Filtre

Prima verzorging

Ik zou een vaas bij het boeket besteld hebben,als ik duidelijk een vaas kon kiezen. Nu zag ik slechts een vaas en had ik niets te kiezen. Ik loop dus het risico dat het boeket niet in de vaas zou passen. I doe dit zonder dat ik een reactie terug krijg. Een afbeelding van boeket: zij bestel code.thea

• Boeket

Kan alleen maar zeggen dat dit een top bedrijf is.

Het is alleen jammer dat je ze niet weten dat bloemmisten niet altijd even klantvriendelijk zijn. Maar dat weerhoud mij er niet van om bij Fleurop bloemen te bestellen.

• Boeket

Bestelling gemakkelijk, op tijd geleverd, ontvanger tevreden

geheel tevreden

• Boeket

Mooi boeket, makkelijk te reserveren

Ik had een mooi afscheidsboeket nodig voor een collega. Het uitzoeken en regelen was eenvoudig. Wel jammer dat je geen tijdsindicatie kan invoeren aangezien wij niet de reguliere uren werken. Boeket was erg mooi, geld waard. Jammer dat de extra chocolaadjes vergeten waren, welke pas erg dicht op ons vertrek alsnog geleverd werden.

Mooi boeket

Het boeket werd erg laat bezorgd (rond 18 uur) op zaterdag. We zaten de hele dag in onzekerheid en de klantenservice van Fleurop niet te bereiken. Het zou goed zijn om vooraf te melden welke bloemist de bestelling uitvoert voor informatie over de bestelling.

• Boeket

Mijn ervaring is heel goed.

Het kiezen van een grafstuk was overzichtelijk en duidelijk. Het verder afwikkelen van de bestelling was duidelijk op het invulformulier aan te geven. Het bezorgen van het grafstuk is correct en op tijd gedaan. Het grafstuk zag er heel goed en verzorgd uit. Wij zijn heel tevreden. Groeten van Johan.

• Boeket N.v.t.

super service en dezelfde dag nog bezorgd

op zaterdag voor 12 uur besteld en dezelfde dag nog bezorgd. super geregeld en prachtige bos bloemen

Helemaal super!

Bestelling werd supersnel geleverd, communicatie is helder van begin tot eind en product zag er top uit!

• Boeket

Bloemen bestellen is heel makkelijk via deze website, direct betaald en bezorgd.

• Boeket

Snelle en goede levering conform afspraak

Boeket is mooi en vers precies wat de bedoeling was en tydige aflevering bevestiging

• Boeket

Het boeket voldeed aan alle verwachtingen en snelle bezorging

Goed geregeld

Topservice

Weer een mooie bos

In een woord: prima!

Zie boven

Wat een klein boeket

In de winkel heb ik voor dit bedrag veel meer bloemen.

• Boeket

Geweldige service en goede site

Eerst bij Topbloemen geprobeerd te bestellen. Werkte niet, meerdere malen geprobeerd. Toen via Fleurop, paar uur later werd boeket al bezorgd. Helemaal TOP

Prima geregeld,boeket perfect.

Alles prima geregeld, netjes gebeld door Fleurop en samen het goed besproken hoe wij het wilde hebben. Bloemist heeft het goed begrepen en het was een mooi boeket.

• Boeket

Veel variatie in het boeket

Mooi boeket maar ik vond het wel jammer dat het zo laat werd gebracht (19:00). Ik heb drie dagen van te voren besteld met de hoop dat het dan met een vroegere batch mee zal gaan. Fout ligt ook bij mij omdat er nergens staat dat het dan ochtend of middag zal worden geleverd. Wel zal dat in de toekomst wellicht gunstig zijn. Klantenservice was vriendelijk.

• Boeket

Prachtig boeket, goede kwaliteit.

Supersnelle bezorging na 's ochtends besteld te hebben. Het enige jammer is dat de fotokaart die ik had laten maken met envelope en al was vastgeniet aan het bloempapier. Dat is dan ook de enige reden dat het niet een volle vijf sterren is...

Hele mooie bos bloemen

Er is een hele mooie bos bloemen afgeleverd. Het bestellen was gemakkelijk en snel.

Heel erg goed

Na lang gebruik gemaakt te hebben van een andere bezorgdienst overgestapt naar Fleurop. Het ging om een bestelling in griekenland, de andere bloemist deelde, via een geautomatiseerd mailtje mee dat de bestelling was geannuleerd om dat er geen bloemist in de buurt was..... het betrof nb de hoofdstad in een prefectuur. Fleurop pikte het op en via persoonlijk contact met de klantenservice kon zelfs een kaartje in het Grieks worden bijgevoegd. Jullie zijn Topbloemisten.dankje wel

Prachtige bos bloemen

De bos overtrof mijn verwachtingen Aan de deur werd nog verteld hoe ze behandeld moesten worden

• Boeket

Mooie bloemen en super snelle sevice

Vrijdag rond 12 uur bloemen besteld. 's Middags al in huis.

• Boeket

Mooi boeket waar voor het geld

Het boeket was heel mooi en gelukkig waar voor het geld. Het werd in de ochtend bezorgd zoals gevraagd.

• Boeket

De ontvanger was heel blij ,dus heel goed.

Heel tevreden

1 De Schutterij