Filtre

Tegenvaller

Voor de prijs die je betaald vind ik het bosje bloemen echt tegenvallen. Ik had een middel maat boeket besteld maar wil niet weten wat een klein boeket dan is.

• Boeket

Binnen een paar uur waar de bloemen geleverd!

Goede ervaring

• Boeket

Besteld direct antwoord en op de dag dat het geleverd werd kreeg ik direct bericht

• Boeket

Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het boeket geleverd werd. Snelle levering. Bestellen met Fleurop bon en bijbetaling was niet zo duidelijk. Mooi boeket!

• Boeket

alles volgens afspraak, prachtig boeket

Boeket was erg mooi en ontvanger heel blij. Dat is t belangrijkste. Ook fijn dat het precies op de tijd werd geleverd die ik had gevraagd. gewoon niks op aan te merken dus. Aanrader!

• Boeket

Prachtig, vers boeket bezorgd.

Gemakkelijk te bestellen, grote keus in boeketten en keurig op tijd bezorgd.

Snelle afwikkeling

Boeket naar Australië gestuurd, volgende dag werd xoals beloofd ( op plaatje) mooi vol bos afgeleverd. Top

Snel en mooi boeket

• Boeket

Een prachtig boeket zoals ik het bedoeld heb!

Een super boeket met mooie variatie aan bloemen, goed vers en prachtig opgemaakt. Dank jullie wel!!

• Boeket

Mijn mening aangepast, boeket is uitstekend afgeleverd.

Ik heb mijn mening herzien, boeket is op juiste plaats aangeikomen en zeer mooi gevonden. Loes Ceha, Roosendaal bestemming boeket: Schout bij Nacht Doormanlaan 18, 2243 AL Wassenaar

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Mooi boeket en super klantenservice

Ik had een boeket en knuffel besteld. Dat ging lekker makkelijk via de website. Toen helaas een mailtje uitbleef dat de bestelling bezorgd was wilde ik gaan bellen. Maar, voordat ik dat kon doen belde een vriendelijke vrouw me op en vertelde dat de bloemen nog niet bezorgd konden worden omdat er geen gehoor was bij zowel het opgegeven adres als bij het zoeken van telefonisch contact. Er is een briefje achtergelaten dat het boeket en de knuffel opgehaald kunnen worden. Dat was fijn om te horen en vind ik super goed geregeld.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

ik vond het heel fijn dat m'n geld niet weg was omdat ze niet thuis was

ik vond het heel fijn dat m'n geld niet weg was omdat ze niet thuis bleek te zijn

Super!!

Heel fijn bedrijf. Mooie boeketten, top service en duidelijkheid.

• Boeket

Het boeket is na overleg alsnog bezorgd.

na aanvankelijke problemen met de juiste bezorging is na overleg toch nog alles goed gekomen. Dat is goed overgekomen.

Mooi boeket

Prachtig bouquet

Veel keus op de site en meerdere foto's van het bouquet van mijn dochter toegestuurd gekregen die er superblij mee is. Iets moois op tafel om van te genieten tijdens de laatste weken van haar zwangerschap!!!

• Boeket

zeer overzichtelijk en goede communicatie

bestelling verliep vlot, wordt goed op de hoogte gehouden en de communicatie is top

• Boeket

Makkelijk en perfect geregeld!

Prachtig boeket makkelijk besteld. Is keurig verzorgd en op tijd geleverd! Ook de updates waren prima !!

• Boeket

Mooie bloemen, netjes bezorgd.

• Boeket

Blije ontvanger! Zou het als verzender wel fijn vinden om ook een bevestiging van Fleurop te ontvangen dat het boeket is bezorgd.

Fleurig boeket bloemen

Vrolijk bos bloemen samengesteld door een topbloemist!

snel en mooi boeket

snel en mooi boeket

Zeer prettig verlopen

Fijne en duidelijke web site en makkelijk met bestellen

• Boeket

Prachtig boeket, nette bezorging.

Het was een prachtig boeket, in een mooie vaas keurig bezorgd. De bloemen zijn érg goed, daar heb je zeker 2 weken plezier van.

goed hoor

makkelijk voor als je niet in de buurt woont

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ