Filtre

Heel tevreden!

Het boeket was makkelijk te bestellen op de website. Het is op tijd bezorgd en het boeket zag er prachtig uit. Kortom heel tevreden!

2 boeketten besteld 2 keer verzendkosten naar een en hetzelfde adres

Je kunt niet 2 verschillende boeketten in een keer bestellen naar een en hetzelfde adres dus betaal je twee keer verzendkosten diep triest en als antwoord krijg je ja wordt van twee verschillende bloemisten gebracht maar das dus niet mijn probleem bestel bij een en dezelfde site dus laatste x fleurop dikke onvoldoende

• Boeket

Bos zonnebloemen is mooier als verwacht

Top. Mooiere bis bloemen als verwacht

• Boeket

Prachtig boeket van hoge kwaliteit

Prachtig boeket van goede kwaliteit Geleverde boeket was conform de afbeelding op internet Keurig op tijd afgevoerd

• Boeket

Zo makkelijk om iemand blij te maken

2 dagen achter elkaar een dierbare jarige aan de andere kant van het land. 2x zo’n mooi boeket bezorgd door fleurop! Schitterend én op de juiste dag. ❤️

• Boeket

Bezorgt niet op afgesproken dag

Reden te weinig bezorgers, oplossing uiteindelijk okay en bezorgkosten retour. Wel erg jammer als je iemand juist die dag wat wil geven.

• Boeket

Boeket mooi en op tijd bezorgd

Prachtig boeket

Het boeket zag er prachtig uit met goede variatie van bloemen. Een plaatje in de vaas.

Betrouwbaar, prachtig boeket, in Suriname afgeleverd

Betrouwbaar, prachtig boeket, in Suriname afgeleverd

Super boeket

Op tijd geleverd en de bloemen zoals afgebeeld staan. Ga zeker vaker een boeket bestellen

• Boeket

mooie bloemen , alles zoals je verwacht , ben heel blij

Prachtige bloemen

Een bos bloemen laat in de avond besteld, de volgende dag was het er al. Een hele mooie prachtige bos (met echt veel bloemen). Top service!

Goeie klantenservice mooie bloemen

....

• Boeket

Snelle en goede service en prachtig bloemstuk

Fleuron is gewoon altijd goed. Snelle service en een prachtig rouwstuk geleverd.

Verder goed bezorgd

Jammer dat er bepaalde bloemen er niet in zaten.vandaar 4 sterren.

Fantastische ervaring!!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Snel, goed, betrouwbaar

Precies wat ik nodig had op dat moment.

TOP.

Blij met Fleurop.

• Boeket

Goede service en juiste product geleverd

Op tijd en netjes afgeleverd.

Alles Perfect, héél goed

Alles Perfect, héél goed

Prachtig

Royale mooie bos, op tijd bezorgd door vriendelijke man.

• Boeket

Geweldige service en mooi boeket

Goeie, duidelijke website en prima service

Fantastisch!

Mooi boeket bezorgd en aardige woorden van de bezorger, precies wat ik mijn. 92-jarige tante wilde geven!

• Boeket

De sevice was snel. Top! Maar de boeket viel tegen. Het leek wel of we een middel boeket besteld hadden, terwijl we toch een groot boeket besteld en betaald hadden. En de kleuren van het boeket waren ook totaal anders dan het plaatje. Wel een beetje teleurgesteld!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.