Filtre

Mooi afscheidsboeket

Een mooi boeket als afscheid en een klein gebaar van troost en vreugde voor de familie.

Super blij

Mijn eerste keer een boeket online en het is me perfect bevallen. Duidelijk, snel, mooi en erg goed ontvangen! Bedankt!

Prachtige bos bloemen!

Top ervaring

• Boeket

Helaas geen bericht ontvangen dat het boeket is bezorgd. Slordigheidje.

• Boeket

Makkelijk en e-mail te bestellen. Goede communicatie en mooie boeketten.

Mooie bloemen, goed bezorgd

Eenvoudig een prachtig boeket

Het is eenvoudig om snel een prachtig boeket te laten bezorgen, waar ook in Nederland.

• Boeket

Goed en snel geleverd, zeer tevreden

Goede service en bezorging Prijs kwaliteit ook heel okay

Zeer snel

Moeilijk adres, geen probleem.

• Boeket

stemt absoluut niet overeen met de foto die Fleurop gebruikt voor de reclame

De geleverde 'bosbloemen' was het bedrag absoluut niet waardig. Was enigszins beschamend wat er door mij is besteld was meer een bosje van de benzinepomp. Het geleverde was bij de voordeur geplaatst en de bode/vervoerder was reeds vertrokken. Dit was een enorm leermoment voor ons. Voor een foto was de groene kliko sneller.

Perfect geregeld.

's avonds vrij laat besteld, nog vóór 12.00 u. bezorgd. Prachtige bouquet.

Mooi en correct

Fijn dat er een briefje bij niet thuis werd achtergelaten en ook aan mij een bericht werd gedaan. De ontvanger was blij met de mooie bos bloemen!

Zeer goede service!

Heb al meerdere keren boeketten besteld enbtot nu toe gaat het perfect. Ben zeer tevreden!

• Boeket

goed contact met bloemist en bezorger die voor een dichte deur stonden en het bleven proberen

Prima! Goed geregeld

Op tijd! Mooi

Bloemen na 2 dagen slap

De bezorging heel netjes, bloemen in 1e instantie mooi helaas na 2 dagen slap en zielig..opnieuw afgesneden en vers water....helaas rijp voor de prullenbak

mooi

Hartelijk bedankt voor het samenstellen van een heel mooi rouw boeket ,,het lint dat wij er bij besteld hadden was zeer mooi . En de aflevering was geheel volgens afspraak .

Mooi boeket

• Boeket

Het was heel makkelijk om een boeket te bestellen en het bruidspaar was blij verrast met het boeket. Dat zegt al genoeg. Ik ga hier zeker vaker gebruikt van maken. Bedankt!

Great service

Prompt delivery, nice arrangement as per website

Prachtige plant

De bezorging van een prachtige plant in Argentinië is zeer naar wens verlopen. Zeer tevreden !

Super snelle bezorging binnen 2 uur

• Boeket

Alleen maar goede ervaringen met fleurop!!!

Goed geregeld.

1 De Schutterij