Filtre

Snel bezorgd

Vriendelijk geholpen

Alles ging volgens plan

Duidelijke webpagina,gemakkelijk bestellen. En het werd juist bezorgt.

Ging beetje vreemd

Ben altijd tevreden geweest over Fleurop, maar in dit geval werden de bloemen niet op de gewenste datum bezorgd (9-9), maar op 11-9 en nadat ik een mail had gestuurd dat de bloemen niet ontvangen waren. Ik heb hierop geen mail terugontvangen met de vraag wat er moest gebeuren. Wellicht hadden we zelf al iets geregeld en hadden we ons geld teruggewild. Het ging om een rouwboeket met kaart en het referentienummer was: 1030000788662283 Met vriendelijke groet, Alice Veer (Golfbaan Spierdijk)

• Boeket

Super snel geregeld en uur nadat ik bestel heb al geleverd

• Boeket

Mooie bos maar wel flink afwijkend.

Ik heb de bos “Altijd zoning groot” besteld maar vond het bezorgde boeket meer dan een beetje afwijken van de afbeelding. Vooral de diversiteit viel tegen. Paarse en geel/witte langwerpige bloemen ontbraken waardoor het een wat vlakker roze en geel boeket is geworden. Wel oké maar minder sprekend dan het afgebeelde boeket. Het bestelgemak was uitstekend en de bezorging was oké, iets eerder op de dag dan 5 uur was mooi geweest maar dat heb je niet voor het uitkiezen. Al met al prima, maar wel ruimte voor verbetering.

• Boeket

Mooi boeket van de maand september

Ontvanger van het boeket was blij verrast met dit boeket

• Boeket

Weet niet of boeket bezorgd is

Het gaat om bezorging van een boeket in Brussel afgelopen vrijdag, maar ik heb vandaag (maandag) nog steeds geen bevestiging van de bezorging ontvangen. Ik maak me zorgen of het wel goed gegaan is

Super tevreden

Onvoorstelbaar! om een bloemetje op 1650 km afstand op de juiste dag en op de juiste locatie te laten overhandigen. Fleurop Perfect geregeld !

alles naar wens !

Een woord geweldig

Tenminste waar voor je geld.

Geweldig!!

Wat een prachtig, indrukwekkend boeket!! Zeker aanrader voor een volgende bestelling. Complimenten voor diegene die dit boeket heeft samengesteld!

Top klantenservice

Ik ben ontzettend tevreden met de service van Fleurop.nl! De snelle levering was echt indrukwekkend; mijn bestelling werd precies op tijd bezorgd. Maar wat me nog meer opviel, was hun uitstekende klantenservice. Er was wat onduidelijkheid over op welke kamer de bloemen bezorgd moesten worden, maar het team van Fleurop loste dit snel en efficiënt op. Ze namen de extra moeite om te zorgen dat alles perfect verliep. Ik kan Fleurop.nl van harte aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een betrouwbare service!

• Boeket

twee sterren voor de communicatie

Goede morgen, Na het bestellen meteen een mail er achteraan gestuurd omdat ontvanger waarschijnlijk op vakantie was. Overigens hierover communicatie gehad en die was zeker in orde. Nu maandag boeket gebracht maar lijkt in de verste verte niet op wat er besteld is. Of denken jullie daar anders over?

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Makkelijk bestellen, snel bezorgd en goede kwaliteit.

Matig

Matig. Jullie lezen de opmerkingen niet! verder had ik een kaartje bij gedaan en die zat er niet bij! omdat ik niets hoorde heb ik hun benaderd, Gewoon slecht dus. Graag contact hierover nemen met mij. Jullie kunnen mij bellen op: 0610321138 Met vriendelijke groeten, Daphne Goldschmeding

Viel tegen!

Voor totaal bijna €40.- viel het flink tegen!

teleurgesteld

ik had tijd aangegeven maar bloemen waren veel te veel eerder bezorgt...

Mooie bos, niet buiten leggen als het 30 Graden is

Het was een mooie bos rozen, alleen deze was voor de voordeur neergelegd. Het was buiten 30 graden.

• Boeket

Mooie bloemen , maar voor bedrag wel mager.

Zeer tevreden.

Ik heb meerdere keren bloemen besteld en ook een keer een mooi boeket mogen ontvangen. De mensen waren net als ik blij verrast en t is leuk om te doen.

Mooi boeket bezorg

• Boeket

Snel, en altijd een hele mooie bos bloemen

Kwaliteit en snelheid zijn het belangrijkste dat is bij Fleurop gegarandeerd.

bestelling om 19:15 uur geleverd

eerst e-mail gekregen dat bestelling al geleverd was en pas drie kwartier later aangebeld om 19:15 uur

• Boeket

Ik weet überhaupt niet of het bloemstuk is aangekomen.

Ik weet überhaupt niet of het boeket is aangekomen. Ronduit slecht

• Boeket N.v.t.

Tekst op kaartje kan beter.

De tekst op het kaartje wordt wel heel erg klein gedrukt.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ