Filtre

Redelijk goed.

Het boeket is erg klein, dat viel tegen. Verder alles in orde.

• Boeket

Netjes op tijd mooie bloemen

Geen bezorg bevestiging ontvangen

Besteld en betaald maar nooit een bezorg bevestiging ontvangen. Beetje vervelend.

Netjes bezorg mooi boeket

Ontvangers had ik gebeld om te feliciteren.ik vroeg of ze de bloemen mooi vond masr ze had niets ontvangen.in brievenbus laten kijken daar lag briefje waar het was .afgegeven want ze tijdens bezorging niet thuis.foto gezien een fleurige bos .

Mooi boeket, snel bezorgd

Voor een collega op afstand een gemengd boeket besteld. In werkelijkheid een nog mooiere en vollere bos dan op de foto.

Supergoed

Bos bloemen laten bezorgen, alles verlopen volgens afspraak

Een prachtig boeket

Een prachtig boeket.

• Boeket

Ontvanger was erg blij met het mooie en forse boeket

Keurig op tijd bezorgd en ontvanger was erg blij

• Boeket

Vond het fijn dat er een nieuw boeket is aangemaakt om dat de levering was misgegaan

• Boeket

De bestelling is netjes op de datum afgeleverd, en het boeket was prachtig.

Bestellen was makkelijk, en het boeket was mooi en op tijd afgeleverd!!

Zo gezged, zo gedaan

Gemaak in besteling en goede service geleverd

Mooie bloemen

Goed assortiment

Heel mooi boeket!

De ontvangers zijn er heel tevreden mee! Het staat er na een week nog heel mooi bij.

Handig en prima verzorgd

Ruime keuze en gemakkelijk te bestellen. Keurig bezorgd.

• Boeket

Mooi boeket en snel geleverd.

• Boeket

Heldere website en op tijd bezorgd!

eenvoudig te bestellen

Eenvoudig te bestellen en vriendelijke behandeling als er probleem is. Mooie boeketten.

Goede service, tijdige levering

volgens de ontvanger was het een prachtig boeket, dus ik neem aan dat we waar voor geld hebben gekregen. Het boeket werd voor de deur neergezet, ontvangers waren niet thuis. Gelukkig rustig dorp, maar neem aan dat wanneer dit in een stad was gebeurd, dat het boeket er niet lang zou hebben gestaan.

• Boeket

De bestelling is bezorgd op de aangegeven tijd.

Het bestellen is gemakkelijk de ontvanger was blij met haar boeket.

Tot nu toe pefect

Van begunstigde hoor ik steeds dat het prachtige boeketten waren...

Goed, snel en gemakkelijk

Het was gemakkelijk om een boeket te bestellen en ook het betalen verliep moeiteloos.

Geen bevestiging

Als je op zaterdagochtend langs de bloemenmarkt loopt en je moet even daarna bloemen online bestellen omdat ze in een andere stad bezorgd moeten worden dan is het altijd even schrikken wat de prijs is. Maar goed dat is een gegeven. Daarna heb ik niets meer gehoord, Geen bevestiging dat het bezorgd is etc. Omdat de ontvanger ernstig ziek is wil ik die niet lastig vallen met de vraag of de bloemen zijn aangekomen. is wat ongemakkelijk.

• Boeket N.v.t.

Slechte opvolging en communicatie

De ontvanger was niet thuis. Fleurop neemt bloemen mee. Ik weet tot nu toe nog steeds niet of de bloemen in ontvangst zijn genomen door ontvanger. Communicatie in voortraject was goed. Update: er kwam meteen een actie van Fleurop nav een bericht van mij. Fleurop heeft alles super goed afgehandeld!!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Eenvoudig te bestellen en veel keus!

Er is genoeg keus en het bestellen gaat heel makkelijk. Het is alleen jammer dat je nergens een gewenste bezorgtijd kunt aangeven. Ik snap dat het voor de bezorgende bloemist geen doen meer is als iedereen een ander (of juist hetzelfde) tijdstip kiest. Maar in mijn geval waren de mensen bij wie de bloemen bezorgd moesten worden, ‘s nachts thuisgekomen van vakantie en om 9.00u stond de bloemist al aan de deur. Zij sliepen toen nog en moesten alsnog later op de dag hun bloemen zelf gaan ophalen. Dan is voor mij het leuke van een bloemetje laten bezorgen er al af.

Slecht

De bloemen vallen na twee dagen al uit, nu op de vierde dag is het al een lelijke bos. Ik had dit niet verwacht voor zo'n dure bis bij Fleurop! En foto uploaden lukt niet via deze site.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ