Filtre

Heel goed en een mooi samengesteld boeket

heel slecht nooit meer

nadat ik 50min in de wacht heb gestaan en een mail heb geschreven nog steeds geen reactie. Waardeloos

Heel tevreden

Was de 1e keer fleurop internationaal!! Prima,mooie bloemen naar dochter in Zwitserland....

• Boeket

Sfeer van bloemen komt absoluut niet overeen met plaatje

Bloemen zijn een natuurproduct, geen bos is het zelfde. Maar als je een bos selecteert, verwacht je wel dat het in dezelfde ‘sfeer’ is. De bos die geleverd is , leken wel alle restjes bij elkaar en kwam niet overeen.

Top service!

Erg mooie bos bloemen en topservice van de bezorger die zo aardig was om de bloemen even binnen af te leveren omdat mijn tante op krukken liep.

Blij nichtje!

Ik had bloemen besteld voor mijn jarige-maar ook zieke- nichtje. Ik kreeg een heel blij appje dat vertelde dat ze de bloemen heel mooi en de bos groot bond. Zij blij, ik dus ook.

Kaartje niet bijgeleverd

Bestelling is makkelijk. Tijdige levering. Persoonlijke mening is dat de gekozen bloemen at te standaard zijn. Het kaartje we besteld en betaald, maar niet bijgeleverd

• Boeket

Erg fijn om van een afstand toch gegarandeerd zo'n mooi boeket te laten bezorgen

Als nederlanders zeggen we het middels bloemen. Nu ik in het buitenland woon mis ik dat wel. Zo fijn dus dat ik via Fleurop gegarandeerd een mooi boeket kan laten bezorgen bij vrienden en familie in Nederland. Dat is echt veel waard! Denise

• Boeket

Top, precies bezorgd in het tijdslot wat ik doorgeven had

Mooie bos

• Boeket

Mooie bos bloemen,maar late bezorging.

De bos bloemen is mooi maar werd pas om 19:00 in de avond bezorgd. Dat is best laat als je iemand op de dag wilt verrassen.

Uitmuntend

Geachte heer/mevrouw, Van de week lag ik in het ziekenhuis en stuurde ik een boeket naar mijn ouders. Het bekende beterschapsboeket, maar dan andersom. Op zondagmiddag bestelde ik het boeket, maandagochtend is het langsgebracht. Uitmuntend boeket & handige, klantvriendelijke service. Gelukkig ben ik zelf ook weer thuis :)

• Boeket

Ontzettend fijn en behulpzaam.

TOP

Top service; goede communicatie

Snelle service, goede terugkoppeling.

• Boeket

Tevreden hoe snel en makkelijk de bezorging is gedaan. Dank hier voor.

Zie bovenstaande

Heel tevreden!

Tot nu toe goede ervaringen met bestellen en bezorgen. De ontvangers van de bloemen zijn vaak tevreden en de bloemen gaan lang mee. Makkelijk voor mij als ik bloemen wil bestellen vanuit het buitenland, waar ik woon. Maureen

Teleurstellend

Mijn schoonzus ontving een schandalig slecht boeket waar toch ruim 30 euro voor is betaald Ze heeft zelf de " bloemist" gebeld en kreeg als vergoeding 3 chrysanten. Ze voelde zich bezwaard omdat ze dankbaar was voor het gebaar maar wilde ons toch laten weten met foto wat het resultaat was. Ik heb de klantenservice meteen gemaild en ze hebben wel netjes gereageerd maar een vergoeding lijkt mij wel netjes. Mijn ervaring met rechtsreeks zaken doen met een bloemist naar keuze en betalen middels tikkie is mij zeer bevallen en zal voortaan alleen op die manier online of telefonisch een boeket laten verzenden.

mooie boeketten

Goede leveranciers.

• Boeket

Fleurop maakt waar wat ze vermelden op hun website

Het bestellen was eenvoudig, net zoals het betalen. Bezorging volgens afspraak en de ontvanger was erg tevreden en blij met de verrassing. Kortom een aanrader!.

• Bezorging N.v.t.

Bloemen versturen met gemak

Onlangs heb ik een boeket laten bezorgen bij een onbekende van mij. Deze had mij nl. geholpen toen ik gevallen was. Ik heb niet gezien hoe dit boeket eruit zag, maar ik neem aan dat er een mooi boeketje bezorgd is. Bloemen versturen via Fleurop is gemakkelijk, zij hebben een klantvriendelijke site.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Na de bestelling contact gehad met medewerker Diana. Zij heeft de bestelling aangepast. Het resultaat was prachtig.

• Boeket

Mooie bos bloemen volgens afspraak bezorgd.

Zie boven

A Happy Birthday!

This was a birthday gift for my sister who lives in The Netherlands. She was pleased with the condition and variety of flowers in the bouquet. Making the online purchase was easy and having a visa payment option was helpful.

Mooi boeket, maar 2 dagen bezorgd na bestelling en zonder gekocht kaartje erbij

Hallo Diana, Ik snap niet goed wie heeft bepaalt dat de bestelling pas vandaag gebracht zou worden. Ik ga ervan uit dat als ik de middag ervoor de bestelling doe, het de volgende dag het boeket gebracht werd en wist ook dat mijn jarige zus op donderdag 28 september thuis zou zijn. Uiteindelijk is het boeket vanmiddag gebracht en was ze na ook in de ochtend wachtend thuis te blijven uiteindelijk maar even naar buiten gegaan. Gelukkig heeft een buurvrouw het boeket aangenomen, maar bleek er geen kaart bij te zijn en dus geen enkele gegevens van de gever. Ik had niet gedacht dat deze manier van service bij een gerenomeerd bedrijf als Fleurop hoort. Jammer dat het zo gelopen is. Ik wilde u hier toch van op de hoogte brengen. Hartelijke groeten, Suzanne Roos (06-11134062)

De bezorging was wat aan de late kant

De bezorging was wat aan de late kant