Filtre

Levering niet volgens opdracht

Bij de levering is een onjuist huisnummer gebruikt, en zijn ontvanger en 'buren' verwisseld. Onzeker is of de bloemen ook bezorgd zijn. Bij de bestelling bleek de adressen-database al niet te kloppen (niet compleet), in opmerkingenveld nadrukkelijk nog eens het juiste huisnummer vermeld. Opmerking is genegeerd. Op klacht is niet gereageerd. Ben dit niet gewend van Fleurop. Fouten maken gebeurt, het niet oplossen daarvan is enorm slecht. Wij gaan het met creditcard betaalde bedrag terughalen wegens niet nakomen overeenkomst.

• Boeket N.v.t.

Prima service en op tijd. Goede info

• Boeket

Snelle service met prachtige bloemen waar je mensen heel blij mee maakt

Zo fijn dat je een dag voordat je iemand een bloementje wil sturen dit nog kan doen. Het zijn mooie bloemen geworden en is op tijd afgeleverd.

• Boeket

Een prachtig boeket en een blij verraste ontvanger

Mooie keuzes hoewel je nooit precies weet of het boeket erop lijkt. Keuzevrijheid vd bloemist en afhankelijk vd beschikbare bloemen. Ik bestel vaker naar tevredenheid bij Fleurop en ook dit keer was het weer een schot in de roos.

Prachtig boeket

• Boeket

Lullige bos voor veel geld

Toevallig gingen we ook op bezoek bij degene waar we de bloemen aan gestuurd hadden. Wat daar stond was echt geen bos van 35 euro!

Geen volwaardige boeket

Het boeket wat ik besteld had zag er in het echt niet uit zoals op de website

Bloemen

Fantastische bloemen ben heel blij. 10 krijg je van me super blij

• Boeket

Mooi op tijd werd een prachtig boeket bezorgd.

Ik heb vaker met Fleurop boeketten besteld en het is heel makkelijk. De boeketten zijn van goede kwaliteit.

Geen beste ervaring

Bestelde tulpen voor 30 euro excl verzendkosten, maar die waren al zo oud dat ik een vervangende andere bos bloemen kreeg. Kreeg een flut bosje andere bloemen die zeker geen waarde had van 30 euro. We hebben een vriend die ook bloemist is en die vertelde ons dat dit echt geen bos van 30 euro is… EENS MAAR NOOIT MEER!!

• Boeket

Geen rekening gehouden met opmerking.

Ux mobiele versie kan beter, het was ok.. maar verwachtte er meer van ( moest t 3 keer over doen) .maar meer stoorde me dat er geen rekening werd gehouden met de opmerking die je kunt plaatsen. Er waren ook te weinig tekens mogelijk om dit beter toe te lichten. Levering was wel zoals beloofd erg snel. Zelfde dag nog bericht van aflevering. Over het boeket kan ik niet oordelen, deze heb ik niet in het echt gezien.

• Boeket N.v.t.

Prima verzorgd

Tis altijd spannend of het goed is gegaan . Maar alles is perfect gegaan.

• Boeket

in de ochtend besteld, en begin van de middag al bezorgd, top!

de bestelling ging gemakkelijk. Bezorging was supersnel. Bloemen zagen er mooi uit. Erg tevreden.

• Boeket

Altijd fijn om iemand op afstand, last minute (de dag zelf), blij te kunnen maken met een bos prachtige bloemen. Het boeket is schitterend en bezorging goed.

• Boeket

Zag er erg mooi uit en op tijd bezorgd

Zag er erg mooi uit!!!

Goede bloemen

Mooie bloemen

• Boeket

Website is alles goed aangegeven. Bruidspaar waren super blij ! Nogmaals bedankt voor de goede service.

Bezorging niet goed!

Service slecht

Snel en perfect

Op zondagmiddag rouwwerk besteld voor Italië en maandagmiddag ontving ik van onze vrienden al een foto waarop een prachtig rouwstuk in het rouwcentrum stond. Geen terugkoppeling van de bloemist daar, maar dat stond al in jullie informatie, dat dat niet altijd gebeurt.

Mooi boeket

Volgende dag keurig afgeleverd op opgegeven adres.

• Boeket

Bloemen zagen er niet vers uit.

Rouwboeket van kleurige bloemen lag erbij alsof het een week oud was... Ruim €100,- Echt niet blij Volgende keer koop ik ergens anders.

Matig

Het boeket is een dag gelaat bezorgd en ik heb nooit een melding gekregen dat het boeket zou zijn afgeleverd.

• Boeket

Iedere keer weer een blij boeket!

Duidelijke site, netjes bezorgd en een prachtig boeket!

Prachtige bos bloemen

Makkelijk uitzoeken, prachtige bos bloemen precies op tijd!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ