Filtre

Goeie bloemen, snelle service

Mooi boeket, leuk met n fles Prosecco erbij. Ik wilde de fles er later bij bestellen… dat kon niet via de website, maar ik ben goed geholpen door de Fleurop klantenservice (aan de telefoon). Toen lukte het toch!

Zeer slecht!

Een bloemstuk besteld voor levering in Spanje met een condoleance kaart erbij, helaas wordt het bloemstuk niet geleverd! Wij hebben 2 maal contact opgenomen maar helaas. Na een week kregen we te horen dat er 1 bloem niet op voorraad was. Dan zorg je a}voor een andere bloem b}vraag je de klant of dit goed is. Dit had binnen 1 minuut geregeld kunnen zijn. Diep triest dat iemand een week later pas de bloemen krijgt.

Correcte afhandeling.

Ik heb een blije reactie gekregen van de ontvanger. Dus ik ben tevreden.

Proma

Goedemorgen keuze.

prima service

Alles volgens afspraak en naar wens

• Boeket

Mooie, verse boeketten. En levering op gevraagde dag.

Prachtig

Rouwboeket besteld in verband met de reisafstand bij Fleurop. Dit ging vlot en heel eenvoudig via de website. Bij de uitvaart het boeket gezien en het was erg mooi en goed verzorgd.

X

• Boeket

Snelle en zorgvuldige bezorging van prachtige bloemen en vaas.

• Boeket

28 euro betaald (ex 6,95 bezorgkosten) en bos bloemen waren het niet waard. Goedkope bloemen en mager bosje.

Prima geregeld

De website is duidelijk en ook een goede terugkoppeling van het afleveren van het boeket. Verder nog niet het boeket kunnen zien, dus ik hoop dat de prijs-kwaliteit verhouding goed is.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Goede producten, tijdig afgeleverd.

Prima, blij mee!

Zie hieronder

Duidelijke communicatie en foto van de geleverde bloemen.

Niet afgeleverd

De bloemist is aan de deur geweest, maar dacht ten onrechte dat wij niet thuis waren. Heeft niet de moeite genomen om zijn telefoon te gebruiken

• Boeket

Was op tijd en super bos!

Was op tijd en super bos!

• Boeket

Heel goed; zo als altijd!

Heel goed; zo als altijd! Maakelijk online besteling, goed keuze, geweldig ervaring!

• Boeket

Levering kwam in 2 delen over 2 dagen en verkeerde kleur.

Ik had een PAARSE orchidee besteld met luxe chocolaatjes als een verjaardags kado. Op de dag dat de bestelling dus moest komen kwamen alleen de chocolaatjes en kreeg de ontvanger de mededeling dat het tweede helft van de levering de volgendedag komt. De volgende dag is deze in de middag geleverd maar het was geen PAARSE orchide maar een witte.

• Boeket

Perfect, werd zelfs even nagebeld

Dit keer weer als vanouds zoals ik dat gewend ben, maar ook de voorlaatste is uiteindelijk geheel naar wens opgelost. Kijk, daarom mag je jezelf na 100 jaar Koninklijk noemen!

Sensational!

Everything went as always! Superb!

Super snel

Snelle bezorging, vriendelijke bezoekers en optijd en super mooie verse boeketje Dit is herhaling vatbaar

• Boeket

Prima bos maar extreem duur voor wat je krijgt

Mooie kwaliteit bloemen maar een vrij dure bos in verhouding tot de grootte

goede keus gedaan

Weinig ervarig ermee . maar goed gegaan

• Boeket

Bosje bloemen besteld en kon volgende dag op afgesproken tijd bezorgd worden

• Boeket

Prachtige boeketten en keurige bezorging

• Boeket

Goede website en keurig bezorgt.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ