. Goeie foto's en gevarieerd. Snelle bezorging, erg prettig!

Slecht

Helaas is het boeket nog steeds niet ontvangen !

Snel en makkelijk geleverd

Besteld om 111 uur en was in de middag al bezorgd

• Boeket

Prachtig en mooi, maar prijzig

Fantastische bos bloemen, helemaal top! Als ik mag zeuren: 35 euro voor een bos bloemen…

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ