Filtre

Bloemen niet bezorgd, maar afgehaald

Helaas heeft de bloemenzaak uit Veenendaal het boeket niet bezorgd, omdat er niemand thuis was. Afgeven bij naaste buren is niet geprobeerd. Nu moest mijn vriendin de volgende dag zelf naar Veenendaal rijden om het boeket op te halen. Dit vind ik geen service! De bloemenzaak had het zelf nog eens later kunnen proberen of de volgende dag een nieuwe poging doen. De enige reden die aan mijn vriendin gemeld werd : "Ja, er was helemaal niemand thuis".... Tja. Hier ben ik niet tevreden over. Kunt u mij informeren wat de normale afspraken zijn wanneer iemand op het bezorgadres onverhoopt niet thuis is? Vriendelijke groet, Willy de Keijzer, IMPERO.

Prachtig gevarieerd boeket.

Mooi op tijd en prachtige variatie bloemen.

• Boeket

Het boeket werd erg goed ontvangen :)

Het enige dat voor mij ontbrak was welke bloemist het uiteindelijk levert en hoe laat. Verder alles prima!

• Boeket

Mooie bloemen en snell bezorgd

Ze hebben een mooie boemen arrangement. Ik had paar keer lastminute besteld voor een begravenis en ze hadden hun ruim optjid voor de afscheid gestuurd. Ik ben tevreden en zekjer ga ik ook bestelen voor andere moment.

Goed geregeld

• Boeket

Mooi boeket volgens afspraak bezorgd

Positief

Goed ,snel en efficient

Er was een fout gemaakt van uit de klant . Netjes over gebeld en gecorrigeerd. Ben zeer tevreden

• Boeket

We wisten niet waar de begrafenis zou plaatsvinden noch het tijdstip ervan, dus ik bestel een rouwboeket om thuis afgeleverd te worden op de dag van de begrafenis. Fleurop (Astrid) belde daarop, omdat het liggende rouwboeket waarschijnlijk op de dag zelf niet op tijd geleverd zou kunnen worden. In overleg heeft zij daarna met de ontvanger afgestemd dat het geen liggend boeket zou worden maar een mooie vaas vol bloemen, thuis afgeleverd op de dag na de begrafenis. Attent, meedenkend en de beste oplossing verzorgend; je komt het niet meer vaak tegen, maar chapeau voor deze mevrouw van Fleurop!

Matige kwaliteit

Ik heb voor een flink bedrag een boeker besteld. Zoals aangegevn op de site is het boeket dezelfde dag bezorgd. Echter veel van de bloemen in het boeket waren oud en/of beschimmeld.

• Boeket

Uitstekend ervaring met firma Timmermans en Mulder, complimenten!

zie hierboven.

Keurig verzorgd

Het was een mooi boeket, op tijd verzorgd. Boeket was naar de smaak van de ontvanger.

Geheel tevreden

Bloemen en vaas zijn van uitstekende kwaliteit.

Persoonlijke service

We werden een dag voor de bezorging gebeld dat de bloemist had aangegeven de ontvanger goed te kennen en dat de keuze van ons boeket niet echt in de smaak zou vallen. Of ze er iets van mochten maken dat wel in de smaak zou vallen, zonder verdere kosten. Ik vond dat heel attent en prima!

Prachtig!

We zijn erg blij met het resultaat en het meedenken van de bloemist.

• Boeket

Mooi boeket en snel geleverd

Mooi boeket en prima op tijd afgeleverd

• Boeket

Prachtige bloemen van goede kwaliteit

Heel mooi boeket van goede bloemen, snel bezorgd!

Verjaardagsbloemen

Mooie verse bloemen. Zeer tevreden. Dankjewel.

• Boeket

Mooie bos met bijpassend vaas en op juiste tijd gelever

Goed gedaan

geweldig

binnen 2 uur na bestelling geleverd

• Boeket

Dit keer onder de maat helaas

De vorige keer een hele mooie bos en dit keer een mega distel, veel groen en weinig bloem...heel erg jammer. Het was een verrassing voor iemand anders.

Schandalig duur

Je kiest een boeket van de startpagina. Rond de €20. Op de vervolgpagina blijkt dat het maar een klein boeket is. Dus je kiest een duurder boeket. Plus €5. Op de vervolgpagina blijkt dat je nog €1,50 extra moet betalen voor een kaartje. Op een vervolgpagina blijkt dat je ook nog bijna €7 extra moet betalen voor de bezorging.. I.p.v. €20 ben je uiteindelijk bijna €35 kwijt, voor een medium formaat bosje bloemen. Tsja.

Oma was super blij

Ik had een cadeaukaart gekregen en wist eigenlijk niet wat te doen ermee. Zag dat mijn oma bijna jarig was en dacht ah, daar kan een mooi boeket heen.

• Boeket

Medium boeket dat eruit zag als een inieminie boeket

Teleurgesteld Ik dacht voor €30 een mooi medium boeket te hebben besteld echter ik kreeg foto van ontvanger en ik schaamde mij voor het mini boeketje …. Dus voortaan toch maar weer bij topbloemen bestellen daar krijg je waar voor je euro’s .

• Boeket

Boeket besteld voor crenmatie in Engeland. Perfect afgeleverd op het juiste tijdstip.

Rouwboeket was prachtig en het Lint ook! Dank dat het op tijd bezorgd is, Helen

1 De Schutterij