Filtre

Prachtige bos Héél snel Werkelijk uitstekend

• Boeket

Voorheen altijd betrouwbaar. Helaas niet meer..........

Bezorgde bloemen zijn matig van kwaliteit. En dat voor 35 euro exclusief bezorgkosten. Geen bevestiging dat bloemen bezorgd zijn. Ook geen bevestiging voor bestel en betaal opdracht. Hierover gebeld. Zou terug gebeld worden en is niet gebeurd.

Mooie bloemen bezorgd.

Zoals ik ben gewend, is de bestelling van de bloemen weer uitstekend verzorgd.

Goeie service en snel.

mooie bos bloemen.

mooie bos bloemen. Op tijd bezorgd. Heel tevreden.

Wat een service!

We was even een miscommunicatie over het bestelde boeket, maar uitstekend opgelost door Fleurop! Echt fijn dat ze luisterend oor hebben en meedenken aan een mooie oplossing

Niet helemaal goed .

De bezorging ging niet helemaal goed , was een dag te laat. Door contact met Fleurop is het wel een dag te laat toch bezorgd.

geen idee

het bestelgemak en de boeketten die aangeboden worden zien er prima uit. Alleen heb ik geen bericht ontvangen of het boeket ook daadwerkelijk bezorgd is. Dat maakt dat ik niet kan beoordelen hoe de verdere afhandeling is. Of dat de ontvanger het boeket mooi vond. Ik vind het ongepast ( in deze specifieke situatie) om te checken bij de ontvanger of deze ook iets heeft gehad.

• Boeket N.v.t.

Prima, Afspraken worden nageleefd

Slecht

Er zat een tekst fout in en dan kun je dat via een chat functie of bellen nog veranderen. Nou ik kon niet bellen want ze waren pas half 9 bereikbaar. Dus om 08.00 uur een chat bericht gestuurd en ik hoorde niks. Heb om half 11 maar eens gebeld om Te horen of ze er al iets aan gedaan hadden. Wordt er gewoon gezegd ja wij hebben nog geen tijd gehad om bij de chat functie te kijken. De bloemen waren al onderweg. En tot mijn spijt konden ze ook de chauffeur niet bellen. Dus waar dient dan een chat functie voor? Mvg joselien Geertsma

• Boeket

Ik maak sinds circa 10 jaar 4 tot 6 maal gebruik van jullie diensten. En….. nog niet 1 keer teleurgesteld. De kwaliteit, de omvang en de schoonheid van het schikken, iedere keer weer top! Voor zowel de Fleurop-bloemist in Deventer, als wel zeker ook in Colmschate, beiden zeer bekwaam en absoluut waar voor je geld. Ze weten elke keer weer een heel verpleeghuis te charmeren met hun bloemen. Een hele dikke dankjewel.

makkelijk

goede site, altijd wat te vinden

• Boeket

Goede service, mooie bloemen, blije ontvangers

• Boeket

Klantvriendelijk en punctueel, mooi boeket

waar kan ik mij afmelden voor alle ongevraagde emeals van jullie

waar kan ik mij afmelden voor alle ongevraagde emeals van jullie

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Ontevreden over de aflever

Jammer dat ik geen bericht van jullie heb ontvangen nu moest ik bellen naar mijn Vriendin of de verrassing was aangekomen. Jammer foetsie verrassing!!!!!!

• Boeket

Het boeket voldeed aan mijn verwachtingen!

Prachtig boeket met verse bloemen. En volgens afspraak bezorgd. Top!

Bloemen oud en klein

Jarenlang bezorgd voor vele bloemenwinkels. De bloemen van Fleurop zijn altijd het goedkoopst/slechts. Er blijft weinig geld over voor de bloemen. Dus krijg je de oude en een klein bosje. Ik kon baak nabezorgen omdaf mensen geklaagd hadden. Ook maakte het niks uit of je middel of groot had besteld. Er was namelijk maar 1 maat. Tip: bestel nooit groot het maakt niks uit.

Vertraging

Vertraging kan natuurlijk gebeuren. Het is alleen jammer dat ik dit pas hoor op het moment dat ik zelf vraag waar de bloemen blijven

Top service!

De ontvanger was er een paar dagen niet en vond het briefje om op te halen pas na 4 dagen. De bloemist had gewoon een nieuw boeket gemaakt. Helemaal top!

• Boeket

Weinig bloemen voor het geld dat je betaald.

Voor ruim €40 (inclusief verzendkosten) vond ik het een erg zuinige bos.

Op tijd

Mooie boeketten.

Snelle levering , mooi boeket

Ik heb die dag twee boeketten besteld , een ervan is snel geleverd en het was een prachtig boeket . Bij de tweede was de ontvanger op vakantie, en is er door de bloemist een briefje door hin deur gedaan ( ze kunnen bij thuiskomst een vers boeket ophalen) Als dit allemaal goed gaat krijgen jullie er een ster bij , ook voor de behulpzame klantenservice

Perfecte service

Makkelijk via internet online te bestellen

Prima geregeld

Om ongeveer 12 uur gehaald en werd de zelfdedag nog bezorgt