Filtre

Voor 39 euro is het schandalig klein boeket wat is bezorgd

Ontvanger heeft me foto gestuurd. Gezien bedrag meer aangekleed boeket verwacht, jullie concurreren dan slecht met Blooming bijv. terwijl de aangesloten bloemisten wel hele goede zaken zijn. Jammer toch?

Slechte aflevering

In mijn bestelling had ik aangegeven dat de vrouw die het boeket zou ontvangen in een rolstoel zit en dus niet snel naar de deur kon komen. Ik weet niet hoelang de bezorger heeft gewacht maar ik begreep wel dat het boeket bij een buur afgeleverd was. Als iemand in een rolstoel zit dan hoop ik wel dat de bezorgdienst voldoende tijd in acht neemt om de bewuste persoon te laten reageren. Zeker als het in de ochtend is en de bewuste persoon mogelijk nog op bed lag. Mvgr, Mark

• Boeket

Boeket niet bijzonder in verhouding tot de prijs

Ik heb geen bevestiging ontvangen dat het boeket bezorgd is. Ik vond het boeket van 104 euro incl lint en bezorgkosten veel te duur.

Mooi en op tijd bezorgd

Er kwamen 2 boeketten en de Mevrouw die ze kwam bezorgen had een grote glimlach op haar gezicht. Keurige bezorging helemaal top en hele mooie boeketten. Tot een volgende keer.

• Boeket

Goede snelle service met perfect resultaat.

Toen in de afzender op het kaartje was vergeten werd ik gebeld om e.e.a. kort te sluiten. Top

• Boeket

Goede en snelle levering mooi boeket prima.

• Boeket

Zeer ontevreden over de bos bloemen

Helaas niet tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding van het boeket. Voor €41,40 (inclusief verzending) mag je toch wel uitgaan van een leuk boeket, in plaats van een treurig bosje. Heel erg jammer!

Helemaal goed

Helemaal geweldig verzorgd.

Mooi boeket goed afgeleverd

Heel tevreden

Bestelling zelfde dag besteld en mijn moeder was er erg blij mee. Ze zei dat het een heel mooi boeket is. Foto heb ik jammer genoeg niet.

Goed.

De website is duidelijk. Binnen een paar minuten is het geregeld.

Klein bosje

Tegenvallende grootte van het bosje bloemen voor dat geld

Redelijk

Ik kreeg pas in de avond bericht dat de bloemen bezorgd waren. Ik vind het niet leuk dat de bloemen pas zo laat bezorgd werden.

Prachtig boeket, goede service

De bloemist die dit boeket heeft verzorgd willen wij enorm bedanken. Het is een prachtig boeket, zeer passend bij de situatie waarvoor deze is gekocht. Bedankt.

Wederom goed

Op tijd geleverd en de bloemen voldoen aan het getoonde plaatje.

Bloemen niet okay

Was erg teleurgesteld hoe mijn bloemen er uitzagen.ze waren woensdag wel keurig geleverd maar vond ze er donderdag erg slecht er uitzien ze stonden keurig in het water dus dat kon het niet zijn maar als ik bloemen zie die er maandag en dinsdag waren schrok ik van de mijne .Sorry dat ik dit helaas zeggen moet is de eerste maar ook de laatste keer dat ik het zo doe spijt dat ik helaas geen foto kon maken had mijn telefoon thuis gelaten

prima service, bedankt

prima service, bedankt

Teleurstelling

Normaal een goede ervaring met fleurop, maar de seizoensverrassing die ik verstuurd heb viel tegen.. bleek helaas heel anders dan op de foto’s op de site. Dan had ik namelijk wel iets anders gekozen. Jammer!

• Boeket

Fleurig boeket maar snel slecht(er)

Als je een boeket op afstand regelt, mag de bloemist geen enkel risico nemen in de houdbaarheid van de gekozen bloemen. De rozen in het boeket waren binnen 3 dagen reeds verwelkt. Ook andere bloemen lijken het geen 6 dagen vol te gaan houden. Dom van de bloemist.

Makkelijk te bestellen

Nooit gaan stoppen. Erg makkelijk te bestellen en mooie keuze.

• Boeket

Prachtig groot boeket na vriendelijk telefonisch overleg omdat de bloemen die ik besteld had niet voorradig waren. Klasse.

• Boeket

Verse bloemen ,snelle service ,blije gezichten !!

• Boeket

‘s Nachts besteld, 10 u later bezorgd!!

Geweldige ervaring èn een prachtige bos bloemen (volgens de ontvanger) Beetje stom dat ík mijn naam (wel een wens) niet op had gezet!

• Boeket

Eenvoudig te bestellen en komen afspraken na!!

Ik heb een rouw boeket laten bezorgen , zag er precies zo uit als dat ik besteld had.

Perfecte snelle levering

Mooi boeket, snel geleverd bij de ontvanger! Prima service!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ