Filtre

Prachtige bloemen

Prachtige bloemen en geweldige klantenservice.

• Boeket

Zeer goede service, snel en een prachtig boeket!

Het bestellen ging eenvoudig, de service was goed, ik ben zelfs nog teruggebeld om door te geven dat de bezorger al onderweg was (binnen 3 uur!!). Het boeket zag er zeer mooi uit. Dank jullie wel.

Perfekt

Altijd snelle service makkelijke website mooie bloemen!

Zoals ik verwacht had

Goed om afstanden te overbruggen

• Boeket

Geweldig dat het zo goed is gedaan en erg mooi die bloemen heel erg bedankt.zal dit ook door geven aan mijn vrienden dat jullie het zo goed hebben geregeld voor mij

• Boeket

Het contact via mail was zoals het moet zijn. Het boeket was mooi. Dat vond trouwens iedereen die het boeket heeft gezien.

Netjes en snel geregeld

Ik had een bos bloemen besteld voor bezorging. Dit was snel geregeld en de volgende dag al geleverd. Ik had zelfs via de klantenservice nog gevraagd of de tekst op de kaart iets veranderd kon worden en hier werd gelijk positief op gereageerd. Prijs had iets lager gemogen maar verder top.

Prachtig boeket

Bezorgdatum moest gewijzigd worden, snel geregeld. Mooi boeket met verse bloemen

• Boeket

Mijn moeder is heel blij met de prachtige bos bloemen van fleurop.

Uitzonderlijk goede service

Ondanks dat ik een verkeerd adres opgaf is het bloemstuk toch bezorgd. Zelfs in een andere stad! Ik ben erg dankbaar voor deze uitstekende service. Ook de feedback van de klantenservice die mij het juiste adres wilde doorgeven verdient een tien! Daarnaast accepteerde men mijn aanbod niet om de extra gemaakte kosten te vergoeden… heel erg klantvriendelijk.

• Boeket

een erg tegenvallend bosje treurige bloemen. Voor een medium boeket had ik meer en voller verwacht.

Het bosje viel me erg tegen bij het zien ervan op een foto van de ontvangster

• Boeket

Great flowers but customer service can be improved

This is one of the rare flower delivery shops that does not contact the receiver. This meant if the receiver does not stay all day long at their residences, then they could unknowingly miss the delivery of the flowers. The online chat with a customer service representative was helpful and immediate. Prices are steep considering the location and province.

Schitterend boeket

Een prachtig boeket besteld voor mijn vrouw welke binnen een paar uur netjes bezorgd werd.

• Boeket

Netjes en op tijd afgeleverd

Prachtig boeket

• Boeket

Duidelijke site, mooie boeketten en snel te regelen

De boeketten zijn prachtig en voldoen aan de verwachtingen

Erg klein

Een middel boeket gekozen en laten bezorgen. Helaas was het boeket naar mijn mening echt ontzettend klein en totaal niet vergelijkbaar met de formaten op de website. Dit was erg jammer en voor mij ook de reden om hier niet meer te bestellen.

• Boeket

Gemakkelijk bestellen, prima kwaliteit en op tijd bezorgd!

Prima website met mooie boeket keuzes. Bezorgde boeket was als besteld. Snelle bezorging binnen 5 uren. Zeer tevreden!

• Boeket

Snelle levering van prachtig boeket

Geleverd door Ron de Vries Heerhugowaard, wederom TOP!!

Prachtige bos bloemen

Fijn dat het zo snel bezorgd kan worden en een prachtige bos bloemen.

Mooi boeket. Top geleverd

Gemakkelijk, snel, Betrouwbaar

Vers en op tijd bezorgd

Kwalitatief perfect op fronten van versheid en bezorgtijd. Dit is klantenbinding.

• Boeket

Had meer van het boeket verwacht / wel snel bezorgd

Had 's morgens de bestelling gedaan en werd na de middag geleverd, dus qua snelheid top! Had alleen wat meer van het boeket verwacht - ietwat oudbollige standaard boeket terwijl ik een groot boeket besteld had

Tegenvaller

Voor de prijs die je betaald vind ik het bosje bloemen echt tegenvallen. Ik had een middel maat boeket besteld maar wil niet weten wat een klein boeket dan is.

• Boeket

Binnen een paar uur waar de bloemen geleverd!

Goede ervaring

• Boeket

Besteld direct antwoord en op de dag dat het geleverd werd kreeg ik direct bericht

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ