Filtre

Erg goed

Bloemen waren perfect. Het zou alleen wel fijn zijn als je een indicatie kreeg wanneer het ongeveer bezorgd zou zijn op de dag. Voor de rest was alles goed

Uitstekende ervaring

Bestellen gaat makkelijk , mooie Orchideeë met knoppen in mooie pot , goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi en op tijd

Prima bloemen die lang staan. Bezorging was op tijd,heel fijn.

• Boeket

Mooie volle bos bloemen. Keurig en snel geleverd.

Vlotte bestelling. Voldoende keus.

• Boeket

Net als vorige keren heb ik het volste vertrouwen gehad in uw bedrijf! En wist van tevoren dat het goed zou komen.

Naar horen zeggen: goed

Ik lees dat het bezorgd is en hoor dat het mooi is.

• Boeket N.v.t.

Teleurstellend

De bloemen waren mooi maar het was erg misplaatst om iemand die herstellende is van een schedelbasisfractuur een doosje Merci te geven ipv de luxe chocola die werd aangeboden bij mijn keuze.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Geweldig mooi

Geweldige mooie bloemen , grandioos

Prachtige bos bloemen

U komt uw afspraak na, voor 12.00 bestellen, in de middag dezelfde dag bezorgt.

Schnell geliefert

alles super!

• Boeket

Nichtje was blij met mooie boeket.

Voor mijn nichtje boeket met duurzame bloemen besteld. Keurig bezorgd bij de buren, toen zij niet thuis bleek. Zij was er erg blij mee.

snel en mooi

Nichtje erg blij met bos fleurigheid

• Boeket

boeket viel zeer in de smaak!

boeket viel zeer in de smaak!

• Boeket

excellent service provided, very professional.

I bought a bouquet of flowers, in Portugal, through the website to deliver to the Netherlands. Delivery was made on the day I ordered and the bouquet was perfect, just as I requested. I recommend the service. olga

• Você nos recomendaria? sim

Fijne website, makkelijk besteld en prachtig boeket!

Fijne ervaring vanwege het bestelgemak!

• Boeket

Gemakkelijk, snel en betrouwbaar.

Mooi op tijd bezorgd

Fleurop is betrouwbaar

Een prima boeket op afgesproken dag geleverd

Veel te laat bezorgd.

Als bloemen op een verjaardag pas om 18.40 uur bezorgd worden is dat voor de jarige een teleurstelling.

• Boeket

Al jaren mooie boeketten , goed geïnformeerd over zending, zeer betrouwbaar.

De informatie welke men verkrijgt van Fleurop van het moment van bestelling tot en met bezorgen is heel goed.

Makkelijk te bestellen Volgende dag geleverd Prachtig boeket zoals beloofd

• Boeket

Prachtig boeket; snel geregeld en geleverd!

Het bestellen is zeer eenvoudig.

• Boeket

de bestelling was echt goed

de bloemen waren echt goed

• Boeket

Eerste ervaring, miste de bevestingsmail

Bestellen klantvriendelijk top! Levering top! Miste de bevestigingsmail en het moment dat het geleverd zou worden. Dat vond ik jammer.

Woooow

hartelijk dank, een geweldige keuze, de levering is heel goed verlopen, zeer goede kwaliteit en een snelle en professionele service.. bedankt! Dankjewel.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ