Filtre

Bestellen gaat gemakkelijk en boeket wordt in goede staat afgeleverd. Niets op aan te merken!

• Boeket

Ze hebben de boeket op tijd geleverd en geleverd hoe ik het wilde en precies net als op de foto

Mooi boeket!! Goede bezorging

Heel prettig

De bestelling ging gemakkelijk en de bezorging was prima!

• Boeket

het was een geweldig ingetogen boeket

het werd keurig bezorgd op de aangegeven dag

• Boeket

Tevreden!! Mooi boeket, op tijd geleverd! Blijde ontvangers!

Dezelfde dag nog bezorgd

Voor de middag besteld, en na de middag al bezorgd. Het uitzoeken van een boeket is zeer makkelijk. Het bestelproces is ook niet moeilijk. Door mijn relatie een foto van het boeket gestuurd, om te bedanken, en het boeket kwam overeen met de bloemen in het bestel menu. TOP!

Mooie bloemen netjes afgeleverd

Snel een prachtig boeket

Gewoon goed zoals ik het gewend ben

• Boeket

Geen idee of de 53 rode rozen a 3.50 zijn bezorgd, geen bevestiging mail gehad...

Geen idee of maandag de 53 rode rozen a 3.50 zijn bezorgd. Geen aflever mail gekregen.... Dit gebeurt regelmatig als wij wat bestellen via fleurop.nl ....

• Boeket

Het was top! Heel blij met alles.

goed verzorgd

Bezorgd wat er op de afbeelding stond

Prachtige bos

Echt hele mooie verse bos bloemen, zelfde dag bezorgd! Duidelijke site, bloemen in werkelijk net zoals aangegeven, goede prijsstelling & vriendelijke bezorging

grote teleurstelling

Het boeket kwam totaal niet overeen met wat ik besteld had. Andere kleuren, veel andere bloemen en het was een karig boeket. Dit was erg teleurstellend. Ik heb een klacht ingediend en het antwoord was dat het natuurproducten zijn, dus nooit exact zijn zoals het plaatje. Dit begrijp ik heel erg goed, maar dit was echt totaal iets anders. ik heb in het verleden zelf bij een bloemist gewerkt en ik zou me diep schamen als ik dit naar een klant had gestuurd.

Uitstekende service verlening

Uitstekende service verlening

• Boeket

Ondanks door mij aangeleverd verkeerd adres toch goed afgeleverd!

Mooi boeket die op een ander adres bezorgd had moeten worden in een nabijgelegen plaats ivm door mij verkeerd aangeleverd adres. Bloemist zorgde er toch voor dat een nieuw boeket toch keurig werd afgeleverd! Goeie communicatie en goed contact. Prima zo!

• Boeket

Prima geregeld en goede bezorging in Engeland

Even zoeken naar de buitenland link. Maar daarna gaat het als vanzelf. Ruime keuze en het boeket was prachtig, met handgeschreven kaart met mijn tekst erop. Op tijd geleverd.

Geweldige service

Veel keuze en makkelijk te bestellen

Kaartje ontbrak

Bij het online bestellen, had ik een kaartje met afzender doorgegeven. Helaas zat het kaartje er niet bij, en wist de ontvanger niet van wie zij het gekregen had

Mooi boeketje, goed bezorgd

Vlotte bestelling en alles top gegaan. Namens de ontvanger: blij mee!

• Boeket

Diverse keren besteld en altijd mooie boeketten op tijd afgeleverd

Vanuit de VS gebruik ik Fleurop al jaren om familie en vrienden met een mooi bloemetje te verassen. Werkt altijd en is elke keer weer een succes!

Gewoon 1dag te vroeg bezorgd

Jammer dat er niet goed naar de bezirg datum is gekeken. Dit geef je niet voor niets op lijkt mij

• Boeket N.v.t.

Fijn om iemand op deze manier te kunnen verrassen.

Keurig bezorgd en snel

• Boeket

Goed met een grijs randje

Bestellen was makkelijk en snel gedaan. Misschien wel een puntje van aandacht: voor de rouwboeketten misschien een andere standaard mail genereren dan voor de overige boeketten. Bestellen van een rouwboeket is meestal niet leuk. Verder goede service.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ