Filtre

Kwaliteit en op tijd !

Perfect geregeld

• Boeket

Belofte waargemaakt. Boeket zag eruit zoals op de site.

Eerlijk gezegd, was ik sceptisch of het boeket er echt zo mooi uit zou zien als op de site. Ik was dan ook verrast door het mooie volle boeket zoals het ook gefotografeerd is. De prijs was hoog (€50 met kaartje en bezorgen), maar ik begrijp dat er ook veel kosten voor de bloemist zijn en dit was de enige manier om te verrassen dus het was het zeker waard.

• Boeket

Betrouwbaar en goede kwaliteit boeket.

Aflevering volgens afspraak. Positieve reactie van ontvanger.

• Boeket

Snel bezorgd en mooi boeket

Was niet op de hoogte dar het boeket binnen 2u geleverd zou worden als je voor 14u besteld, dus dat was een mooie bonus. Had het boeket bruisend gekozen en degene die het had ontvangen vond het een prachtig boeket. Zeker voor herhaling vatbaar.

Matige dienstverlening

Ik ben geconfronteerd met extra kosten en de bloemen zijn later geleverd dan afgesproken. Klantcontact was prima maar eigenlijk onnodig omdat er aan de zijde van Fleurop fouten zijn gemaakt.

Fantastisch boeket

Alleen wat laat bezorgd. Moeilijk om persoonlijk contact te maken met Fleurop,

Helemaal goed!

Het bestellen online ging erg makkelijk!

Matig

De bos bloemen die op de site werd getoond, was totaal anders dan er werd bezorgd. Ik had zachte pastel tinten besteld en in het boeket wat bezorgd werd, zat een grote Hortensia ( blauw) heel veel groene takken en wat bloemen. Totaal niet in verhouding. Dat was een hele teleurstelling.

Geen track and trace

Nu moet degene voor wie de bloemen was ze helemaal aan de andere kant van de stad halen. Als ik dat wist had ik ze niet besteld. Ik heb geen track and tracé gekregen. Degene voor wie ze bedoelt waren was even met de hond een rondje lopen in de straat dus pech. Ze kan ze waarschijnlijk niet ophalen dus dan is €30 weg. Als dit op de website stond had ik dit anders gedaan.

Boeket valt tegen

De bezorgde bos lijkt niet op het boeket dat ik in de webshop had uitgezocht. Het lijkt me helder dat een bos bloemen niet exact op de foto kan lijken, maar dit was wel heel anders. Ik had een plukboeket in pasteltinten besteld voor een vriendin en zij appte mij een foto van een (in mijn ogen) klein bosje in herfstkleuren en veel groen. Jammer!

• Boeket

Te veel geld matig boeket

Nergens staat wanneer levering plaats vind

• Bestelgemak N.v.t.

Prima, zoals altijd.

Als ik bloemen bestel is het bij Fleurop en dat doe ik omdat het altijd prima is.

Teleurstellend boeket

De snelle bezorging was echt top, ik vond het alleen. Niet echt een veld/plukboeket. Het leek er helemaal niet op. De ontvangers waren er gelukkig blij mee.

• Boeket

Verkeerd boeket ontvangen volgende dag juiste boeket ontvangen. Top geregeld

• Boeket

Rouwkaartje ontbrak, wel vrolijk gekleurde lintjes.

Bos bloemen besteld, geen specifiek rouwboeket, maar wel met rouwkaartje en stemmige tekst. Kaartje ontbrak bij aflevering volledig. In plaats daarvan vrolijk gekleurde lintjed.

Prachtig boeket

Gemakkelijk bestellen, veel keuze uit allerlei boeketten en kleuren. Mooi verzorgd en naar wens op tijd bezorgd. De ontvangers waren helemaal blij!

• Boeket

Goed bezorgd, maar weinig waar voor mijn geld

Ik had gekozen voor een medium boeket en hoopte dat er een mooie volle bos zou staan bij degene die de bloemen ontving. Maar er was een klein bosje bezorgd die gezien het bedrag dat ik had betaald, enorm tegenviel. Volgende keer koop ik zelf weer een bos, dan weet ik wat ik koop.

Slecht

Mijn bestelling is niet dezelfde dag bezorgd terwijl ik voor 14:00 had besteld op woensdag 30-08-23, ik moest de volgende dag fleurop klantenservice bellen om te horen dat die nog niet eens was verzonden. Daarna zou ik nog terug gebeld worden diezelfde dag en hoorde ik nog steeds niks. Daarna heb ik een dag daarna nog een keer de klantenservice moeten bellen en heb ik alsnog nooit een bevestigingsmail ontvangen.

Mooie rouwkrans, eenvoudige transactie

Eenvoudig te bestellen, goede selectie, mooi opgemaakte rouwkrans, op tijd geleverd

Slechte ervaring

Eerste keer bij Fleurop besteld mooie bos besteld niet goedkoop , was geen boeket alleen rozen .melding van gemaakt dat het boeket totaal niet overeen komt zoals op de afbeelding. Klacht wordt niet serieus genomen , volgende keer bestel ik weer bij de concurrent. Slechte service

Mooi boeket!!!

De ontvangers waren er erg blij mee!!!

Goed geregeld

• Boeket

Om 11.30 een bestelling geplaatst en deze is diezelfde dag om 16.00 uur bezorgd. Top!

• Boeket

De bos die geleverd is is erg iel in vergelijking met het bestelde

De bos bloemen die geleverd is, is erg iel om cadeau te doen en komt niet overeen met het plaatje van de bestelling.

• Bezorging N.v.t.

prima overeenkomstig de bestelling en keurig op tijd