Filtre

Prijs dan ook naar kwaliteit en betrouwbaarheid.

Mijn tante kunnen verrassen met haar 87ste verjaardag in Zuid-Afrika met een prachtige boeket en ditto vaas. Alle buurtjes werden geroepen om te komen kijken naar het "asemrowende bos blomme" uit Holland, en ik werd ingelicht via WhatsApp met foto's en een hartverwarmende voicemail om te zeggen hoe verrast en dankbaar zij is. Onwijs bedankt Fleurop voor jullie super service. Wel dan niet op Vrijdag kunnen leveren, dit in verband met Vrouwendag, en ook niet op de dag van haar verjaardag in verband met het weekend, maar gelijk op de Maandag, een dag na haar verjaardag. Het mocht de pret niet drukken, want zei ze: "Ik voel me nu langer dan maar een dag jarig!" Wel werd het dubbel en dwars goed gemaakt door jullie bloemisten met een hele grote, prachtige boeket en inderdaad in een prachtig en bijzondere vaas. Ik schrok toen ik mijn bestelling moes afrekenen, maar niets is te veel voor mijn tante en toen ik zag wat er werd geleverd...Nou...Ik ben dik tevreden! Een bijzondere cadeau voor een bijzondere mens verzorgd door een bijzondere bedrijf. Onze dank is groot!

• Boeket

Prachtige bloemen maar verwarrende service

Ik had voor de verjaardag van mijn beste vriendin bloemen opgestuurd, want ik woon ver weg. Ik zou een mail krijgen op het moment dat de bloemen zijn geleverd. Echter had ik deze rond 17:00 nog steeds niet en de klantenservice sluit om 17:00. Nog even voor 17:00 gebeld (betaalde servicekosten). Word ik 10 minuten in de wacht gezet en opeens wordt de hoor er opgelegd zonder dat ze terugbelt. Vervolgens rond 20:00 kreeg ik te horen via mn vriendin dat ze ze heeft ontvangen, maar alsnog geen mail gehad. Die communicatie kan beter… Voor de rest, was mijn veste vriendin heel blij met de bloemen.

Goede diensten en communicatie

Fijne website en goede afhandeling

Mooie verse bloemen

Het zijn mooie verse bloemen en werden keurig op tijd bezorgd. Ze staan nog heel mooi ondanks het hete weer!

Positief en prima geregeld

Prachtige bos zonnebloemen geleverd bij mijn dochter

Prachtig boeket

Het was voor vrienden die wel een opkikkertje konden gebruiken. Nou dat opkikkertje weertje werkte. Ze waren er zo blij mee. Ze vonden het zo mooi. Top hoor

Mooie verse bloemen. Dat wil je. Dat krijg je

Zeer tevreden.

Bestelling gedaan om te leveren in Varik. Bloemist uit Beesd heeft een prachtig rouwstuk gemaakt die overeen komt met het plaatje.

Gewoon goed

Aangekomen bij tevreden klant

Snel en ongecompliceerd geboekt, betaald en bezorgd.

Erg laat besteld, maar toch mooi op tijd

Erg laat besteld, maar toch mooi op tijd

Top service van Fleurop

De bezorgdatum van een rouwboeket had ik niet goed ingevuld. Is door Fleurop hersteld.

Doet wat hij beloofd .

heel goed

heel goed

Altijd mooie boeketten

Makkelijk bestellen , en mooie boeketten geleverd

• Boeket

Perfecte service. Er wordt meegedacht en naar oplossingen gezocht om de klant een goed gevoel te ge

Tijdens alle klantcontactmomenten werden mijn verwachtingen overtroffen.

giese opvolging

• Boeket

Val me hier niet mee lastig

Aangezien ik betaald heb voor een dienst, en deze dienst precies gedaan heeft wat er gezegd werd dat er gedaan zou worden, weet ik niet of ik deze dienst beter of slechter moet beoordelen dan welke andere partij ook die zich aan de afspraak houdt na betaling. Stel je voor dat in de niet-online wereld winkels hetzelfde zouden doen als nu hier gebeurd: na elk supermarkt bezoek wordt je gevraagd hoe je winkel ervaring was. Bosje bloemen kopen op de markt? Niet zonder erna meteen gevraagd te worden om een beoordeling. De ervaring en de bezorging is allemaal naar wens gegaan, toch maar 2.5 sterren om het jullie marketing afdeling lastig te maken: zonder hen was het gewoon 5 sterren....

Helemaal prachtig

Helemaal ok

Uitstekend. Zoals altijd.

Vertrouwd. Vakkundig. Verzorgd. Vervult.

Prachtig rouwboeket

Prachtig rouwboeket ontvangen. Fijn dat dat na de bestelling nog op verzoek telefonische afstemming volgde.

• Boeket

Weinig bloem voor veel geld

Ik vind het een wat karige bos bloemen voor het geld. Er zat ook geen bloemenvoeding bij.

• Boeket

Bloemen keurig afgeleverd volgens afspraak

• Boeket

Hier kun je op vertrouwen

Mooie bos, snel geregeld en goed bezorg!

• Boeket

Een mooie bos bloemen voor een jarige.

Bestellen is redelijk eenvoudig en de bos bloemen kwam zeker overeen met de foto.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ