Filtre

Ook vanuit het buitenland

Wij zitten op dit moment in het buitenland en Fleurop bleek een mooi hulpmiddel om aan mijn vader te laten weten dat we aan hem denken :)

• Boeket

Verzoek bezorgmoment te overleggen met ontvanger

Helaas werd dit verzoek genegeerd. Bij navraag een zwak excuses dat het zo druk was……..

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Service prima, bos bloemen ook goed, opmerkingen niet meegenomen

Veel keuze en mooie bossen. Bestelproces makkelijk en aangenaam. Echter is mijn opmerking die je kunt doorgeven niet uitgevoerd. Ik wilde geen lelies en die zaten wel in de bos. Dan heeft zo'n tekstveld ook geen nut.

• Boeket

Hele fijne en snelle service!

Hele fijne en snelle service!

• Boeket

Mooi boeket netjes op tijd bezorgd.

Mooie bloemen en voede service. Wellicht een idee om een foto te ontvangen van de werkelijke bos om te zien waar je voor betaalt. (Niet alle ontvangers sturen een foto). Prijs, waar nog bezorgkosten bovenop komen zou iets lager kunnen (bijvoorbeeld bij bloemenwinkel.nl is de prijs inclusief bezorgkosten, dan weet je meteen wat je kwijt bent)

Mooi boeket voor de 95ste verjaardag van mijn moeder

Mijn moeder was dolgelukkig met het prachtige boeket, dat volledig aan mijn verwachtingen voldeet. Veel dank aan de vakkundige bloemist!

Een prima bedrijf

Een overzichtelijke website. Goed geïnformeerd over de bestelling Op tijd afgeleverd

Makkelijk te bestellen

Mooie boeketten, veel variatie en makkelijk te bestellen. Ik heb boeket zelf niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen

• Boeket

Snel geleverde bos mooie rozen

Ik heb pas laat op de ochtend de.bestelling geplaatst maar deze is mooi optijd geleverd. De kwaliteit van de rozen is perfect en het waren er zelfs meer dat ik besteld had.

Blije ontvanger

Ik had een bos bloemen redelijk last minute besteld. Het was een prachtige bos en de ontvanger was blij verrast.

Prachtig

Heldere site, snelle levering en prachtig boeket

• Boeket

Ik weet niet of ik nog via jullie ga bestellen

Jammer dat ik geen bevestiging heb gekregen van jullie toen het boeket bezorgd is. Gemiste kans van Fleurop

• Boeket

Goede ervaring, geen bevestiging gehad over bezorgen.

Ik heb geen bevestiging gehad of het boeket afgeleverd is op het adres.

Teleurgesteld in geleverde boeket

Via werk laten wij geregeld door Fleurop bezorgen en deze bloemisten leveren prachtige boeketten af. Jammer genoeg is deze privé bestelling met levering in Zeeland een teleurstelling. Het grootste boeket gekozen, geleverde boeket is totaal niet niet conform afbeelding (we begrijpen dat het kan afwijken) en de prijs is totaal niet in verhouding met de volume van het boeket, bij een betaling van €40,00 (ex verzendkosten en kaartje), mag je toch wel iets volumineus verwachten. De bloemist kon zich overigens niet in onze teleurstelling vinden. Volgende keer zeker Fleurop, maar niet meer bij deze bloemist!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

toppie

prachtig boeket en keurig bezorgd

• Boeket

Op tijd bezorgt en een mooi boeket de jarige is erg blij mee

• Boeket

Makkelijk besteld maar boeket van lik me vesje

Heel slecht voor die prijs.

Fantastisch mooi stuk

Jammer dat er € 25.00 bijkwam!

• Boeket

Service en kwaliteit waar service en kwaliteit voor staat

Fleurig voldoet volledig aan mijn wensen. Ontvangers waren er heel blij mee en gingen er iedere dag van genieten.

Top!! Mooie Rozen

Prijs verhouding is wat aan de hoge kant...

• Boeket

Mooi boeket op tijd geleverd.

Het boeket werd wel bij de buren afgeleverd maar is toch bij de juiste mensen terechtgekomen.

Uitstekend.

Bos bloemen besteld, netjes en op tijd afgeleverd.

• Boeket

Helemaal tevreden en ook nog een prachtige bos bloemen.

Ik wilde mijn vrouw graag een mooie boeket bloemen geven, maar door mijn handicap kan ik dat helaas zelf niet meer, dus ik heb het aan Fleurop gevraagd. Het bestellen ging heel vlot en de keuze uit de verschillende prachtige boeketten was groot. Na een bestudering van de prachtige bloemen heb ik een keuze gemaakt voor het maandboeket augustus. De volgende dag werd een prachtig boeket bloemen bezorgd en zelfs nog rond de tijd die ik gevraagd had. Mijn vrouw was er helemaal stil van, ze was heel blij met het prachtige boeket. Het was fijn om je lieve vrouw op deze manier te bedanken voor al haar goede zorgen. Bedankt Fleurop.

• Boeket

Snelle bezorging, helaas geen bevestiging

De bezorging van mijn bestelde bloemen voor nabestaanden bij een overlijden was heel snel. In de bestelbevestiging is aangegeven dat de levering ook bevestigd zou worden. Dit is helaas nooit gebeurd. Gelukkig kreeg ik een bedankje van de ontvanger waardoor ik wist dat het boeket ontvangen was. Over het boeket zelf kan ik geen beoordeling geven aangezien ik deze niet heb gezien.

• Boeket N.v.t.

top

alles conform afspraak en goed van kwaliteit

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ