Filtre

Top geregeld

Prachtig boeket afgeleverd!!

Excellente service, mooi boeket

Besteld voor diploma, snel bezorgd, ontvanger zeer tevreden, dat is het idee toch?

Ruime keuze

Ruime keuze snelle bezorging

Mooie bos bloemen

Erg mooie bos bloemen en goeie service

• Boeket

De bos had veel minder en andere bloemen

Op advies van de klantenservice een mail gestuurd. Niets meer van vernomen...

• Boeket

Mijn ontvangers waren zeer tevreden

Snelle service voor een goed product

Goed geregeld

Snel besteld en bezorgd

• Boeket

helaas het boeket was heel matig en maar de helft waard dat wat we betaald hebben.

niet gewend van Fleurop

• Boeket

Prachtige bloemen mooi verzorgd en een goede delivery service. Echt top!!!

Toppie

Toppie

Afspraken niet nagekomen

Op de website staat duidelijk vermeld dat bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst, dezelfde dag worden geleverd. Dit was de reden waarom ik ervoor koos om bij Fleurop te bestellen en niet bij een andere bloemenbezorgservice. Gedurende de hele dag ontving ik geen melding dat de bloemen niet waren bezorgd. De volgende dag moest ik zelf contact opnemen en werd mij medegedeeld dat er geen bezorger in de buurt was. Het is zeer teleurstellend dat dit niet eerder aan mij is gecommuniceerd, omdat ik dan naar andere opties had kunnen kijken. De volgende dag was de ontvanger niet thuis en werden de bloemen bij de buren bezorgd met de mededeling dat het pakket te vinden was bij huisnummer 2. In het dorp zijn echter 20 huizen met nummer 2, waardoor er bij verschillende adressen moest worden aangebeld om het pakket uiteindelijk te ontvangen. Hoewel het uiteindelijk goed is gekomen met wat speurwerk is dit niet wat je verwacht wanneer je iemand een lief gebaar wil geven. Ik ben overigens wel heel goed te woord gestaan door de klantenservice maar het verandert niets aan het resultaat.

• Boeket

Krijg geen track and trace of bevestigingsmail

Na 1,5 dag was mijn boeketje bezorgd: ik had aangegeven de 13e, maar dit werd schijnbaar de volgende dag. Nu is dat niet zo erg, maar ik kreeg ook geen bevestigingsmail dat het is verzonden of afgeleverd. Ik heb toen zelf 2 dagen later naar de klantenservice moeten bellen en toen bleek het al bezorgd te zijn. Kortom hele slechte communicatie en meid bij de klantenservice is ook niet bepaald enthousiast, beantwoord kort je vragen op een eentonige manier.

• Boeket

Prima geregeld allemaal en blij met de keurige bezorging

Prachtig boeket

De omvangrijke waren heel blij3.

• Boeket

Mooie boeketten, op tijd bezorgd. Kaartje in de brievenbus als er niemand thuis is om afspraak te maken. Niet goedkoop maar wèl goed.

Correcte afhandeling

Begunstigde niet thuis. Keurig bij de buren afgeleverd met bericht aan mij. Begunstigde enthousiast over het bouquet.

Snelle en goede service

Bloemen werden binnen een uur bezorgt en het was een mooi groot boeket! Echt top

• Boeket

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

Zeggen wat ze doen

Prima geregeld en verzorgd

Prima ervaring

• Boeket

Tot nu toe niets anders dan lof ..

Mooie bloemen vers en combinaties zeer mooi..

• Boeket

Prima bezorgd maar wel wat laat.

Het boeket met bonbons was zoals verwacht en werd prima bezorgd in het hotel van de jarige. Echter pas rond 18.00 uur, en dat was wel erg laat op de dag. Prima te woord gestaan en direct duidelijkheid bij telefonische navraag bij de klantenservice.

Top in elk opzicht !!

Ik gebruik Fleurop al jaren. Ik vind altijd een boeket voor een speciale gelegenheid. De bloemen zijn prachtig en vers. Bezorgdienst is accuraat en je krijgt altijd een berichtje wanneer bezorgd. De website is uitgebreid en gemakkelijk te gebruiken. Prijs en kwaliteitverhouding prima. Mensen reageren altijd vol lof als ze een boeket hebben ontvangen.

• Boeket

is altijd heel goed geweest

uitstekend

• Boeket

Fantastisch uit de brand geholpen

Ik was een verjaardag vergeten en op het vliegveld snel in de ochtend een boeket besteld. Binnen een paar uur kreeg ik een bedankje van de jarige. Zo snel een mooie bos afleveren. Complimenten en veel dank!

• Boeket

Ik ben heel tevreden over het boeket ,bezorging en bestel gemak.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ