Filtre

Mooi boeket en goed afgeleverd

Snelle en goede verzorging

Er is een ruim assortiment om uit te kiezen. En inderdaad, voor 12u besteld is dezelfde dag bezorgd. Erg goede service.

• Boeket N.v.t.

Ontvangers in US zeer blij met boeket

Matig

Kan tijdens de bestelling de bloemen niet uitzoeken Zag ook niet hoe het boeket er uit zag Bij de uitvaart zag ik ook de bloemen niet

• Boeket

Prachtige bloemen, makkelijk besteld en snel geleverd, op het afgesproken moment. Het kon zelfs bij het uitvaartcentrum bezorgd worden. Erg bedankt hiervoor Fleurop. Dit hielp toch een klein beetje bij het verwerken van ons verdriet.

prima service

GEWELDIG!!!!!!!

Mijn vriend die het bouquet heeft gekreken zei "This is the most beautiful bouquet I have EVER received!!!" :-)

• Boeket

Matig boeket niet in overeenstemming met bestelde boeket. Boeket gedumpt in de gang en niet afgeleverd op adres.

• Bestelgemak N.v.t.

Snel prachtige planten

Eenvoudig om een bestelling maken. Snelle bezorging Prachtige planten

Correct uit gevoerd

Perfect geregeld

Snel geregeld. Prachtig boeket. Info na levering

• Boeket

totaal niet het (veld) boeket wat ik heb uit gezocht, erg lelijk zelfs....

totaal niet het (veld) boeket wat ik heb uit gezocht, erg lelijk zelfs....

• Boeket

Mooi boeketten, en het gemak van bestellen

Precies zoals gehoopt

Gemakkelijk besteld, op tijd bezorgd en het boeket was prachtig. Top!

• Boeket

Hele mooie bos, boven verwachting, top!

Ontving al snel na bezorging een foto van het boeket, mooie bos, groter dan verwacht.

• Boeket

prachtig boeket op tijd bezorgd

De geadresseerde was niet thuis en toen is het boeket bij de buren afgeleverd. De geadresseerde ontving hierover een kaartje in de bus Heel fijn dat je als afzender precies op de hoogte wordt gehouden waar- en wanneer de bloemen zijn bezorgd.

• Boeket

Mijn opa had zijn bloemen binnen een paar uur

We wonen ver weg van mijn opa en het gaat niet zo goed met hem. Dus hebben we bloemen, een kaartje en een teddybeer voor hem besteld. Het kwam binnen een paar uur aan en hij was er heel erg blij mee. Top service. Het boeket zelf hebben we niet gezien, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar hij was er in ieder geval erg blij mee!

• Boeket N.v.t.

De bloemen zijn 2 dagen te laat bezorgd

Excuseer, maar de bloemen zijn 2 dagen te laat bezorgd, mocht er dan een berichtje gekomen zijn, zou ik het nog begrijpen, maar gewoon niets….

Erg prettig

Snel besteld, en netjes bezorgd

• Boeket

Netjes. Goed bezorgd en op de afgesproken dag. Netjes een email dat het bezorgd is!!

• Boeket

Goede online service. Het boeket is dezelfde dag nog afgegeven.

Toppie

Wordt echt goed geregeld!

Niet altijd even betrouwbaar

Na 10 bestellingen zijn er 2 niet aangekomen. Er zou een briefje door de postbode door de deur zijn gedaan. Geadresseerde hebben die niet ontvangen. Door het late constateren werden de bloemen alsnog afgeleverd, alleen waren deze dagen ouder.

• Boeket

Ander rouwboeket dan besteld pas geleverd, toen ik gebeld had.

Afgelopen vrijdag 28 juni had het rouwboeket dat ik op maandag had besteld geleverd moeten worden bij het crematorium. Vrijdagavond checkte ik of dit was gebeurd, maar kon nergens een bevestiging vinden. Dus een mail gestuurd naar de klantenservice. Zaterdagochtend direct om 8.30 uur gebeld en gevraagd of het boeket al geleverd was. Na een paar minuten in de wacht, werd verteld dat dit het geval was, dus ik was gerust. Men was vergeten de order af te melden. Om 10.30 uur kwam ik aan bij het crematorium waar net een rouwboeket bezorgd werd. Toen ik na de plechtigheid langs de kist liep, stond inderdaad daar het net bezorgde rouwstuk, in andere kleuren, dan besteld, maar met mijn naam op het lint. Dus als ik niet gebeld had, dan was het er niet geweest. Dit kan gebeuren, maar ik vind het erg vervelend dat er niet eerlijk wordt verteld wat de status is. En excuses hadden ook op zijn plaats geweest. Het is niet dat zo'n stuk maar een paar centen kost... En dan ook nog eens in een andere kleur dan opgegeven!

• Boeket

Makkelijk en goed geregeld !

Makkelijk en goed geregeld !

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ