Filtre

Mooi boeket, vlot geleverd

Mooi fleurig boeket, met gezond ogende bloemen. Volgens mij hoorde bij de set Hartverwarmend ook een doosje met 3 bonbons, mar die is volgens mij niet ontvangen. Geen drama, maar wel jammer.

• Boeket

Altijd prachtige bosjes bloemen en optijd.

Alweer meerdere malen gebruik gemaakt van deze service en iedere keer blije gezichten en vrolijke ontvangers.

• Boeket

Afspraak niet nagekomen door de bloemist

Had in de opmerking gezet dat de bloemen als er niemand aanwezig was op de oprit gezet konden worden.maar is helaas niet gebeurd. Adres was herenweg 11 adres bloemist was herenweg 25 wordt na 1700 uur aangebeld om te leveren. Bestelling was optijd doorgegeven. Dag erna moesten de bloemen opgehaald worden door de ontvanger. Erg jammer het ging om een verjaardag. Ik weet niet of ik nog een keer bestel voor deze locatie wanneer er zaken gedaan wordt met deze bloemist.

• Boeket

mooi boeket kunnen kiezen dat in werkelijkheid ook zeker zo mooi bleek.

• Boeket

jammer dat er overdag niet bezorgd wordt

Kreeg op de dag zelf telefoontje dat er niet overdag bezorgd kan worden. Jammer, huwelijk was s middags en nu kreeg de ontvanger de bloemen pas dag later via de buren.

• Boeket N.v.t.

Ondanks een fout in de communicatie, heel dankbaar! Heb zelf het boeket nog niet gezien...

• Boeket N.v.t.

Slecht.

Ik heb ma 8 april voor 14.00 uur online bloemen besteld die ik op dezelfde dag wilde laten bezorgen. Ik ben donderdagmiddag 11 april om 17.00 uur gebeld door het hoofdkantoor met de mededeling dat de bloemen maandag 8 april niet zijn bezorgd.

zorgvuldig

ik had op het kaartje een verkeerd woord geschreven en dit werd meteen rechtgezet na telefonisch contact.

Heel mooi

Heel mooi, kleurrijk boeket. Zonder al teveel "opvul"-groen.

• Boeket

De bezorger heeft helaas niet bij de buren het boeket afgegeven

Helaas heeft, ondanks wat werd meegedeeld, de bezorger niet de moeite genomen om het boeket bij de buren af te geven tijdens onze afwezigheid. Dit maken wij op aan de beelden van de ‘Ring’,

Heel mooi boeket!!

Prachtig boeket, op tijd geleverd.

• Boeket

Mooie bloemen , levering op tijd.

De bloemen zagen er zeker zo mooi uit als op het plaatje!

• Boeket

Rouwboeket was wat wij ervan hadden gehoopt, prachtig.

Ik vond het lastig om vanaf afstand een rouwboeket te regelen. Maar het was een prachtig boeket, echt vergelijkbaar met wat er op de foto van de website stond. Op tijd geleverd. Goed verzorgd / geregeld!

• Boeket

Makkelijk besteld en op tijd geleverd.

Mooi boeket en netje sop tijd geleverd.

Prachtig boeket!

Levering volgens afgesproken tijd

Super gemakkelijk en supersnel

Klantvriendelijk website, betalingssysteem en geleverd volgens afspraak. Het gekozen bloemstuk voldoet aan de belofte op de website. De ontvanger was ook heel tevreden.

TOP

Super goed geregeld en een prachtige bos bloemen bezorgd bij mijn zus

• Boeket

Mooie bloemen en vlotte bezorging!

Mijn dochter was erg blij met de mooie bloemen en blij verrast door de bijgevoegde knuffel en bonbons. Bezorgd binnen 2 uur na bestelling, top!

• Boeket

De ontvanger belde dat het een super mooie bos bloemen was.

Fleurop simpelweg de beste

Fleurop selecteert de mooiste kwaliteit, bezorgt altijd op tijd en informeert mij als klant keurig en optimaal. Op en top tevreden!

Mooi boeket

Mooi boeket en snelle bezorging

• Boeket

Service en gemak is super! Prijzen mogen (altijd) lager ;-)

Het gemak waarmee je een bosje bloemen kunt laten bezorgen is enorm groot. Duidelijk en overzichtelijk bestelproces. Het boeket was ook deze keer weer erg mooi. Tja, het blijft geen hele goedkope exercitie.

Snel en gemakkelijk.

1 De Schutterij