Filtre

Prachtig boeket

Prachtig boeket, snel bezorgd. Gemakkelijk te bestellen vanuit de UK. De ontvanger was er erg blij mee!

• Boeket

Bloemstuk op site anders dan het bezorgde.

Kreeg foto van de ontvanger en vond de bos "ieler" dan ik op grond van de foto op de site verwacht zou hebben. Wellicht door het gebruik van een slankere, langere vaas? Ondanks dat was men er blij mee.

• Boeket

bestellen ging gemakkelijk en goed service inzake bezorgen.

We hadden wat laat een bestelling geplaatst maar ten opzichte van de concurrent was dat geen probleem. De bloemen zijn dezelfde dag nog geleverd. Kregen er ook keurig een mail over.

Alles geheel naar wens

Erg mooi boeket, juiste tijd geleverd Alles geheel naar wens en een zeer duidelijke website

• Boeket

Mooi boeket en tijdig geleverd

Boeket was mooi -en ruwweg gelijk aan wat op de website werd aangeboden- en werd keurig op tijd geleverd.

Slecht

Besteld boeket bezorgd op het verkeerde adres.

Tevreden klant

Eenmaal of soms enkele malen per jaar maak ik gebruik van de service van Fleurop. Het werkt altijd prima.

• Boeket

Mijn moeder is nog steeds blij met haar boeket

De bos bloemen staat naar een week er nog steeds mooi bij. Er hoefde geen enkel bloem uit het boeket

• Boeket

Snelle levering en mooi bos bloemen.

• Boeket

Mooi boeket, maar vaas niet passend

Het doel van het bestellen van een boeket inclusief vaas, is dat je de ontvanger wilt ontlasten van zorg voor het zoeken van bijpassende vaas. Helaas was de meegeleverde vaas erg smal, of het boeket was te groot. Het boeket kwam niet tot zijn recht. Heel jammer.

Gewoon goed

Geen klachten. Klant was zeer tevreden.

• Boeket

pracht boeket en stond mooi naast de kist

ideaal als je zelf geen bloemist in het dorp hebt.

Zeer goede ervaring

Wilde graag op dezelfde dag een bos bloemen afleveren en dit lukte goed bij Fleurop. Was daar erg blij mee. De volgende keer dus weer mijn bloemen via Fleurop.

• Boeket

Betrouwbare levering en goede service

De tekst op het rouwlint was niet helemaal gelijk aan de tekst die was opgegeven. Na een berichtje aan de klantenservice was het snel opgelost en is er een nieuw rouwlint afgeleverd.

goed geleverd

de geadresseerde vond het een schitterend boeket

Punctueel

Punctueel is het eerst wat in mij opkomt. Zowel de communicatie als de bezorging.

• Boeket

Super service had bloemen voor mn dochter haar verjaardag besteld, omdat ik er niet bij kon zijn. En daarbij een klein knuffeltje, deze laatste was niet op voorraad en konden mij niet bereiken, ipv geen knuffeltje kreeg ze grote knuffelbeer zonder extra kosten! Top service kan niet anders zeggen

Voor 11 uur besteld en dezelfde dag bezorgd, helemaal super

Goede communicatie

Mooi boeket, goede communicatie, makkelijk te bestellen.

Plant werd alsnog boeket

De eerste keer dat ik bij jullie een bloemetje besteld heb Wilde mijn vrouw verrassen met een mooi plantje omdat we 49 jaar getrouwd waren. Helaas kregen we een mail dat die plant niet op voorraad was en ik kon kiezen uit meerdere opties. Uiteindelijk werd het een boeket. Gelijk bij de eerste bestelling al problemen met de voorraad vond ik geen 5 sterren. Maar voor de rest prima!

Bloemen bezorgen in buitenland

Ben goed op de hoogte gehouden van de bezorging van de bloemen.

Prachtig boeket!

Het was een heel.mooi boeket! Als ik in de winkel voor dat geld een boeket zou kopen dan zou het wel iets groter, Maar desondanks was het heel mooi! Op hat laatste moment moest ik onvoorzien het adres aanpassen en dat ging heel makkelijk via de klantenservice!

• Boeket

Ik had leverdatum gekozen voor een rouwboeket en ze hebben het nog 1 dag eerder bezorgt, echt top!

Mooi product, binnen 48 uur bezorgd in Australië

Het bestelde boeket was zeer naar wens, de bezorging vlot, ondanks dat het in Australië was. Compliment!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ