Filtre

A Happy Birthday!

This was a birthday gift for my sister who lives in The Netherlands. She was pleased with the condition and variety of flowers in the bouquet. Making the online purchase was easy and having a visa payment option was helpful.

Mooi boeket, maar 2 dagen bezorgd na bestelling en zonder gekocht kaartje erbij

Hallo Diana, Ik snap niet goed wie heeft bepaalt dat de bestelling pas vandaag gebracht zou worden. Ik ga ervan uit dat als ik de middag ervoor de bestelling doe, het de volgende dag het boeket gebracht werd en wist ook dat mijn jarige zus op donderdag 28 september thuis zou zijn. Uiteindelijk is het boeket vanmiddag gebracht en was ze na ook in de ochtend wachtend thuis te blijven uiteindelijk maar even naar buiten gegaan. Gelukkig heeft een buurvrouw het boeket aangenomen, maar bleek er geen kaart bij te zijn en dus geen enkele gegevens van de gever. Ik had niet gedacht dat deze manier van service bij een gerenomeerd bedrijf als Fleurop hoort. Jammer dat het zo gelopen is. Ik wilde u hier toch van op de hoogte brengen. Hartelijke groeten, Suzanne Roos (06-11134062)

De bezorging was wat aan de late kant

De bezorging was wat aan de late kant

• Boeket

Voor 2 mensen zelfde boeket zacht najaar maar zijn alle twee totaal verschillend

Heb foto’s van de ontvanger gekregen en het zijn totaal verschillend boeketten Niets zoals op u voorbeeld

• Boeket

Ik had vergeten de wenskaart in te vullen en werd attent opgebeld om de kaart alsnog in te vullen. Attente service en een prachtig boeket tot volle tevredenheid van de ontvangers!

Uitstekelbaars!

Snel besteld, snelle levering, betaalbare prijs. Top!

• Boeket

Ik had een middel groot boeket besteld, maar vond hem in werkelijkheid best klein

Ja wel goed bezorgd, maar wat klein naar mijn mening voor een middelgroot boeket

Verrassing

Blij mee!

• Boeket N.v.t.

Slecht!

Wacht al 5 dagen op antwoord op een ingezonden klacht! En dit formulier probeer ik al voor de vierde keer te verzenden!!! Mijn lieve vriendin ontving een heel ander boeket dan dat ik had besteld!

Heel erg tevreden.

Het was prima geregeld!!

• Boeket

Kleine boeket dan ik dacht voor de prijs, kaartje zat er niet bij.

Er zat geen kaartje bij, die ik wel bestelt had !

• Boeket

Prachtige boeketten met snelle levering

Ik bestel hier meerdere malen per maand. Boeketten zijn altijd prachtig en worden snel geleverd. Dit kan zelfs vaak nog op de dag zelf. Contact met Fleurop is altijd goed. Ze zijn goed te bereiken.

ging prima

• Boeket

levering keurig op tijd, mooie boeketten

Zag er prima uit

Zag er prima uit. Jammer dat de aangegeven tijd niet is toegepast

Niet meer

Niets laten horen of het geleverd is ja of nee

Top !

uitstekende website , snelle levering, mooie boeketten !

• Boeket

Netjes op tijd afgeleverd en mooie bos

• Boeket

Snel geregeld en mooie bloemen

Binnen één dag geregeld via de website en laten bezorgen. De ontvanger was er erg blij mee :)

TOP!

Heel erg positief

Wij hebben van de ontvanger een foto ontvangen en die waren blij verrast met het mooie boeket en daar hebben wij ook een foto van mogen ontvangen. Dus iedereen is zeer tevreden.

Prima geregeld

Prima en makkelijk geregeld

Prachtige bos Héél snel Werkelijk uitstekend

• Boeket

Voorheen altijd betrouwbaar. Helaas niet meer..........

Bezorgde bloemen zijn matig van kwaliteit. En dat voor 35 euro exclusief bezorgkosten. Geen bevestiging dat bloemen bezorgd zijn. Ook geen bevestiging voor bestel en betaal opdracht. Hierover gebeld. Zou terug gebeld worden en is niet gebeurd.

Mooie bloemen bezorgd.

Zoals ik ben gewend, is de bestelling van de bloemen weer uitstekend verzorgd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ