Filtre

2x besteld en op tijd geleverd. De boeketten zelf niet gezien dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Snel bezorgd mooi boeket

Nette en snelle bezorging. Boeket werd goed ontvangen

• Boeket

Op tijd geleverd, complimenten voor de uitvoering.

Uitstekend.

• Boeket

Te veel onzekerheid over het bezorgen van bloemen

Beste mensen, Ik vind het merkwaardig dat jullie een beoordeling sturen terwijl de klant niet weet wanneer en wat geleverd is. Misschien moeten jullie eerst daarover informeren. Het is al de 2de keer dat het niet helemaal goed is gegaan. Daarom ga ik de volgende keer een ander provider kiezen. Met vriendelijke groet, Laurence Marchal

• Bezorging N.v.t.

Heel goed.

Topppp.

• Boeket

In de ochtend besteld en in de middag was het al bezorgd.

• Boeket

Keuze uit mooie boeketten, heldere communicatie en vlotte levering. Helemaal niets op aan te merken!

• Boeket

Prachtige bos bloemen zoals beloofd.

Bos bloemen zoals beschreven, levering op afspraak en snel.

• Boeket

Een prachtige bos bloemen, sneller geleverd dan de Overtoom zou kunnen.

Ik had me vergist bij het invullen van de datum waarop het boeket bezorgd moest worden. Ipv de volgende dag, had ik de toenmalige datum ingevuld. Enige uren na mijn bestelling, arriveerde van diegene die het bloemstuk ontvangen had een bedankje. Gevolgd door een bericht van Fleurop dat het boeket was bezorgd. Chapeau Fleurop. De volle buit aan sterren. Dik verdiend!

Alles top!

Bestellen was makkelijk, ruime keuze Betalen was makkelijk Bezorgen was top geregeld. 9,5. Top gedaan! Enige jammere, de bezorgingkosten a 7 euro waren bijna net zo duur als de helft van het bosje bloemen zelf.

Superboeket!

De ontvangsten vond het boeket prachtig en groot.

Mooi boeket goede service

Wat een prachtig boeket was het en wat ontzettend blij waren de ontvangers ermee

Prima verzorging, duidelijke communicatie

• Boeket

Service snel en goede kwaliteit van de bloemen

Ik ben tevreden over de snelle service en het mooie grote boeket

Top! Snel en goed

Besteld en snel geregeld! Prachtige bos.

top

Super snel en prima geregeld

Afgeleverd in vertrouwen

Het is onmogelijk een oordeel te geven over een boeket dat ik nooit heb gezien. Op uw bericht ga ik er maar vanuit dat u daadwerkelijk heeft geleverd. U vraagt mij een foto te sturen! Beter als u mij een foto stuurt van het boeket dat u uiteindelijk heeft geleverd. Dan kan ik een compleet oordeel geven. Uw vragen zouden mij "dwingen" de ontvanger te vragen of het boeket is geleverd en er een foto van te sturen. Helaas heb ik van de geadresseerde geen enkele reactie mogen ontvangen en daar ga ik zeker ook niet om vragen. De antwoorden op de volgende vragen zijn dus puur gebaseerd op vertrouwen in uw organisatie.

Mooi boeket

Goede selectie, correcte prijzen. Op email verzoek s’middags geleverd en gehonoreerd.

• Boeket

Prima gedaan en ook echt op dezelfde dag.

De persoon die het bracht was ook heel vriendelijk. Enige kleine minpunt is dat de bloemen al wat langer stonden en niet echt meer in de knop zaten.

Jammer dat het mooie boekt al naar 2 dagen slecht is

Het is een mooi boeket, alleen jammer dat ik zoveel geld heb betaald en dat het boeket er al na 2 dagen slap bijhangt en dat er al bloemen uitvallen. Mvg Jeroen Engels 0629535664

• Boeket

Heel ander boeket en veel goedkoper boeket geleverd dan besteld en betaald

Goedendag, Helaas geen goede ervaring rijker. Had een mooi kleurrijk boeket van verschillende voorjaarsbloemen besteld. In plaats daarvan is er een bos tulpen met soort droogbloem ertussen bezorgd. Momenteel in conclaaf met Fleurop en betreffende bloemist. Is nog niet afgehandeld, dus kan geen hoger cijfer geven als dit.

Fantastisch!

Betrouwbaar zoals altijd!

• Boeket

M’n moeder vond de bloemen super mooi en was heel blij

Alles was echt super perfect, alleen het zou wel nog beter zijn als de klant de tijd kan kiezen. Bijvoorbeeld m’n familie ging uit huis in de middag en het ging erg hard regenen en winden, dus was even bang dat de bloemen weg zouden waaien.

Geheel volgens wens!

Gewoon prima