Filtre

Gewoon erg goed, én vriendelijk

Ik wilde een boeket bloemen laten bezorgen, maar was een paar minuten te laat om die op dezelfde dag te laten bezorgen. Vervolgens heb ik met een dame van Fleurop getelefoneerd, en gevraagd of het boeket toch op dezelfde dag kon worden bezorgd. En uitgelegd waarom. De dame heeft mij even in "hold" gezet, en zei even later dat het toch kon en geregeld ging worden. Ikzelf en de ontvanger van het boeket waren erg blij.

Laat bezorgd

Bestelling is laat bezorgt en nog eens bij de buren...

Goed nieuws

Alleen maar goed nieuws te melden.

Bestellen ging makkelijk online

Prettige site.

Mooi boeket, goed geregeld

Snel geregeld en direct bezorgd

Mooie bloemen, helaas na 1 dag al aan het hangen

De bloemen werden heel mooi en fijn bezorgd, maar na de bloemen, volgens instructies, in een vaas gezet te hebben met meegeleverde voeding, ging het boeket al hangen na 1 dag Vrijdag middag waren de bloemen bezorgd, maar zaterdag middag hingen de bloemen al op half 7

• Boeket

Bloemen gestuurd, nooit meer iets vernomen

Boeket verstuurd maar geen ontvangstbevestiging gekregen. Ook geen bericht dat bezorgen niet mogelijk was. Van klantenservice ook niets vernomen. Zit weliswaar weekend tussen maar ten tijde van deze review zijn ze al open.

Nooit weer.

14-09-2023 bloemen besteld Is nog niet aangekomen op het adres Heel erg jammer Ik vermoed dat ik €102,- kwijt ben.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Ik heb een bloemen laten bezorgen bij een begrafenis in Engeland. Uitzoeken bloemen en bestelling gingen vlot. Ik zou echter nog horen of de bloemen afgeleverd zouden zijn. Ik heb geen bericht ontvangen. Ik heb de crematie online gevolgd en ik heb bloemen zien staan, maar omdat ik geen bevestiging ontvangen heb, is het maar de vraag of deze van mij waren. Dat vind ik wel jammer. Als je iets toezegt, doe het dan ook.

Niet juist bezorgd

Een rouwboeket dat op een ander adres wordt bezorgd, geeft alleen maar gedoe voor de ontvanger. Terwijl wel alle gegevens van afzender en ontvanger moeten worden ingevuld, juist om te contacten ivm bezorging. Erg jammer.

Perfect geregeld

Boeket prachtig, en netjes afgeleverd. Keurig geregeld

• Boeket

Prachtige bos, wel laat bezorgd.

Mijn ouders hebben een mooie bos bloemen bezorgd gekregen. Ik vond het persoonlijk alleen jammer dat de bloemen pas om 19.00 uur bezorgd werden. Ik vond dit laat en had dit ook niet verwacht. Tevens heb ik geen mail gekregen toen de bloemen bezorgd waren.

• Boeket

goedkopen bloemen voor dure prijs

ik had voor mijn dochter in canada bloemen laten bezorgen voor haar verjaardag dit kost veel maar het boeket dat ze kreeg was wel erg goedkoop de goedkoopste bloemen en het leek op een rouwboeketje dit ben ik niet gewend van fleurop heb wel vaker bloemen daar laten bezorgen en weet ook wel dat de bloemen daar duurder zijn maar dit was een boeket dat aan het eind van de dag gemaakt was van bloemen die over waren.

Mooie bloemen

Mooie bloemen en kaart Op tijd geleverd Helaas geen aflever bericht ontvangen

• Boeket

(weer) geen afleverbericht ontvangen.

(weer) geen afleverbericht ontvangen! En nee, staat niet in mijn spambox oid. Jammer.

Twijfels

Ik weet niet of mijn bestelling wel afgeleverd is..

• Boeket N.v.t.

Boeket bij de buren werkt niet altijd

Boeket is bij de buren afgegeven, tot en met zondag nog steeds niet aangekomen bij de ontvanger.

Goed verzorgd

Snel bezorgd en goed verzorgd mooi boeket

Alles was goed georganiseerd

Ik kon ook nog mededelingen doen en dat was prettig omdat ik niet zeker wist of mijn vriendin thuis was

• Boeket

Leuk boeket, op tijd bezorgd

Alles o.k., alleen vind ik 'middelgroot' toch wat mager en eerder klein. Maar dat is subjectief.

Prachtig uitgevoerd

Keurig op tijd en bezorgd met verse bloemen

• Boeket

Zo als altijd goed verzorgd

Bestelling gedaan via internet en weer mooie bloemen afgeverd

• Boeket

Prachtig boeket, echter dag te vroeg bezorgd

Eenvoudig online bestellen. Ondanks aangeven correcte datum werd het boeket een dag te vroeg bezorgd. Niet héél erg…beter te vroeg dan te laat natuurlijk..maar het was leuker op de dag zelf geweest. Netjes opgelost door Fleurop door restitutie van de bezorgkosten. Wel een prachtig boeket!

Onzekerheid over aflevering

Ik heb geen bezorgmail gehad en wist dus niet of de bloemen bezorgd waren. Het is ook een beetje raar om diegene die de bloemen zou krijgen te bellen om te vragen of ze aangekomen waren. Gaf onzekerheid en klantenservice ingeschakeld. De volgende dag bleek dat ze geen bevestigingmail hadden verstuurd.

Goed, en op tijd

Bestelling nwtjes op tijd geleverd

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ