Filtre

• Boeket

Mooie bos bloemen, snel geregeld

Gemakkelijk te regelen , snel geleverd, er werd geleverd wat op plaatje te zien was, wel forse prijs voor bosje bloemen maar het werd gewaardeerd waardoor de reactie onbetaalbaar was ;-)

Goede en snelle levering

Duidelijke bestelsite en snelle bezorging

Goed product, slechte communicatie

Prachtig boeket voor uitvaart is prima geleverd. Communicatie omtrent levering was slecht. Daarom leek het alsof er niet was geleverd. Dit gaf veel stres. Vanuit Duitsland was het tel nr op de website niet bereikbaar. Later wel contact gehad met Wies van de klantenservice. Excuses waren oprecht dn dus geaccepteerd. Als de communicatie van af het begin goed was geweest dan had ik zeker een 10 gegeven.

Klantvriendelijk

Helaas bleek mijn bestelling op maandagochtend niet leverbaar. Wellicht kan dat duidelijker op jullie site aangegeven worden. Het betrof een rouwboeket. Via klantenservice is wel goed meegekeken naar een alternatief.

• Boeket

makkelijk om te bestellen, snel geleverd en berichtje achteraf.

Op tijd bezorgd

Ik had 4 rozen nodig voor een crematie,aan het eind van de bestelling staat dan : dat je er minimaal 7 moet kopen! Van 3,50 per stuk

• Boeket N.v.t.

Mooie bos maar laat te snel kop hangen

Na 2 dagen al het idee dat de bos een week stond. Binnen een week niet mooi meer, had hier meer van verwacht

• Boeket

Rouwwerk was mooi. Ik vond er alleen wat te veel groen in zitten

• Boeket

prima geregeld perfect op tijd topp

goed keurig en netjes

• Boeket N.v.t.

Makkelijk en snel bloemen bestellen!

Makkelijk en snel bloemen bestellen ook als je in het buitenland verblijft.

makkelijk

makkelijk online bloemen bestellen

Op tijd bezorgd

De ontvanger vond het een prachtig boeket.

• Boeket

Keurig op tijd geleverd, weinig verschil met foto op de site,

• Boeket

Bos bloemen werd volgende dag al bezorgd en ontvanger was erg content.

Jammer

Jammer dat er niet gekeken is naar de bijlage ik had bezorgen na 12 gevraagd omdat die mevrouw al 95 is Maar ze kwamen om 10.30

• Boeket

Tevreden en mooi op tijd bezorgd.

Slecht ter been, 80 jaar, geen openbaar vervoer en toch mijn kinderen blij kunnen maken! Bedankt Fleurop.

Levering is niet gebeurd

Er is niets geleverd!

Iets minder goed.

Mijn bestelling bleek niet doorgekomen te zijn.

• Boeket

Snel en komt zijn afspraken na

• Boeket

Ik weet natuurlijk niet hoe het boeket er in werkelijkheid uitzag maar de bestelling, bezorging en info over tijdstip van bezorging verliepen vlekkeloos. Op zaterdag besteld én geleverd. Top!

• Boeket

Er is niets bezorgd en ik wordt ook niet teruggebeld door de helpdesk wat wel was beloofd.

Slecht.

Teleurstellend

Het maand boeket "september" zag er op de site goed uit. Het resultaat op de vaas niet. Het was een mager bosje. Klacht ingediend, maar deze werd ongegrond verklaart. Jammer van het geld, volgende keer niet meer via Fleurop !

Goede en snelle service

Veel keuze uit prachtige boeketten

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ