Filtre

Het blijkt wel dat gemak geld kost.

Bestelling is makkelijk uit te voeren.

Echt goeie service.

Ik had een verkeerd huisnummer opgegeven. Werd gebeld en ze hebben zonder kosten het bloemetje alsnog goed bezorgd. Top! Je weet alleen nooit of het wel een mooi bosje bloemen is. Daar moeten we maar op vertrouwen.

Echt top!

Heb nu meerdere keren bij Fleurop besteld en elke keer was de levering soepel en kreeg ik te horen hoe mooi en groot het boeket is. Alleen maar positief!

Moeilijk bestelling te plaatsen

De bloemen waren erg mooi, volgens de ontvanger. Het was echter moeilijk om het adres correct in te vullen, omdat het geen standaardadres was zoals in Nederland. Na 5 pogingen lukte het me pas. Mijn advies dus: gebruik niet de Nederlandse adressering maar pas het aan aan de buitenlandse norm.

• Boeket

Verkeerde boeket veel te laat bezorgd

Aantal dagen van te voren besteld en dan pas om 17.30 een verkeerd boeket bezorgen (en om 1600 een bezorgbevestiging sturen?!) kan toch echt niet...

Matig

Een mooi boeket maar voor dit geld te eenvoudige bloemen erin. Ook super slecht om te bezorgen op de 25 ste terwijl ik bestel voor de 26 ste september

• Boeket

Makkelijk re bestellen,op tijd op bestemming gekomen

Het is prima gegaan

Snel geregeld!

Op dezelfde middag gebracht op de bestemming in Spanje (besteld vanuit Nederland in de ochtend) Blij mee! Wel prijzig….

Mooie bos bloemen

Hele mooie bos bloemen het was het bedrag zeker waard

• Boeket

onze kennissen waren erg blij met het boeket

fijne en gemakkelijke website

Perfecte service, mooi boeket

Snel besteld in de overzichtelijke webshop met ruime keuze. Boeket leek verdacht veel op de foto in de webshop.

• Boeket

Prachtige bos en snel bezorgd

Elke cent waard.

Slecht, slechte klantenservice

Slecht 1 ster is nog teveel vandaar nvt

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Bestelgemak

Fleurig doet wat het belooft en het boeket ziet er in het echt nog mooier uit.

• Boeket

Boeket was conform foto op site, misschien iets kleiner. Bezorging was conform specifieke vraag. Heel fijn!

• Boeket

Alles snel en perfect afgehandeld

Love it

Thank you

handig maar duur

ik weet de kwaliteit vh boeket niet, dus kan weinig zeggen Hoe kan ik hieronder een foto uploaden? ik bestel het boeket toch voor iem. anders! Ik heb het boeket niet gezien!!

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

snel af te handelen boeket

prima site en volgens afspraken geleverd

• Boeket

Helaas niet op bezorgdag bezorgd

Ben altijd tevreden over Fleurop, maar in dit geval kon het bestelde boeket volgens de bloemist niet bij de geadresseerde of diens buren worden afgeleverd (hetgeen in een flat met vele deuren op dezelfde verdieping wat raar is). Er zou een briefje door de brievenbus zijn gedaan, maar dat heeft de geadresseerde niet gevonden. Voor mij voelt dit bij elkaar toch wat raar. Ze mag nu een nieuw boeket bij de bloemist uitzoeken, en dat is dan toch nét niet de service die ik verwacht, terwijl ik wel voor de bezorging heb betaald.

• Boeket N.v.t.

Snel bestellen en keurig afgeleverd.

Gemakkelijk via internet te bestellen en het wordt netjes afgeleverd. Goede reacties ontvangen.

Prima verzorging

Ik zou een vaas bij het boeket besteld hebben,als ik duidelijk een vaas kon kiezen. Nu zag ik slechts een vaas en had ik niets te kiezen. Ik loop dus het risico dat het boeket niet in de vaas zou passen. I doe dit zonder dat ik een reactie terug krijg. Een afbeelding van boeket: zij bestel code.thea

• Boeket

Kan alleen maar zeggen dat dit een top bedrijf is.

Het is alleen jammer dat je ze niet weten dat bloemmisten niet altijd even klantvriendelijk zijn. Maar dat weerhoud mij er niet van om bij Fleurop bloemen te bestellen.

• Boeket

Bestelling gemakkelijk, op tijd geleverd, ontvanger tevreden

geheel tevreden

• Boeket

Mooi boeket, makkelijk te reserveren

Ik had een mooi afscheidsboeket nodig voor een collega. Het uitzoeken en regelen was eenvoudig. Wel jammer dat je geen tijdsindicatie kan invoeren aangezien wij niet de reguliere uren werken. Boeket was erg mooi, geld waard. Jammer dat de extra chocolaadjes vergeten waren, welke pas erg dicht op ons vertrek alsnog geleverd werden.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ