Filtre

Site is overzichtelijk

Vind het alleen moeilijk te kiezen omdat alle bossen op elkaar lijken, verschil maakt dan de prijs

Mooi en vers boeket

Het was een mooi boeket en snel en op tijd geleverd.

• Boeket

Supersnel geleverd en een heel mooi boeket

• Boeket

Veel keuze in assortiment en snel bezorgd

Ik laat niet regelmatig bloemen bezorgen. Dan is heldere website belangrijk. Info over snelle levertijd blijkt te kloppen. Projzen zijn goed. Zeer tevreden over Fleurop.

• Boeket

niet tevreden, oude bloemen die bij opening van boeket uit elkaar vielen

niet okay

• Boeket

Klantvriendelijk Kwaliteit van bloemen/ boeket Overzichtelijk met online bestelling

• Boeket

Buiten de bezorging om goed

Boeket zag er goed uit. Maar aan de bezorging mankeert wel wat. Telefoonnummer was bekend van de ontvanger Het heeft een paar uur aan het tuinhek gehangen, was iets verlept. Volgende maal hopelijk beter.

• Boeket

Ben heel content met Fleurop('s concept).

Fleurop werkt samen plaatselijke bloemenwinkels. Dat betekent dat online bloemen bestellen niet ten koste gaat van plaatselijke bloemenwinkels. Wellicht zouden die door massaal online bloemen bestellen hun zaak moeten sluiten. En dat zou zonde zijn. De plaatselijke bloemenwinkel is een parel in het winkelcentrum.

Super goed

Makkelijk, snel en goed

• Boeket

Snelle service en mooi boeket

Voor 12:00 uur besteld, rond 14:00 uur is er al een prachtige bos bloemen bezorgd.

• Boeket

Snelle levering van prachtige bos

Heel goed gegaan. Kon dezelfde dag nog geleverd worden. Ontvangers waren zeer enthousiast over de mooie bos en vriendelijke levering

• Boeket

De bos bloemen zag er echt heel mooi uit. Bedankt

Netjes op tijd geleverd Pracht bos bloemen.

• Boeket

Vorige keer enthousiast, nu nog afwachtend

Heb nog geen bevestiging gekregen dat mijn bestelling is bezorgd. De vorige keer kreeg ik van de klantenservice daar bericht van. Met bestellen vond ik het lastig dat ik opnieuw had te beginnen omdat er eerst een duurdere versie van het boeket kwam dan mijn bedoeling was. Kwam uiteindelijk wel goed. Zou fijner zijn als de goedkoopste versie als eerste staat. Wacht nog even af of ik van degene die heb gestuurd of van de klantenservice een reactie krijg of het boeket is bezorgd.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Prachtige bloemen, snel en correct bezorgd!

Bovenvermelde zin drukt al duidelijk mijn tevredenheid uit over de uitstekende dienstverlening van Fleurop en haar deelnemende bloemisten! Ga zo door! Everard

• Boeket

heel mooi en zeer goede kwaliteit, top

super

• Boeket

Mooie boeketten gemakkelijk te bestellen.

Erg tevreden met het bestelproces. Snelle levering van mooie boeketten.

• Boeket

Mooi boeket op de juiste dag

Al vele malen bloemen laten bezorgen! Top hoor

Niet helemaal tevreden

Bestellen was makkelijk. Boeket had ik groter verwacht voor dat geld ook al was het naar Zweden. Voor Nederland goed buitenland tegenvallen.

• Boeket

Uitstekende kwalitiet en goed verzorgt boeket dat optijd geleverd wordt.

Het is zeer prettig te kunnen vertrouwen op een correcte afhandeling van de bestelling. Helaas is het jammer dat ik uit de reactie van de ontvanger moet opmaken dat het toegevoegde kaartje niet bij het boeket zat.

• Boeket

Super mooi boeket en vrienden waren heel tevreden

Goede koop Voor herhaling vatbaar Veel assortiment Mijn winkel

Goed geregeld

Een prachtige bos bezorgd met alles erop en eraan Mijn complimenten.

Goed verzorgt boeket

Prachtige bloemen

Prachtige bloemen en geweldige klantenservice.

• Boeket

Zeer goede service, snel en een prachtig boeket!

Het bestellen ging eenvoudig, de service was goed, ik ben zelfs nog teruggebeld om door te geven dat de bezorger al onderweg was (binnen 3 uur!!). Het boeket zag er zeer mooi uit. Dank jullie wel.

Perfekt

Altijd snelle service makkelijke website mooie bloemen!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ