Filtre

• Boeket

Prima, behalve dat de tekst niet correct was.

Opgegeven "A Go GO". De laatste GO stond er niet op.

Mooie bloemen

Mooie bloemen, vlot bezorgd, de klantenservice was goed bereikbaar toen ik een wijziging moest doorgeven. Wel prijzig!!

• Boeket

Mooie bloemen,snelle bezorging altijd goed!

• Boeket

Mooi boeket bezorgd in Spanje.

• Boeket

Mijn zus zei dat ze nog nooit zo’n mooi boeket bloemen had ontvangen dus dat zegt genoeg

Slecht

Ik had per ongeluk de bezorgdatum 1 dag later gekozen. Direct gemaild en de volgende ochtend gebeld om dit te melden. Per mail en telefonisch werd mij beloofd dat de bloemen alsnog op de juiste bezorgdatum geleverd zouden worden. Helaas werd er niets geleverd. Weer gebeld, erna werd mij nu beloofd dat ze die ochtend alsnog geleverd zouden worden. Ik was op het bezorg adres de hele ochtend en de bloemen zijn niet geleverd. Om 13 uur weer gebeld…. Uiteindelijk zijn ze afgeleverd op het bezorgadres, alsnog te laat en teveel moeite moeten doen om de bloemen bezorgd te krijgen. Had ze beter zelf mee kunnen nemen uiteindelijk.

• Boeket

Mooi boeket voldeed aan de verwachting

• Boeket

lekker makkelijk te bestellen en zelfde dag nog geleverd.

heel goed

Snel en behulpzaam

Bestellen ging makkelijk. Ik had alleen een verkeerde bezorgdatum ingevuld. Een dag te laat. Na een telefoontje hebben ze dit aangepast

Uitstekend geleverd vanuit NL in New Zealand

Netjes optijd uitgeleverd in de juiste kleur in new Zealand. Helemaal goed dus .

• Boeket

Wat boeket betreft, niet de bestelling

Goedemiddag Na veel boeketten hebben gezien, bij Topbloemen enz. kwam het maandboeket augustus Laetitia middel 32.95 als een van de mooiste over. Helaas het boeket wat ik had besteld, zag er heel anders uit. Uiteraard voor de jarige een mooi boeket, maar dit was niet mijn keuze. Ik vond dit heel jammer, je besteld iets, en je krijgt een gemengde bos bloemen. Zo heeft het geen zin om een boeket uit te kiezen. Vriendelijke groet, Ali Berger

• Boeket

Goed boeket maar ik mis de condoleance boeketten

Geen bericht.

Geen bericht dat de bloemen zijn afgeleverd, bezorgd!

• Boeket

Doet wat het op de verpakking belooft!

Bestellen was makkelijk. Website overzichtelijk. Kaartje er bij was eenvoudig te regelen. Prettig dat je meerdere malen de gelegenheid krijgt om je bestelling te controleren of aan te passen. Bloemen werden op afgesproken moment afgeleverd en zagen er het zelfde uit als op de foto op de website. Eigenlijk precies wat ik had mogen verwachten.

Groot succes

Het boeket is prachtig, eigenlijk nog mooier dan op de foto vam de site stond afgebeeld. De bezorging was keurig op tijd, en volgens mijn vriendin door een heel vriendelijke en vrolijke man. Zou het zo weer doen en zeker aanraden. Ook de bonbons vielen in een goede smaak.

• Boeket

Ben zeer tevreden over Fleurop. Soms zijn de boektten wel wat klein voor de prijs die je betaald vandaar geen 10. Zijn wel altijd mooie bloemen en snel geleverd.

• Boeket

Goede informatie vooraf en achteraf

• Boeket

Ik had om 9.00 uur bloemen besteld en kreeg om 10.00 uur een appje: dank voor de mooie bloemen! Snel en mooi, wat wil je nog meer?!

• Boeket

Dat is pas snelle service

Op 9 augustus net even voor 12.00 uur had ik bij Fleurop een bos bloemen en een fles wijn met een kaart besteld. Rond 14.00 uur dezelfde dag kreeg ik een bedank apje, voor de mooie bos bloemen en de fles wijn. Zo snelle service heb ik nog nooit mee gemaakt. Sjapoo Fleurop

• Boeket

Veel geld voor een boeketje

Bloemen laten bezorgen in het buitenland. Op de foto leek het heel wat. Gekozen voor een medium boeket. Uiteindelijk waren er een paar bloemen bij elkaar gepakt.

Zeer goed verzorgd

Fantastische service

Fijne en goede service vanuit Tiel. Mijn ouders waren blij met de bos en een zeer vriendelijke man aan de deur. Altijd fijn om bij jullie bloemen te bestellen, bedankt en tot de volgende!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ