Filtre

Geweldig.

Prima service en prachtige bloemen.

Easy and great service

Fantastic flowers!

• Boeket N.v.t.

Prachtig boeket en snelle levering

Excelent service!

First successful time to order a beautiful bucket flowers in italy! Worth the choice and the money! Thank you!

Mooie bloemen en op tijd bezorgd

Mooie bloemen en op tijd bezorgd

• Boeket

Goed boeket en keurig op tijd geleverd

Ok

• Boeket

Goede snelle service, prachtige bloemen

We hadden een rouwboeket besteld die werd dezelfde dag bezorgd en zag er prachtig uit! Heel erg tevreden ook dat we via de mail op de hoogte werden gesteld over het proces. Dik tevreden!!

Alles goed geregeld

Mooi boeket en netjes afgeleverd

moet je zelf verzinnen!

Hele goede ervaring. Zeer goede prijs prestatieverhouding!

Mooi boeket

• Boeket

Gebeld en prima te woord gestaan voor de mogelijkheden bezorgen. Mooie bos bloemen waar mijn familie erg blij mee waren.

• Boeket

Zowel de ontvanger als de bestelster zijn heel tevreden over Fleurop!

Heel tevreden!

• Boeket

Mooi bouquet! Prompt bezorgd.

• Boeket

Prima service en goede kwaliteit

Boeket viel enorm in de smaak!

• Boeket

Top kwaliteit en levering!

Bloemetje besteld, betaald, werd op tijd geleverd op een zaterdag en bloemen stonden er prachtig bij. Denk dat ze wel 3 weken halen in huis. Top kwaliteit!

• Boeket

Omdat ik dezelfde dag nog iemand, die ver bij mij vandaan woont, wilde verrassen met bloemen hoopte ik op de mogelijkheid dat er een bedrijf was dat zoiets deed….en dat werd het oude vertrouwde merk fleurop! De bloemen zijn snel en mooi verpakt geleverd, aanrader

Fijne website, snelle service

Veel keuze aan boeketten. Leuk dat je er een kaartje bij kan doen.

Prima snelle levering

Om 10:00 in de ochtend bloemen online besteld en dezelfde middag al bij de klant geleverd. Top

Top bezorgdienst

Mooie boeketten met veel zorg gemaakt en de levering is perfect zelfs met een datum inplannen 2 of 3 weken vooruit!

Volgens afspraak correct geleverd

Niet zoals verwacht

Ik heb 70 euro betaald voor een boeket met 8 rozen. Op de site zag het boeket er vol en rijk uit. Maar uiteindelijk toen ik een foto kreeg van de jarige job schaamde ik me kapot.

• Boeket

Dat het bij jullie super is en de bloemen ook

Mooi boeket

Super tevreden over de kwaliteit en de service.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ