Filtre

Goede ervaring

Levering op de door mij gewenste datum, na eerste poging ben ik direct gebeld dat het waarschijnlijk die dag niet meer ging lukken maar alsnog kunnen afleveren. Het telefoontje vond ik zeer keurig.

Fijn assortiment aan boeketten

Onduidelijkheid

Er zou een bevestiging komen als het boeket bezorgd zou zijn. Bevestiging nooit gekregen. Wel goed geholpen door de service balie de volgende dag.

• Boeket

Geen naam op kaartje? Dan weet ontvanger niet wie afzender is.

Als je zelf niet je volledige naam op het kaartje bij de bloemen zet, weet de ontvanger niet waar het boeket vandaan komt. Ik blijf het vreemd vinden dat jullie die afzender niet standaard op een soort afleverbon oid kunnen zetten.

• Boeket

Nooit eerder gedaan, maar voor herhaling vatbaar. Kwam er niet helemaal uit( moest naar buitenland) maar binnen 1 minuut hulp en perfect afgerond. Was ook de betaalbaar te van allen. Heb foto gekregen van boeket, zag er TOP Uit

Prachtig boeket!

Een prachtig boeket laten bezorgen omdat mijn ouders 55 jaar getrouwd zijn! Was wel wat huiverig om dit te doen,nog nooit eerder nl gedaan…maar het boeket was prachtig en super vers!

Een prachtig boeket bezorgd

Er is een prachtig boeket bloemen bezorgd en de ontvanger was er erg blij mee

Op tijd bezorgd

Het boeket is op de afgesproken datum bezorgd. Ik had gekozen voor een middel groot boeket. Kreeg een foto van het ontvangen boeket. Een mooi boeketje, klein, weinig bloemen. Vind het dan een dure aangelegenheid( boeket middel groot, kaartje en bezorging 6.95 door bloemist om de hoek)

Mooie bloemen

• Boeket

Alles goed geregeld, netjes bezorgd volgens afspraak.

Alles is online goed te regelen, bezorging volgens afspraak op trouwlocatie. Prima!

Prima, maar kreeg ongevraagde 'nieuwsmail' van Fleurop

De bestelling is prima verlopen. Maar ik zat echt niet te wachten op een ongevraagde 'nieuwsbrief' van Fleurop die ik in mijn email kreeg na een paar dagen. Houd hiermee op Fleurop!

• Boeket N.v.t.

Snel een boeket met kaartje besteld

Als bedankje snel een bloemetje besteld bij Fleurop. Leuk kaartje erbij en klaar.

• Boeket

Zo fijn dat het dezelfde dag geleverd kan worden

Ik heb een " middel" boeket besteld..maar het bleej écht wel een gróte bos te zijn. Super verse bloemen en precies zoals de foto via uw site. Uiterst tevreden!!

heel teleurstellend

Wij hebben het duurste boeket besteld. € 69 Dan nog bezorgkosten. Tot onze verbazing stond er een boeket dat er kleurrijk uitzag, maar absoluut geen 69 euro waard was. Ik krijg twee keer per jaar een boeket van mijn man in die prijsklasse, van een als duur bekend staande bloemenwinkel, maar dat ziet er dan ook uit naar die prijs. Ik heb eens rondgekeken bij verschillende bloemenwinkels en dit boeket is echt niet meer waard dan 30 35 euro. ik zal niet snel weer via uw organisatie iets versturen. Het is dit ik dit nu zelf gezien heb.............. Op de foto kun je zien hoe groot het boeket is. Er staat een waterflesje naast en een envelopje hangt er aan

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket

Het bestellen ging makkelijk.

• Boeket

Boeket was precies wat ik had uitgezocht. Snel bezorgd. Uitstekende service dus

Fantastisch!

Tijdens het bestellen had ik drie keer een typfout gemaakt. Na contact met de klantenservice is dit meteen aangepast. Ik ben vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Mijn complimenten!

Snelle bezorging mooie boeket

Makkelijk bestellen

Makkelijke site, super mooi boeket goede prijs

mooie bloemen

op tijd bezorgd

• Boeket

De prijs-kwaliteit verhouding klopt totaal niet

Ik heb een boeket voor een geboorte laten bezorgen. Ik was bijzonder teleurgesteld over het matige bosje, ik had de medium bos besteld, wat volgens de bedank mail die ik kreeg werkelijk is geleverd. Ik ga nooit meer bij fleurop bestellen en ga dan eerder de concurrentie opzoeken. Ok kende fleurop uit het verre verleden. Jullie zijn er flink op achteruit gegaan. Mij zien jullie niet terug.

Easy website

Thank you fun experience flowers were great my niece loved them

• Boeket

Ik vond het een zeer matig boeketje voor veel geld

Zie hierboven, vergeten om een foto te maken.

Snelheid en service

Wat een snelheid van leveren en wat een prima service; zondag besteld via de webshop en maandag, rond de middag, de levering.

• Boeket

Bloemetje besteld vanuit het buitenland

Een bloemetje besteld voor mijn zoon en schoondochter in Nederland vanuit Spanje. werkt perfect.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ