Filtre

Snelle levering , mooi boeket

Ik heb die dag twee boeketten besteld , een ervan is snel geleverd en het was een prachtig boeket . Bij de tweede was de ontvanger op vakantie, en is er door de bloemist een briefje door hin deur gedaan ( ze kunnen bij thuiskomst een vers boeket ophalen) Als dit allemaal goed gaat krijgen jullie er een ster bij , ook voor de behulpzame klantenservice

Perfecte service

Makkelijk via internet online te bestellen

Prima geregeld

Om ongeveer 12 uur gehaald en werd de zelfdedag nog bezorgt

• Boeket

Makkelijk te bestellen. Makkelijk te betalen en een goede bezorging. Boeket was heel mooi!

• Boeket

Slecht: boeket is niet bezorgd; geen bericht

Boeket niet bezorgd en volgens navraag vandaag bij mijn dochter was ze ma. 25/9 gewoon thuis; een bericht is op 25/9 evenmin achtergelaten.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Een mooi en goed boeket

• Boeket

Veel geld voor erg weinig !

We hebben 56 euro uitgegeven , maar voor dat geld kan ik op andere plaatsen twee van deze bossen. Kopen . Ik ga op deze manier niemand aanraden bolus jullie site bloemen te kopen .

• Boeket

Service goed. Bloemen van zeer goede kwaliteit.

Service heel goed. Mooie boeketten. Bloemen van hele goede kwaliteit.

Heel snel.

De levering was snel en de ontvanger was tevreden.

Geen idee

Ik was op vakantie. Moest bloemen bestellen voor een overledene. Had fijn gevonden een foto te ontvangen hoe het er uit zag met kaartje.nu staat er verder upload een foto van het boeket. Dat heb ik dus niet!!!!

• Boeket

Mooi bloemstuk ,op tijd geleverd en dik tevreden

Mooi

Zeer te vrede mooi boeket,

• Boeket

Dag te vroeg om 17.00 uur geleverd.

Zaak ging net dicht en iemand van personeel heeft het snel in de gootsteen gelegd met water. In de nacht is het water weg gelopen, dus was niet veel meer van de bloemen over. Heel jammer. Had gevraagd levering 27 september, maar is 26 september gebracht.

Redelijk

Fijn dat het dezelfde dag bezorgd wordt. We hadden extra betaald voor een grotere bos, maar het zag er heel klein uit. Ook was het fijner geweest als we een melding hadden gehad dat het was afgeleverd. Nu hebben we nagevraagd of ze onze bloemen wel hadden ontvangen, dat haalt de verrassing natuurlijk weg.

Website kam beter

Vind de keuze in kaarten veel te klein. De manier waarop je de tekst in de kaart moet zetten kan met meer mogelijkheden en makkelijker voor gebruikers en dat is niet al te moeilijk aan te passen.

• Boeket

Alles is naar wens verlopen!

Bloemen waren volgens afspraak op de juiste dag bezorgd en zijn erg mooi! Ik ben blij!

Goed maar wel prijzig

Bestellen ging prima. Kaartje met foto is heel leuk om bij te voegen. Vind jullie wel prijzig. Was voor een boeket met kaartje 48 euro kwijt. Dat is best een hoop geld.

mooi en snel

Mooie bos bloemen en erg happy met de snelle leveringsmogelijkheid !!

• Boeket

De ontvangster was er erg blij mee en vindt het een prachtig boeket. Dus ben ik ook heel tevreden.

Ja betrouwbaar en kwaliteit

Mijn go-to voor een bos bloemen. Altijd goede kwaliteit, mooie boeketten. Op tijd bezorgd. Staat 2 weken. Kost een en ander maar dan heb je ook wat ..

• Boeket

Duidelijke website, ruime keus en vlotte afhandeling.

Duidelijke website, ruime keus en vlotte afhandeling. Ik hoop dat het boeket lang meegaat. Een eerdere bestelling begon na een dag reeds te verwelken.

• Boeket

Het blijkt wel dat gemak geld kost.

Bestelling is makkelijk uit te voeren.

Echt goeie service.

Ik had een verkeerd huisnummer opgegeven. Werd gebeld en ze hebben zonder kosten het bloemetje alsnog goed bezorgd. Top! Je weet alleen nooit of het wel een mooi bosje bloemen is. Daar moeten we maar op vertrouwen.

• Boeket N.v.t.

Echt top!

Heb nu meerdere keren bij Fleurop besteld en elke keer was de levering soepel en kreeg ik te horen hoe mooi en groot het boeket is. Alleen maar positief!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ