Filtre

Ontvanger was blij, ikzelf minder

Ik ben tevreden met het bestelproces, de keuze, en de bezorging (die was snel, verder kan ik daar niet over oordelen). De ontvanger wist natuurlijk niet welk boeket ik had uitgezocht, maar dit boeket was veel eenkleuriger en wilder dan ik had uitgezocht. Ik was dus zelf teleurgesteld, want ik had juist met zorg deze uitgezocht. Ik wilde dit al laten weten maar daar had ik nog geen tijd voor. Ik wil de bos wel delen maar ivm privacy niet in een openbare review.

Te klein boeket

Zeer teleurgesteld in Fleurop. Voor ca euro 70 een veel te klein boeket gekregen.

• Boeket

Mijn ervaring met fleurop is uitstekend

De ontvanger heeft een foto van het boeket gestuurd. Ze zijn blij en het ziet er prachtig uit

• Boeket

Prachtige rozen! Bezorging mooi op tijd! Uitstekende verzorgde manier van presenteren! Heel tevreden!

• Boeket

Een vrolijk en wat kleiner plukboeket

Een vrolijk plukboeket "groot" besteld. Dat is subjectief natuurlijk, vrolijk en groot. Vrolijk vond ik het zeker, groot allerminst. Nu zijn bloemen overal "schreeuwend" duur, toch was dit voor mij uit verhouding.

Snel en professioneel

Ik heb het boeket niet persoonlijk gezien, alleen voor iemand besteld, maar ik moet zeggen dat het heel snel werd bezorgd. Ik rad deze bedrijf van wel.

• Boeket

Mooi boeket op het goede moment geleverd

De ontvanger was er heel blij mee.

• Boeket

De bos bloemen afgeleverd zonder kaart met boodschap.

De bos bloemen was prima. Maar de kaart zat er niet bij waardoor de ontvanger geen idee had van wie de bos kwam. Slordig. En in dit geval ook heel vervelend. Fleurop heeft uiteindelijk de boodschap voorgelezen. Dat was voor de ontvanger voldoende, maar voor mij niet.

Tegenvallende bloemen

Niet als verzender maar als ontvangen heb ik een tegenvallende ervaring. 10 augustus heb ik een grote mooie bos bloemen via Fleurop ontvangen ( van een bloemist uit Klundert). Nog geen 2 dagen later vielen de eerste bloemen al uit en zondag waren al heel wat bloemen verlept. Zelf heb ik deze week bloemen via Fleurop verstuurd en ik denk dat het boeket 40 euro gekost heeft. Ik snap dat het een natuurproduct is maar als bloemen zo snel uitvallen/dood gaan, zijn het meestal geen verse bloemen. Voor dit geld mag je dat wel verwachten.

heel goed

heel goed je doet wat is afgesproken bij de bestelling.

• Boeket

Een betrouwbaar bedrijf wat doet wat het belooft!

Het bestellen van bloemen is digitaal gemakkelijk te regelen. De bloemen die ik had besteld waren fris en mooi, de ontvanger was er erg blij mee en had ‘nog nooit zo’n mooi boeket’ gezien. Waarom dan niet vijf sterren? Dat heeft te maken met de prijs want je betaalt er wel heel veel voor…

Prima gedaan!

• Boeket

Mooi boeket maar totaal anders dan besteld.

Mooi boeket maar totaal anders dan hetgeen besteld was. Alleen de kleur kwam overeen. Was geen veldboeket. Tevens hebben de bloemen helaas ook niet lang gestaan.

Mooie bloemstukken

Makkelijk bestellen mooie bloemstukken . Alleen zou bevestiging krijgen als de bloemstukken bezorgt waren. Dat heb ik niet gekregen .

Een dag te laag bezorgd, wel voor 14 uur besteld

Het boeket was voor 14 uur besteld vrijdag 11-8. Werd pas zaterdag na 14 uur bezorgd. Erg jammer omdat op 11 aug het een jubileumdag was. Verassing effect was weg. Omdat ik er naar moest vragen of bloemen bezorgd weten. Nee dus.

Mooie bos bloemen

De bloemen zijn prachtig en goede kwaliteit. Ook netjes bezorgd op aangegeven moment. Ik vind de bezorgkosten wel wat aan de hoge kant en daarom zal ik niet vaak gebruik gaan maken van deze service.

Mooie bos

Mooie bos bloemen, alleen twee dagen eerder bezorgd dan aangevraagd.

geweldig

fijne service een goede boeken

• Boeket

Prima product met een goeie bezorging

3 bloemstukken laten maken en zag er perfect uit

• Boeket

Makkelijk besteld en mooi geleverd

Prima verzorgd

• Boeket

Leuke verrassing, jammer van het kaartje.

Ik had nog extra nagebekd dat het kaartje aangepast moest worden. Ik had van ❤️-e getypt maar bij de bevestiging kwamen er twee vierkantjes te staan. Helaas was dit niet aangepast.

Geweldige seervixe

Laat bestellt maar super snell gelevert dus moeder zerreden met haar zoon

• Boeket

mooie bos, wat laat bezorgd

de bloemen waren prachtig ook een grote bos. alleen was het wat laat bezorgd om 15.30 uur. de jarige had tot 12 uur zitten wachten maar moest toen echt weg. de bloemen waren netjes in de klaargezette vaas geplaatst, in de gang.

Mooi rouwboeket

Ze hebben een mooi rouwboeket gemaakt.

Enigszins teleurstellend

Ik kreeg geen bevestiging van levering en moest de volgende dag bellen om te vragen wat er was gebeurd. Mijn vriend was niet thuis, dus ze hadden het bij een buurman achtergelaten, maar wisten niet zeker welke. Dit gaf me wat stress en uiteindelijk heb ik mijn vriendin een sms gestuurd om te vragen of ze ze had gevonden; volgens mij de verrassing een beetje verpestte was. Hoewel ze blij was met de bloemen!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ