Filtre

Super mooi boeket dat heel erg snel (binnen 30 min) na betaling werd geleverd. Super service. Al meerdere keren op hen beroep gedaan

• Boeket

ontvanger is er blij mee

Tijdig bezorgd en de ontvanger vind het een mooi boeket

Prima en snel bezorgd.

Ik heb het boeket zelf niet gezien maar de reactie van de ontvanger was heel positief.

• Boeket

Prachtig boeket geworden waar de ontvangers erg gelukkig mee waren. 50 jaar huwelijk waardig

• Boeket

Prima behandeling en aflevering!

Goed, correct, op tijd.

• Boeket

Het was goed te regelen. Ontvanger was zeer verrast met het mooie boeket.

Prima gegaan

Bestelproces verliep goed en bezorging is prima verlopen en voor 2 verschillende adressen. Zou wel handig zijn dat je meerdere bezorg adressen in één bestelling kan aanmaken.

• Boeket

Prachtige verse bloemen en goede service

Bloemen van bloemisten aangesloten bij Fleurop zijn altijd vers en de boeketten zijn prachtig. Een makkelijk te navigeren website en goede service maken het af. Top.

• Boeket

Zeer goede service en kwaliteits bloemen

Ik heb al een paar keer een hele goede ervaring met fleurop Ik bestel bloemen bij hun voor in australie,die fleurop regelen voor mij. Al 2 of 3 x gedaan. Prachtige bloemen hebben ze,en goede kwaliteit,en een goede service. Ik ben heel tevreden over fleurop

Super goed gegaan

Mini bos

Ik had een boeket van 22,50 besteld en heb later een foto gekregen van 't resultaat. Veel te kleine bos, zag echt armoedig uit. Bestel nooit meer online, waardeloos.

Goede communicatie, perfecte service

Via de site een rouwboeket besteld. Volgende morgen gebeld door een aardige dame en ze gaf wat tips en vroeg of het brengen eerder kon. Ik dacht niet dat het zo snel geleverd kon worden, dus dat was perfect. Het bloemstuk zag er perfect uit.

Prima verzorgd, mooi boeket

Goede ervaring

Snelle levering!

prima service

• Boeket

Mooi boeket, op tijd bezorgd!

Boeket leek erg op voorbeeld, top!

• Boeket

Makkelijk te boeken, veel opties.

Waarom heb ik telefoonnummers moeten invullen als de bezorger er geen gebruik van maakt en een bericht "Helaas was de ontvanger niet thuis" achterlaat? Graag telefoonnummers uit uw administratie verwijderen!

• Boeket

Probleemloos en….een prachtig boeket!

• Boeket

Op tijd bezorgd en mooie kwaliteit bloemen

• Boeket

Prima ervaring. Veel keuze qua bossen bloemen. Wat ik jammer vind is dat ik geen 2 bosjes tegelijkertijd kon bestellen. De keuze in kaartjes was ook zeer beperkt.

• Boeket

Ga zo verder!! Super goed !!!

super handig

Ik vind het een super service. Ik hoorde dat mijn zus met spoed was geopereerd en dezelfde dag had ze mijn bloemen!! En een mooi boeket!

• Boeket

Mooie bos, maar te klein

Beste, Ik vond het een hele mooie bos bloemen, echter had ik een grote bos bloemen besteld waar ik graag zoveel geld aan uit gegeven had, maar het was toch echt niet groot. Op basis van deze bos bloemen weet ik niet of ik het op deze manier nog wel eens doe. Vond het echt geen goede verhouding op het gebied van de kosten tov de bloemen.

Uitstekend!

Boeket dat ik bestelde was precies als op het plaatje. Echt prachtig! Heel tevreden.

• Boeket

Briljante uitvoering van wat er ingekocht en gevraagd is.

De ontvangers hebben nlijk gegeven dat hetgeen bij hun is afgeleverd top is.

Prachtig boeket, makkelijk te bestellen

Prachtig boeket, makkelijk te bestellen