Filtre

De ontvangers waren super tevreden!

Het boeket en de fles wijn werden tijdig geleverd en mijn vriendin was er heel enthousiast over. Het boeket zag er heel fris en mooi uit.Uitstekende service. Enig minpuntje is dat ik geen afleveringbevestiging heb ontvangen.

• Boeket

Mooie bos rozen voor een scherpe prijs!

Ik had vorige week voor de eerste keer bij Fleurop besteld, super snelle levering en echt een hele mooie samengestelde bos! Ook degene waar ik het voor had besteld is er mega blij mee. Ik ga zeker vaker bestellen

• Boeket

prachtig boeket op tijd geleverd heeft mijn vrienden blij gemaakt.

Ik ben gelukkig en mijn vrienden ook

Goed en snel bezorgd

Makkelijk en snel

Mooi boeket.

Boeket was prachtig.

goed en snel geregeld

jammer dat ik geen bevestiging heb ontvangen dat het boeket bezorgd is.

Onzeker over bezorging

Bloemen via de site besteld naar een adres in Frankrijk. Heel jammer dat we geen bevestiging hebben gekregen dat het boeket is afgeleverd.

• Boeket N.v.t.

Geweldig leuk kado

Gemaakt en geleverd door de bloemist van voorkeur

• Boeket

Voldeed aan de beschrijving en de levering op de zelfde dag

• Boeket

Ik ben zeer tevreden over de klantenservice

Ik ben zéér tevreden over de bezorging van een mooi boeket. Het boeket werd zelfs 2 keer aangeboden omdat de aflevering de eerste keer niet lukte. Dit zonder extra kosten. Medewerker klantenservice was zeer behulpzaam en vriendelijk en heeft dat prima geregeld.

Plukbloemen

Boeket valt tegen, meer groen dan bloemen. Totaal geen plukboeket.

Prachtboeket

Heel mooi boeket supersnel bezorgd!

Het werkt perfect

De site, de bezorging en het prachtige boeket: het werkt perfect. Zo is het wel heel makkelijk om een boeket te sturen.

• Boeket

Degene waar de bloemen naar toe gestuurd zijn was er erg blij mee

• Boeket

Prachtige bloemen, snel geleverd!

De bloemen zijn prachtig en werden snel geleverd!

• Boeket

Top service, helder en to the point!

Uw vraagt, wij leveren - as simple as it is...

Slecht

Bezorging was heel late en die bouquet was niet wat ik had bested

Geen reactie en opgelicht

Afgeleverde boeket verre van afbeelding. Geen antwoord op bericht.

Goede & snelle service!

Ik bestel regelmatig bij Fleurop en heb altijd goede ervaringen! Mooie boeketten, duidelijke en snelle service! Wat mij wel opviel was dat het boeket wat ik nu besteld had er beduidend anders uitzag dan op de foto, en dan vooral qua volume. Ik heb gekozen voor het duurzame, groen gekleurde boeket, formaat middel. Verder waren zowel ik als de ontvanger erg tevreden! Misschien een tip: even bij de foto van een boeket vermelden welk formaat wordt getoond?

Alles zoals beloofd!

teleurstelling

een 'groen'boeket besteld. (met fles wijn) Na ontvangst kreeg ik van de jarige een bedankje met foto... Hier werd ik niet echt blij van. Ik realiseer me altijd dat een boeket altijd kan afwijken van de foto die jullie tonen op de site bestellen, maar ik vond dit treurig

• Boeket

Snel geleverd en prima kwaliteit!

Gemak

Snel en gemakkelijk

Keurig bedrijf

Het boeket voldoet aan de verwachtingen en de bezorging is prima.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ