Filtre

De ontvanger was heel blij ,dus heel goed.

Heel tevreden

• Boeket

Het boeket zag er heel mooi uit. De ontvanger was er erg blij mee.

Goed bezorgd

Mooie boeket

goed, tevreden

zijn goed tevreden

Boeket was prima verzorgd

Boeket was prima, goed verzorgd en bezorgd volgens afspraak. Alleen jammer dat ik geen mail had ontvangen dat het boeket was afgeleverd. Dit was wel toegezegd in de bevestigingsmail.

• Boeket

gebruik Fluerop een paar keer per jaar en ze zijn altijd blij met de mooie bloemen.

Altijd alles goed aangekomen..

Gemakkelijk en handig

• Boeket

Over 't algemeen goed, maar over de laatste levering zijn we minder tevreden.

Afgelopen maandag bestelde ik een herfstboeket compleet met vaas. De eerste dag stond 't boeket er nog mooi bij maar na 2 dagen begonnen de bloemen uit te vallen. Sommige bloemen zijn zelfs al doodgegaan. Gezien de toch niet lage aanschafprijs, kunt u zich voorstellen dat wij hier erg over zijn teleurgesteld. Of het nu aan Fleurop of aan de bezorgdienst ligt weten wij niet maar u zult begrijpen dat we dit in de toekomst niet meer kunnen accepteren. We hopen dat u aan de verzorging van de boeketten meer aandacht wilt (laten) besteden. Vriendelijke groet, G. Pool De Veender 14 5506 EL Veldhoven tel. 040 25 30 998

Punctueel

Ze houden rekening met extra wensen bij is er nog iets dat we moeten weten.

• Boeket

Mooie boeketten, waaruit gekozen kon worden.

We hadden een ruime keuze aan boeketten, maar we wilden er geen lelies in. Veel mensen kunnen niet tegen de zoete en zware geur. Helaas zat er toch één leliestengel met knoppen in, terwijl dat op het voorbeeld niet zo was. Het boeket was verder prachtig en mijn zusje is er erg blij mee.

• Boeket

Pracht boeket op tijd bezorgd!

Webwinkel zit logisch in elkaar, aantrekkelijk. Kreeg compliment van de jarige!

• Boeket

Bezorgen bij een verkeerd adres

Het is toch wel ontzettend slecht als een bezorger uitgaat van zijn navigatie en geen straatborden leest. Tot 2 maal aan toe bij het verkeerde adres staat en hier een briefje achterlaat dat de ontvanger zelf de bos bloemen op moet halen. Ondanks dat de ontvanger de volledige dag thuis was op de dagen van bezorging (op het juiste adres). Daarnaast is de klantenservice niet op de hoogte van de algemene voorwaarden, maar verwijzen ze naar de veelgestelde vragen. Tijdens het bestellen ga ik niet akkoord met veelgestelde vragen, maar met de algemene voorwaarden. Een bloemist doet 1 bezorgpoging, daarna moet de ontvanger de bloemen zelf ophalen. In dit geval 1 dorp verder. Dus stel, de ontvanger is ernstig ziek en daarom verzend iemand aan deze persoon bloemen. Dan moet deze persoon, als deze niet snel genoeg bij de deur kon komen, in de auto stappen en een half uur rijden voor een bosje bloemen? Niet wat de algemene voorwaarden zeggen en niet de reden waarom iemand gebruikt maakt van een bloembezorgservice. De klantenservice die dan stelt dat ze maar 1 poging doen, omdat de bloemenwinkel een dorp verderop ligt gaat er bij mij ook niet in. Ik bestel niet bij een dorp verderop, ik bestel bij Fleurop. Althans, bestelde. Dit was voor mij de laatste keer.

Vlotte communicatie Geleverd zoals gevraagd

• Boeket

Was op tijd en werd gewaardeerden

Werd op datum en vroeg op de dag afgeleverd. Boeket zag er wat anders uit dan ik besteld had

Prima behulpzaam personeel

Nadat de eerste bezorging vanwege een ongelukkige samenloop van omstandigheden anders is verlopen dan gehoopt, is het uiteindelijk prima opgelost!

Toppers

Het rouwboeket was keurig op tijd bezorgd en zag er mooi uit.

Mooie collectie, perfecte aflevering

Wij zijn erg tevreden met het gemak en de kwaliteit

Prettig

Bloemen worden in goede verzorging geleverd

• Boeket

Mooi boeket en vlug geregeld

Pretti, makkelijk en goede bloemenzaken

• Boeket

Het geld absoluut niet waard

Door tijdgebrek op werk een bos bloemen besteld voor mijn vrouw ( 27 jaar getrouwd.) Ten eerste gong ik er van uit dat zij hem dan zou ontvangen in de middag als ik op het werk was. Ik heb het zelf aan gepakt rond half 7. Ten tweede de bos bloemen was 29,95 , met kaartje en bezorgen ergens rond de 39 euro. De bos die ik kreeg is die 29,95 echt niet waard. Ik heb bijna 40 euro betaald voor een bloemetje dat ik bij de eerste beste winkel voor zo.n 15 euro zou kopen naar mijn mening. Ben weer aan het werk dus foto toevoegen wordt moeilijk .

• Boeket

Zeer mooi boeket enkel een dag te vroeg geleverd

zeer mooi boeket, had enkel een dag later aangegeven. maar beter te vroeg als te laat.

Slecht uitgevoerde service

Bestelling is op zondag 17 september geplaatst met een bevestiging van levering op maandag 18 september. Maandagmiddag ben ik gebeld door Fleurop NL dat de bestelling niet geleverd kon worden, reden onbekend. Enfin telefonisch akkoord gegeven voor levering (weliswaar een dag te laat) voor dinsdag 20 september. Dinsdag wederom door Fleurop NL gebeld met de melding dat Fleurop BE het adres niet kon vinden, wat op zich zeer vreemd is daar dit in Google Maps duidelijk is en ik er zelf recentelijk nog geweest ben. Adres werd bevestigd door Fleurop NL. Daarna helaas niets meer gehoord. Bloemen zijn uiteindelijk donderdag 21 september geleverd. Al met al een slechte service en slechte ervaring.

• Boeket

Toen lukt niet om te feliciteren kaart invullen

Toen lukt mij niet om te kaart mee sturen

• Bestelgemak N.v.t.

Goed geregeld.

Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de bloemen zijn bezorgd. Ik ben alleen benieuwd wat er uiteindelijk bezorgd is.

• Boeket N.v.t.

Bestellen gaat gemakkelijk en boeket wordt in goede staat afgeleverd. Niets op aan te merken!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ